• DANKZIJ LISA ZIJN WIJ OP HET IDEE GEKOMEN OM EEN MEETING ORGANISEREN, WIE GAAT ER MEE?!

De plek is Utrecht, op zondag 31 augustus:
    - Lisa
    - Esmee
    - Kim
    - Lieke
    - Julia

Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, grote handen, arm spieren en sekshaar.
    - Michael's kleine handjes en vingertjes en gekleurd haar.
    - Luke's benen, ogen, piercing, haar en al het andere aan Luke.
    - Calum's lippen, glinsterende ogen, benen, spieren, borstkas en neus. ZIJN HAAR.

Mede doordat Sprayberry en Rojinski te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!

Members:
    Gabs // Sprayberry // 17 | Lashton
    Mother of Michael's Hands Shippers // Rojinski // 17 | Michael
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Hemmingford // 20 | Ashton
    Jessica // MagicalDreamer | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Mishton // 15 | Ashton
    Aline // Juanita | Ashton
    Aniek // Memoria // 15 | Calum
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Lester | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // UnpredictabIe // 15 | Luke
    Marlijn // Nyctophobia // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Athanatos // 13 | Lashton
    Lotta // Novoselic // 12 | All & Lashton
    Meike // Waetford // 17 | Ashton

Juanita schreef:
    (...)

Lieve schat, natuurlijk bedoelt ze de grootte van je lettertype. Je bent niet verplicht ermee te stoppen, maar het zou wel aardig zijn (: Desnoods verklein je het twee puntjes, maar je bent tot niets verplicht. Het zou echer wel aardig zijn. Niet iedereen heeft er last van, maar sommige mensen hier hebben er wel last van.
    I like you. (:

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

CalmxSavedMe schreef:
    (...)

Ik weet het niet. Ik ben minder plezant als jullie. Jullie hebben altijd geweldige opmerkingen of whatever, en ik zit maar gewoon wat voze antwoorden te geven

Dat maakt echt helemaal niks uit, blijf gewoon, je moet je echt niet laten weg jagen

'Darling, just hold on'

Memoria schreef:
    (...)
    Mijn excuses. Het was niet de bedoeling om je dit gevoel te geven, zeker niet nu je weg wil gaan. Dit geldt ook voor de anderen, die er hetzelfde over denken.

Het is niet u schuld

Music is my escape from Bullshit in life <3

CalmxSavedMe schreef:
    (...)

Ik weet het niet. Ik ben minder plezant als jullie. Jullie hebben altijd geweldige opmerkingen of whatever, en ik zit maar gewoon wat voze antwoorden te geven

Nah, dat is niet waar hoor!

Danmarks Dynamite.

CalmxSavedMe schreef:
    (...)

Ik vind jou anders hartstikke lief en bezellig, dus je moet gewoon blijven. Je staat altijd voor iedereen klaar, dus jij moet zeker niet weg gaan. Dat zou ik, persoonlijk, erg jammer vinden.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    (...)
    YES LIEKSEL VOLG ME GELIJK EN DAN GA IK LEZEN. je kan wel geen plaatjes toevoegen en alles op de voorpagina, best irri.

OH HAHA, nah ja ik zie wel even hoe het allemaal werkt enzo. Ik heet ratedlashton, maar ga je nu volgen. :3

stay safe because I like being alive at the same time as you

CalmxSavedMe schreef:
    (...)

Dan heb je het dus niet over mij.
    Mijn tosti is gebracht, lol.

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Kuikentje, hehe, ik volg je. c:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Hemmingford schreef:
    (...)

Dat maakt echt helemaal niks uit, blijf gewoon, je moet je echt niet laten weg jagen

...

Music is my escape from Bullshit in life <3

Ik denk dat ik maar even anderen dingen ga doen. En niet meer hier komen voor even..

Danmarks Dynamite.

Rojinski schreef:
    (...)

OH HAHA, nah ja ik zie wel even hoe het allemaal werkt enzo. Ik heet ratedlashton, maar ga je nu volgen. :3

Gevolgd. ^^

Because I love him, do I need another reason?

Rojinski schreef:
    Kuikentje, hehe, ik volg je. c:
    oké, peoperd.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Rojinski schreef:
    (...)

Ik volg jouw nu. :P

Dat hoorde pedopaard te zijn. Aha.

Memoria schreef:
    (...)
    Ik vind jou anders hartstikke lief en bezellig, dus je moet gewoon blijven. Je staat altijd voor iedereen klaar, dus jij moet zeker niet weg gaan. Dat zou ik, persoonlijk, erg jammer vinden.
    Ik ben het 10000% met Aniek eens. (: