• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnaloushe • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: Guns 'N Roses > Paradise City

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 16:39 ]


    Your make-up is terrible

    Mitchell vind mijn idee voor een tattoo vreselijk. ;c


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Mitchell vind mijn idee voor een tattoo vreselijk. ;c


    Oh Ö
    Maar het is toch voor jou, hij hoeft het niet op zijn lichaam te laten zetten.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Oh Ö
    Maar het is toch voor jou, hij hoeft het niet op zijn lichaam te laten zetten.


    Ja, dat zegt hij ook hoor. Maar alsnog. D:


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ja, dat zegt hij ook hoor. Maar alsnog. D:


    Oh, haha. Sommige dingen die ik mooi vind, vinden anderen misschien niet mooi, dat is het jammere dan weer.


    16 - 09 - '17

    Mijn Facebook doet 't niet. Vast een karma omdat ik zei dat ik m'n Facebook misschien wel wilde verwijderen... Oh well. T-T


    26 - 02 - '16

    Soe schreef:
    (...)

    Oh, haha. Sommige dingen die ik mooi vind, vinden anderen misschien niet mooi, dat is het jammere dan weer.


    Jua, dat vind ik ook hoor. Maar ja, hij vind het lelijk. En duur, maar het kost maar 50 euro en dat is echt enorm goedkoop voor een tatoeage, maar ik heb al een tijdje contact met degene die het gaat zetten.


    Your make-up is terrible

    Minnaloushe schreef:
    Mijn Facebook doet 't niet. Vast een karma omdat ik zei dat ik m'n Facebook misschien wel wilde verwijderen... Oh well. T-T


    De mijne doet t ook niet, dat zei ik net al


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Great, facebook doet het niet meer -.-
    Zat net in een belangrijk gesprek!


    Al was die van mij niet zo belangrijk.. ;p

    @Nikki Ik weet hoe het voelt. Ik zou ook graag een tatoeage willen nemen, maar mijn moeder is er geen fan van. Al staat ze me niet in de weg, zou ik er toch een willen nemen. Het voelt gewoon niet goed al heb ik geen toestemming van haar. Niet dat ik als minderjarige aan een tatoeage kan komen zonder handtekening of iets van mijn ouders, maar ja.

    Wat had je in gedachte?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wat voor tattoo wil je hebben dan, Nikki? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handles schreef:
    (...)

    Jua, dat vind ik ook hoor. Maar ja, hij vind het lelijk. En duur, maar het kost maar 50 euro en dat is echt enorm goedkoop voor een tatoeage, maar ik heb al een tijdje contact met degene die het gaat zetten.


    50 euro valt best mee voor een tattoo, aangezien het anders al duur genoeg is.


    16 - 09 - '17

    Avus schreef:
    (...)

    Al was die van mij niet zo belangrijk.. ;p

    @Nikki Ik weet hoe het voelt. Ik zou ook graag een tatoeage willen nemen, maar mijn moeder is er geen fan van. Al staat ze me niet in de weg, zou ik er toch een willen nemen. Het voelt gewoon niet goed al heb ik geen toestemming van haar. Niet dat ik als minderjarige aan een tatoeage kan komen zonder handtekening of iets van mijn ouders, maar ja.

    Wat had je in gedachte?


    Yeah, zo voelt het inderdaad een beetje. Gelukkig staan mijn ouders goed achter tatoeages, zolang ik het maar zeker weet en geen plakplaatje wordt, haha.

    Ik wil zoiets.



    Alleen dan met 'Madness takes its toll' en in wat sierlijkere letters. Wel die grootte en plek.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Yeah, zo voelt het inderdaad een beetje. Gelukkig staan mijn ouders goed achter tatoeages, zolang ik het maar zeker weet en geen plakplaatje wordt, haha.

    Ik wil zoiets.



    Alleen dan met 'Madness takes its toll' en in wat sierlijkere letters. Wel die grootte en plek.


    Leuk (:


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    50 euro valt best mee voor een tattoo, aangezien het anders al duur genoeg is.

    Yeah, het is echt heel goedkoop. Een vriendin van mij betaalde al 100 euro voor twee namen.


    Your make-up is terrible

    K*tzooi. Gisteren vergeten mijn pil te nemen...
    Nu maar doorslikken tot en met zaterdag in plaats van tot en met overmorgen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    K*tzooi. Gisteren vergeten mijn pil te nemen...
    Nu maar doorslikken tot en met zaterdag in plaats van tot en met overmorgen.


    Een keertje vergeten is niet zo erg, hoor. ;3


    Your make-up is terrible