• Hey iedereen,

    Ik wou even melden dat ik met quizlet wou stoppen. Maar ik heb dus wel mijn redenen :
    - Ik heb het op school erg druk !
    - Ik heb niet meer zoveel plezier in quizlet
    - Ik heb nooit tijd.

    Even enkele info over mijn RPG's :
    - The Dangerous Claws ~ Ik ga dus niet meer mee kunnen doen aan deze RPG maar hij mag van mij nog steeds verder ! Jullie mogen dus mijn personnage Jessica zelf spelen.
    - The 50th Hunger Games : Deze RPG gaat ook nog door alleen speel ik mijn personnages zelf niet meer 'Rose en Alicia'. Als jullie geïnteresseerd zijn om één van deze personnages te spelen kan je dat ook altijd zeggen.
    - Jullie mogen dus zelf afspreken wie de nieuwe topics opent.

    Het spijt me dat ik wegga maar ik kan echt niet op quizlet blijven.

    Groetjes Levinia xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 17:48 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Oh, dat is jammer. Hopelijk zien we je ooit weer terug! En ik neem dan maar gewoon aan dat ik mee kan doen aan je Rpg.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Oh, dat is jammer. Hopelijk zien we je ooit weer terug! En ik neem dan maar gewoon aan dat ik mee kan doen aan je Rpg.


    Ja ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Pabu schreef:
    Oh, dat is jammer. Hopelijk zien we je ooit weer terug!


    wat was dit ookalweer

    Jammer, hopelijk ben je hier ooit weer te vinden! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Altijd jammer als quizletters weg gaan. Hopelijk zien we je ooit weer terug (flower)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 18:03 ]


    -

    Oh, wat jammer... Ik hoop dat je heel snel weer terugkomt hier ;D Veel plezier met je leven (;


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dag ...


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik hoop dat school gaat lukken voor je :3 Veel plezier in the real world ^^ En ik hoop dat er je ooit nog terug zien hier.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ajuuuuss!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Doei


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aldea schreef:
    Altijd jammer als quizletters weg gaan. Hopelijk zien we je ooit weer terug (flower)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh, je bent inmiddels zelfs al inactief. Dan zul je dit dus waarschijnlijk toch al niet meer zien, maar goed, ik hoop desondanks dat je iets zult vinden wat je wel nog leuk vindt buiten Q en dat we je misschien ooit toch weer terug zien. Het is altijd jammer als er mensen weggaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoi iedereen,

    Het spijt me dat ik zo snel terugkom enzo... Maar ik merkte dat ik toch niet zonder quizlet kon :Y) Ik blijf dus toch op quizlet ! Ik heb zin om terug te RPG'en maar de rollen die ik had laten vallen zal ik niet meer bespelen want die zijn vast al uit het verhaal ;)

    Groetjes ! ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    Hoi iedereen,

    Het spijt me dat ik zo snel terugkom enzo... Maar ik merkte dat ik toch niet zonder quizlet kon :Y) Ik blijf dus toch op quizlet ! Ik heb zin om terug te RPG'en maar de rollen die ik had laten vallen zal ik niet meer bespelen want die zijn vast al uit het verhaal ;)

    Groetjes ! ;)

    Wat leuk dat je er weer bent, haha. Quizlet is nou eenmaal superleuk. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Levinia schreef:
    Hoi iedereen,

    Het spijt me dat ik zo snel terugkom enzo... Maar ik merkte dat ik toch niet zonder quizlet kon :Y) Ik blijf dus toch op quizlet ! Ik heb zin om terug te RPG'en maar de rollen die ik had laten vallen zal ik niet meer bespelen want die zijn vast al uit het verhaal ;)

    Groetjes ! ;)


    We could know it.

    Welkom terug!


    wat was dit ookalweer