Wil niemand weten wie er heeft gewonnen?
OK, dan niet heah..
(bericht aangepast door een moderator)
- Home
- Forum
- Rollen verdeling
- Hoofdrol? ^^
Hoofdrol? ^^ - Rollen verdeling
-
2 nov 2008 - 15:182 nov 2008 - 15:20
Ike *Springt in de lucht!!*
Naam;
Chantou
Hobby's;
Muziek,Skate en schoppen
Stopwoordjes^^;
Sexxi^^ Wist ik we^l, en Duhh
hoeveel BF's;
2
Leeftijd;
13
Wrm moet jij een serie over jezelf?;
omdat dat wel goed bij me ego past!
een idee waar het over moet gaan?;
Jij verzinnen!!Dunno ><
2 nov 2008 - 15:212 nov 2008 - 15:22Naam; Say
Hobby's; Gitaar spelen, skaten, drummen, muziek luisteren
Stopwoordjes^^; No way! Cookie! Icecream! Music!
hoeveel BF's; Uno
Leeftijd; 16
Wrm moet jij een serie over jezelf?; Omdat ik gewoon geweldig ben! Neeij grapje, ik verveel me de pletter!
een idee waar het over moet gaan?; Nee, laat ik helemaal aan jou over! ^^Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...
2 nov 2008 - 15:22Hoelang ben je geband? En ben je daarna geen moderator meer ofzo?
Life is hard and then we die
2 nov 2008 - 15:232 nov 2008 - 15:24Uhm.. Zullen we dit een ruzieloos topic proberen te houden Char?
Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...
2 nov 2008 - 15:24hoe kn da je bent tog moderator
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
2 nov 2008 - 15:24Naam;michelle of brookelynn das me 2e naam
Hobby's; paardrijden, meubels en kamers inrichten en ontwerpen.. milkshakes drinken! en naar de bioscoop
Stopwoordjes^^; kut wijf, trut , oops. , ooohoooh , oeeeeh , sexy en af en toe geil ( hoe dat komt weet ik ook niet.)
hoeveel BF's; 1 echte goeie vriendin nikki, maar voorderest wel vriendinnen maar met nikki heb ik de beste band!
Leeftijd; byna 15.
Wrm moet jij een serie over jezelf?;
het lijkt me heel leuk, omdat ik er nog geen 1 heb over mezelf en ik vind het wel orgineel!
een idee waar het over moet gaan?;
2 nov 2008 - 15:24Hoelang ben je geband? En ben je daarna geen moderator meer ofzo?
ik ben niet geband heb gwn me 3de waarschuwing en dat is een forum-ban maar tot morgen kwart over 4 ofsoo >,<
en ik blijf wel mod hopelijk! maar rutger is toch bijna nooit online >,<2 nov 2008 - 15:242 nov 2008 - 15:25hoe kn da je bent tog moderator
vraag ik me ook af x3If I die young, send me away with the words of a lovesong.
2 nov 2008 - 15:25Uhm.. Zullen we dit een ruzieloos topic proberen te houden Char?
ja hoor heb wel andere problemen voor het moment.*He's the one.
2 nov 2008 - 15:26(...)
True
ik ben niet geband heb gwn me 3de waarschuwing en dat is een forum-ban maar tot morgen kwart over 4 ofsoo >,<
en ik blijf wel mod hopelijk! maar rutger is toch bijna nooit online >,<Life is hard and then we die
2 nov 2008 - 15:27hoe kn da je bent tog moderator
mod's kunnen ook regels overtreden & gestraft worden hoor >,< we worden heus niet voorgetrokken2 nov 2008 - 15:28