• Hallo iedereen,
    Ik heb vandaag mijn eerste stagedag gehad en dat was best wel heftig. Het was ook een lange dag; ik moest om half zeven mijn bed uit en ik ben nu pas net terug. Ik heb het nu ook gewoon helemaal gehad. Ik ben helemaal in tranen, moe, in de war, eigenlijk alles. Ik voel me zo ontzettend naar. Het begon in de bus op weg naar huis. Ik was al moe en overprikkeld, en ik zag dat er weer iemand had gereageerd op iets van mij op Facebook. Niet zomaar reageren, maar gewoon mijn mening de grond in trappen.
    Toen voelde ik de bui al hangen, dat ik me rot zou gaan voelen, omdat ik alles heel erg persoonlijk neem. Toen ik thuiskwam belde ik aan en deed er niemand open. Toen had ik echt de neiging om even in tranen uit te gaan barsten, hoe kinderachtig dat ook klinkt. Toen ik mijn huissleutel eindelijk had gevonden en naar binnen ging, zag ik mijn zus binnen zitten en zei ze vet schijnheilig dat ze de bel niet had gehoord. Volgens mij kan je de bel best wel goed horen als je de deur van je slaapkamer open hebt en je kamer vlak bij de trap hebt, die naar beneden gaat en bij de deur stopt. Toen trok ik het gewoon helemaal niet meer.
    Ik zit nu op mijn kamer en voel me enorm rot. Ik weet het gewoon even niet meer. Op zo'n beetje alles wat ik op Facebook plaats, wordt negatief gereageerd. Mensen trappen mijn mening gewoon de grond in en willen de hele tijd discussie met me zoeken. Ik heb het idee dat ik maar gecensureerd moet gaan leven op Facebook; geen mening meer geven over dingen en niets meer plaatsen. Dat terwijl ik Facebook zo ontzettend leuk vind.
    Noem me maar een aansteller, maar ik moest het gewoon even kwijt.


    26 - 02 - '16

    Verwijder die mensen gewoon van fb, die heb je helemaal niet nodig!


    Your make-up is terrible

    Voor mij is dit zeker niet aanstellen!
    Heb je goed geslapen? Als je moe bent kun je gevoeliger zijn. Misschien is het ook omdat je er aan moet wennen. Eventueel zou je als het zo blijft het kunnen bespreken metje stageplek?

    - Ohja. En qua Facebook ben ik het eens met de persoon BIVEN mij. Het is niet aardig om steeds jou mening de grond in te boren.kun je ze er misschien opgaan spreken als je dat durft?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 17:44 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Deels snap ik je wel. Al zou ik je tijden nogal relaxt vinden aangezien ik een uur vroeger een ruit moest en een uur later thuis ben. Mischien is het ook dat je brak ben het is net na de vakantie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Handles schreef:
    Verwijder die mensen gewoon van fb, die heb je helemaal niet nodig!


    Het probleem is dat ze in mijn Dungeons & Dragons groep zitten en daar wil ik eigenlijk niet mee stoppen, om ze dan van Facebook te verwijderen is ook al zo raar. De mensen die eerder discussies uitlokten (en die ik daarbij niet meer tegenkwam in het echte leven) heb ik wel verwijderd.


