• Ik ben een beetje hopeloos op zoek naar iemand die net zo denkt als ik, sinds ik me echt vreemd voel omdat het wel lijkt of ik ben de enige persoon op aarde die dit probleem heeft. En waarschijnlijk verklaren jullie me ook allemaal gek met wat ik nu ga vertellen: maar ik heb gewoon een verschrikkelijke hekel aan muziek ;x

    Een tijd geleden, toen ik lekker gezellig met vriendinnen was zeiden ze tegen me dat ze naar Avicii (schrijf ik het goed?) gingen en ze vroegen of ik niet mee wou. Wat mijn antwoord was: ik wist niet dat, dat land bestond? Waar is het dan? Want ik heb geen geld voor vakantie hoor. Ze keken me echt aan alsof ik van een ander planeet kwam.

    Maar kom op, ben ik nou echt zo vreemd? Ik kan toch echt niet de enige persoon zijn met een afkeur voor muziek?


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon allemaal verschrikkelijk om heel eerlijk te zijn ;x geef maar gewoon lekker de ongestoorde stilte.

    Oh, wauw, that's something new. And weird. I like weird things and people. So hai.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou niet zonder muziek kunnen leven, maar ik begrijp je ergens wel.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik moet nu echt lachen, heel hard lachen.

    You made my day :)


    ©1998

    Hawkins schreef:
    (...)
    Oh, wauw, that's something new. And weird. I like weird things and people. So hai.

    Hoi :')


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    BlackAlpha schreef:
    Ik moet nu echt lachen, heel hard lachen.

    You made my day :)

    Omdat ik niet van muziek houd?


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Asmodom schreef:
    (...)

    Ja dat is ze zeker. Ik snap overigens wel dat je wiggle heel irritant vindt. Ik vind het ook een vreselijk nummer. Ik ben zelf dan ook meer van de Michael Jackson en Queen muziek. Plus dat ik fan ben van The Pretty Reckless en van instrumentale muziek als de muziek van Harry Potter, Lord of the Rings en soortgelijke muziek krijg ik ook echt kippenvel. Dat vind ik allemaal zo mooi en betoverend. I mean listen! Ik word dan helemaal warm vanbinnen en krijg tranen in mijn ogen :')

    Die soundtrack ken ik dan wel weer -alleen maar doordat ik een kleine, erge HP freak ben-


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Die soundtrack ken ik dan wel weer -alleen maar doordat ik een kleine, erge HP freak ben-


    En dat vind je ook geen mooie muziek, terwijl je een HP freak bent? En je bent dus ook geen fan van The Weird Sisters? 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    ik had ergens gelezen dat een klain procent van de mensen dat kan hebben ^

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 21:45 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Asmodom schreef:
    (...)

    En dat vind je ook geen mooie muziek, terwijl je een HP freak bent? En je bent dus ook geen fan van The Weird Sisters? 0.0

    Het is niet zo zeer dat ik sommige muziek niet mooi vind, het is gewoon eerder, dat ik het verschrikkelijk vind om te luisteren. Dus buiten wanneer ik de films kijk en de soundtrack op komt, zal ik er ook gewoon niet naar luisteren.
    The weird sisters?


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik kan het soms ook niet uitstaan, maar de andere keer ben ik er haast afhankelijk van.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tja.. Sommige mensen hebben een hekel sport, anderen aan lezen en anderen weer aan muziek. Ligt er maar net aan wat voor waarde je er aan hecht, hoe je opgevoed bent, smaak, etc. Ontzettend veel dingen die er invloed op hebben. Zo raar vind ik het persoonlijk niet hoor (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zo raar vind ik in feite het niet, gezien ik vroeger met een jongen omging die eveneens niet van muziek hield.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soms heb ik ook echt geen zin in muziek, maar ik kan me niet voorstellen hoe het is om er een hekel aan te hebben. Ach ja, zo is iedereen natuurlijk anders. Zelf vind ik alles dat met cijfertjes te maken heeft verschrikkelijk, terwijl er genoeg mensen zijn die met plezier een economische opleiding doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Floresa schreef:
    (...)
    Het is niet zo zeer dat ik sommige muziek niet mooi vind, het is gewoon eerder, dat ik het verschrikkelijk vind om te luisteren. Dus buiten wanneer ik de films kijk en de soundtrack op komt, zal ik er ook gewoon niet naar luisteren.
    The weird sisters?


    Whut, you don't know who they are? Hoe kan je dan in merlijnsnaam een Potterhead zijn 0.0
    Klik
    En nu ga ik duidelijk teveel offtopic, dus houd ik mijn mond maar weer.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Whut, you don't know who they are? Hoe kan je dan in merlijnsnaam een Potterhead zijn 0.0
    Klik
    En nu ga ik duidelijk teveel offtopic, dus houd ik mijn mond maar weer.

    Oh hun, nu ik hun gezichten zie weet ik het wel. Kom op, is het zo raar? Ik dacht dat avicii een land was...


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.