• Hayhay!!

    Ik heb dus een idee voor een leuke story, dat ik ooit een keer wil uitwerken, (wanneer de andere aan het eindigen zijn zodat ik tijd heb tussen het studeren door) en ik wil iets doen met dimensies.
    Natuurlijk helpen meer hersenen beter dan één. Daarom wil ik weten of jullie nog dimensies in het hoofd hebben :)
    Deze demensies kunnen ook gewoon films zijn.
    Ik had zelf al:
    1. Wilde westen
    2. Pirates of the caribbean
    3. Neverland'
    4. In time (die film)

    kan er wel meer films opnoemen maar ze moeten wel beetje voldoen aan spanning en alles.
    Dusja.. Laat maar horen! :D
    I'm excited! En ik hoop dat er leuke reacties uitkomen! :D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 23:25 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat eh, bedoel je met dementies?

    Bedoel je niet dimensies?


    I am an idiot, I move.

    Lord of the rings,
    Harry Potter,
    Percy Jackson
    Doctor Who ( daar kun je ook best wel wat ideeen ophalen)
    lemme think :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja hoe leg ik dat uit...
    Het zijn niet de dimensies als in waar alles achterstevoren loopt of de lichtdimetnies of whatever..
    Je ziet vaak bij films dat ze niet echt op onze wereld afspelen, omdart die dan vernietigd is, neem nou divergent, in time, hunger games. Dat is wel onze wereld maar anders.
    Bij de pirates en wild west is zeg maar terug in de tijd.. Dus dat eigenlijk iets anders maarja..
    Ik hoop dat het zo iets duidelijker is want ik weet het ook niet anders uit te leggen.. :(

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 23:25 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    OOOHHH NU ZIE IK HET!! Damn.. Typfout!!
    oke.. hoe veranderd ik de titel... -.-'


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    OOOHHH NU ZIE IK HET!! Damn.. Typfout!!
    oke.. hoe veranderd ik de titel... -.-'


    Moet je aan een mod vragen (:


    wat was dit ookalweer

    Ik heb de titel al aangepast. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je bedoelt universa? Ik vind dat persoonlijk een duidelijker woord. En anders is het "dimensies". Ik dacht nu dat je het over de hersenziekte had :'P
    Wat dacht je van Middle Earth, Narnia, de wereld van Avatar: The Last Airbender, AVATAR de film, Lyra's Oxford uit His Dark Materials, Mijak uit Godspeaker Trilogy, Camelot.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nou ja dimensies is nog steeds niet echt het geschikte woord dan, maar goed :x Je kunt bijvoorbeeld kijken op een site als dit, boeken waarin de werelden vernietigend zijn heten 'dystopische boeken'. Klik

    Marvel? (Guardians of the Galaxy, Thor, Captain America, The Avengers)
    The Test

    Legare schreef:
    Ik heb de titel al aangepast. ^^


    Ah super!! Dat was echt een mega faal vna mij hahha XD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ze bedoeld demensies, wss maakte ze een typfoutje ofzo!

    Once Upon A Time?
    Star Wars? (Lmao ;p)


    Collect moments, not things.

    Wauw ik had nooit zoveel reacties verwacht! Echt super bedankt alvast!! :D

    (En excuus voor het hele titel.voorgeval.. Ik zat met mijn hoofd bij het engelse woord; true dat schrijf je ook niet met eenn e maar je spreekt het zo uit.. Daar raakt mn dyslectie koppetje vsn in de war xD Seriously never happend before tho..)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 0:16 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je kan er ook zelf een verzinnen? met je eigen regeltjes enzo?
    heb je het boek overstroomd gelezen? want dat is ook zo iets :)


    Mhm?

    Kijk kingdom hearts! :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    HappyxDemon schreef:
    Je kan er ook zelf een verzinnen? met je eigen regeltjes enzo?
    heb je het boek overstroomd gelezen? want dat is ook zo iets :)


    Ja ik heb er ook een paar zelf bedacht hoor xD mAr leek me grappig als er okk een paar bekende in zaten


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.