    26 - 02 - '16

    Ik snap wat je bedoelt. Dit heb ik ook wel eens gehad. Dat je gewoon zin hebt om in een foetus-houding op je bed te liggen en te huilen. En dat niemand je daarbij stoort. En het is helemaal niet aanstellen! Echt niet. Want soms is het gewoon even fijn om te huilen. En dat mag ook best wel! ;]
    Ik weet niet hoe je stagedag was, maar misschien voelde je je gewoon moe naar zo'n lange dag. Je moet er duidelijk nog aan wennen, dus dat word vanzelf wel beter! En dat van je zus.. Tjahh.. Daar zijn broers en zussen voor: om je het leven zuur te maken. Nee, serieus. Het is nou eenmaal zo dat niet alle broers en zussen met elkaar samen kunnen. Ikzelf kan de mijne soms ook wel schieten als ze zo tegen me doen, maar daar los je niets mee op. Misschien kun je het haar een keer zeggen, dat je je rot voelt maar niet echt weet waarom. En dat haar houding daar niet echt bij helpt..
    En over dat op Facebook.. Het is vervelend als mensen telkens zo naar reageren. Vraag ze waarom ze zo doen, misschien hebben ze het zelf niet in de gaten! Ikzelf heb geen Facebook, juist om die redenen.. Facebook maakt zoveel kapot.
    Succes anyway. En als je ooit nog even wat kwijt moet, maar het niet op het forum wilt gooien... Je kunt altijd terecht in mijn pb/gb!
    Het komt allemaal goed! Ga vanavond maar een x lekker vroeg naar bed! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ugh dat doet mijn zusje ook altijd ook als ik de sleutel vergeten ben en daardoor drie kwartier buiten moet wachten.
    Ik snap dat je die mensen niet graag van Facebook wil verwijderen, maar als ze de hele tijd je mening in de grond stampen en jij Facebook daardoor niet meer leuk vindt, is het misschien wel iets om te overwegen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dankjulliewel mensen.
    Ik ga het advies om op tijd te gaan slapen zeker ter harte nemen. Morgen ben ik gelukkig ook een dagje vrij, dus genoeg tijd om even bij te tanken en bij te komen.


    26 - 02 - '16

    Wat hadden ze gezegd dan, dat ze je mening de grond in trapten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die dagen om half 7 opstaan en om 6u thuis zijn, zijn best wel normaal. Dat moest ik 2 jaar lang elke dag. Zit nu in de 3e en onze roosters zijn nu chill dus nu niet meer, 2 dagen in de week maar. Het moet, het is normaal, elke student moet het. Of je gaat gewoon vroeger naar bed.

    En die mensen gewoon verwijderen, negeren, blokkeren. idk


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is duidelijk gewoon een combinatie van factoren, waardoor het je allemaal net te veel werd. Ik moet zeggen dat ik het wel erg gemeen vind van je zus, om niet open te doen, dat is gewoon een kleine moeite. Over die mensen van Facebook: helaas valt daar niet zo veel aan te doen. Bedenk je in ieder geval maar dat er altijd mensen zullen zijn die onverdeeld negatief zijn en dat dat dus niets met jouw persoonlijke standpunten te maken heeft. Kop op meid, alles komt heus goed!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je went eraan (aan dat Facebook ding dan). Ik reageer vaak op YouTube en daar wordt mijn mening ook platgebrand door sommigen, maar na een tijdje gaat het je helemaal niet meer boeien wat anderen vinden.


    Ik heb een vermoeden.

    Antithese schreef:
    Het is duidelijk gewoon een combinatie van factoren, waardoor het je allemaal net te veel werd. Ik moet zeggen dat ik het wel erg gemeen vind van je zus, om niet open te doen, dat is gewoon een kleine moeite. Over die mensen van Facebook: helaas valt daar niet zo veel aan te doen. Bedenk je in ieder geval maar dat er altijd mensen zullen zijn die onverdeeld negatief zijn en dat dat dus niets met jouw persoonlijke standpunten te maken heeft. Kop op meid, alles komt heus goed!


    wat was dit ookalweer

    Mensen worden ook ongelukkiger van Facebook, daar is onderzoek naar gedaan. Maar die mensen verwijderen kan ook heel gemakkelijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hawkins schreef:
    Wat hadden ze gezegd dan, dat ze je mening de grond in trapten?


    Ik heb het bericht zelf inmiddels maar verwijderd, maar er stond iets in de trant van: "Het slaat nergens op wat je zegt" en "Wat ben je weer ouderwets".


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Ik heb het bericht zelf inmiddels maar verwijderd, maar er stond iets in de trant van: "Het slaat nergens op wat je zegt" en "Wat ben je weer ouderwets".

    Eh, the heck? Okay. Om iemands mening ouderwets te noemen? Waar ging dat over dan?
    Het is goed dat je het bericht meteen verwijderd hebt, daar heb jij natuurlijk ook niks aan. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.