• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnaloushe • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: Guns 'N Roses > Paradise City

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 16:39 ]


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)
    Yeah, het is echt heel goedkoop. Een vriendin van mij betaalde al 100 euro voor twee namen.


    Oh wauw, das wel veel.


    16 - 09 - '17

    Barlliams schreef:
    K*tzooi. Gisteren vergeten mijn pil te nemen...
    Nu maar doorslikken tot en met zaterdag in plaats van tot en met overmorgen.


    Rustig blijven, das niet erg.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Rustig blijven, das niet erg.

    Ik zat wel net even te flippen..
    Ik neem namelijk mijn pil altijd om half tien 's avonds, maar op dinsdag ben ik meestal pas tussen kwart voor tien en tien uur thuis en vergeet ik 'm in te nemen..
    Ook mijn laptop geeft om half tien een alarm af, maar als mijn laptop na die tijd aan gaat, geeft ie geen alarm en vergeet ik het dus..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    (...)
    Ik zat wel net even te flippen..
    Ik neem namelijk mijn pil altijd om half tien 's avonds, maar op dinsdag ben ik meestal pas tussen kwart voor tien en tien uur thuis en vergeet ik 'm in te nemen..
    Ook mijn laptop geeft om half tien een alarm af, maar als mijn laptop na die tijd aan gaat, geeft ie geen alarm en vergeet ik het dus..


    Het is echt geen probleem, wees maar gerust. ;3


    Your make-up is terrible

    Oh, ik dacht net heel blij te zeggen 'Die reclame is eindelijk weg!' tot ik 'm weer zag -.-


    16 - 09 - '17

    Ik was dit topic kwijt --' Lekker slim zijn en al


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stradlin schreef:
    Ik was dit topic kwijt --' Lekker slim zijn en al


    Hahaha


    16 - 09 - '17

    Ik ben best wel trots op mezelf.
    Afgelopen drie dagen, inclusief vandaag, heb ik al 24 uur gewerkt. Dat betekent dat ik nog maar twaalf uur hoef te werken deze week.
    Morgen kan ik dus vier uurtjes werken en in de middag met vriendinnen films gaan kijken. Vrijdag doe ik de overige acht uur en dan zit het er voor deze derde volle stageweek er weer op. ^^
    Oftewel: Doordeweeks is er ook tijd voor plezier.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tumblr doet het niet, ik was net bezig met mijn story bij te werken. ;c


    Your make-up is terrible

    Barlliams schreef:
    Ik ben best wel trots op mezelf.
    Afgelopen drie dagen, inclusief vandaag, heb ik al 24 uur gewerkt. Dat betekent dat ik nog maar twaalf uur hoef te werken deze week.
    Morgen kan ik dus vier uurtjes werken en in de middag met vriendinnen films gaan kijken. Vrijdag doe ik de overige acht uur en dan zit het er voor deze derde volle stageweek er weer op. ^^
    Oftewel: Doordeweeks is er ook tijd voor plezier.


    Mooi!


    16 - 09 - '17

    Het lijkt erop alsof alles er geen zin in heeft vanavond.
    Mijn Spotify hield er op een gegeven moment mee op, Facebook deed eerst vervelend en nu doet Tumblr het niet..
    Heeft iemand last van z'n Twitter?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    Het lijkt erop alsof alles er geen zin in heeft vanavond.
    Mijn Spotify hield er op een gegeven moment mee op, Facebook deed eerst vervelend en nu doet Tumblr het niet..
    Heeft iemand last van z'n Twitter?


    Inderdaad, internet doet vervelend vandaag, deze morgen kon ik nergens op komen.
    Geen idee, heb geen zin om me aan te melden op twitter, sorry. Ben weer lui xp

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 23:17 ]


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Geen idee, heb geen zin om me aan te melden op twitter, sorry. Ben weer lui xp

    Ik dus ook. P:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    (...)
    Ik dus ook. P:


    Haha


    16 - 09 - '17

    WWW is gewoon kaduuk, haha.


    Your make-up is terrible