• Hey iedereen,

    Ik werk bij dominos pizza als bakker en zit al een tijd in mn hoofd met een stuntactie.
    Het is een combinatie tussen Russisch roulette en pizza: italiaans roulette. Kennen jullie de ghost pepper? Dat is officieel de heetste peper op de wereld. Dus dacht ik dat we een peper konden doen op een stuk pizza, bedolven onderingrediënten naar keuze. Zo kan je met je vrienden kijken wie de peper eet en dan lachen als de persoon in kwestie huilend 3 liter melk drinkt.
    Wat vinden jullie van dit idee? Zou jij het gaan doen? Waarom wel of niet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 12:50 ]

    en?

    23.1% (6 stemmen)
     
    goed idee!

    53.8% (14 stemmen)
     
    nope

    23.1% (6 stemmen)
     
    wel leuk, maar ik zou hem zelf niet doen.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Je kan voor een normale of peper pizza kiezen


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    alotlaxolotls schreef:
    Het is ook optioneel -.-


    Dat snapte de meeste denk ik wel. :')
    Maar meer van, bijna niemand eet die pepers in het dagelijkse leven, dus je weet niet hoe je lichaam erop reageert.


    wat was dit ookalweer

    alotlaxolotls schreef:
    Het is ook optioneel -.-


    Dat stond niet in je beginpost, dus dat kon ik niet weten.
    Maar goed, ik zou het alsnog niet doen. Een jongen uit mijn klas is doodziek geworden van die peper, dus ik eet die dingen nog niet voor een miljoen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oke misschien niet zon peper, maar in ieder geval een extreem pittige peper


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Als je het doet, zou ik het niet doen met een ghost pepper, maar met een andere, normale hete peper. Anders is het echt leedvermaak, die dingen zijn niet normaal.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nou, ik zou het als klant niet echt heel leuk vinden, vooral als medewerkers mij dan gaan uitlachen. Ik zou zoiets eerder bij een vriend of vriendin uithalen, maar niet bij een vreemde. Daarbij weet ik ook niet of jouw baas dit een leuk "grapje" vindt; ik heb bazen mensen voor minder zien ontslaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoezo uitlachen? het is geen restaurant.
    En hoezo graphe ik had een idee voor een actie en wou kijken wat de menigte er van zou vinden.


    Btw, weet iemand een andere peper die we dan kunnen gebruiken?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.