• Ik ben een beetje hopeloos op zoek naar iemand die net zo denkt als ik, sinds ik me echt vreemd voel omdat het wel lijkt of ik ben de enige persoon op aarde die dit probleem heeft. En waarschijnlijk verklaren jullie me ook allemaal gek met wat ik nu ga vertellen: maar ik heb gewoon een verschrikkelijke hekel aan muziek ;x

    Een tijd geleden, toen ik lekker gezellig met vriendinnen was zeiden ze tegen me dat ze naar Avicii (schrijf ik het goed?) gingen en ze vroegen of ik niet mee wou. Wat mijn antwoord was: ik wist niet dat, dat land bestond? Waar is het dan? Want ik heb geen geld voor vakantie hoor. Ze keken me echt aan alsof ik van een ander planeet kwam.

    Maar kom op, ben ik nou echt zo vreemd? Ik kan toch echt niet de enige persoon zijn met een afkeur voor muziek?


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Novoselic schreef:
    Is er echt geen enkel liedje dat je leuk vindt, of vind je het gewoon niet leuk om naar muziek te luisteren? Ik vind je in ieder geval niet raar hoor. :3

    Ik vind het echt niet leuk :') Als mijn vriend bv. muziek opzet ga ik naar de winkel, of buiten met de hond om weg te zijn. Ik houd het echt niet vol om langer dan één minuut naar een stem te luisteren die 5 x het zelfde herhaald.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon allemaal verschrikkelijk om heel eerlijk te zijn ;x geef maar gewoon lekker de ongestoorde stilte.


    Hmmm, grappig, gezien muziek vaak emoties en zo oproept en bijvoorbeeld een film zonder muziek vaak heel lelijk en saai wordt gevonden. Zo merk je maar weer dat ieder type mens op deze wereld te vinden is. Maar helaas ken ik dus verder niemand die serieus alle soorten muziek vreselijk vindt op ieder moment. Mijn moeder houdt wel veel van stilte, vooral thuis, maar ook veel van muziek, gezien ze muziekdocente is. Die is dus half half. Vaak moet de muziek beneden bij ons dus wel uit als ze thuis komt :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik Avicci ook helemaal niets.
    Maar mijn ITunes bibliotheek is echt super precious en ik kan het me niet voorstellen niet naar muziek te luisteren.
    Het is op zich niet raar waarom houd iemand van pop maar niet van rock is denk ik vergelijkbaar. Waarom houd iemand van muziek of niet is in mijn ogen het zelfde. Het is gewoon persoonlijke smaak.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    @Floresa, ik snap je deels wel. Ikzelf kan wel genieten van bepaald soort muziek. Maar ik erger me soms wel aan de muziek om me heen. Het lijdt mijn gedachtes af, en soms kan ik dan niet eens meer een normaal gesprek met iemand voort zetten. Overigens ga ik wel naar festivals voor de gezelligheid. In ieder geval je bent niet raar of vreemd en ook niet de enige. ;)


    I still think of the guitar bible.

    Floresa schreef:
    (...)
    Ik vind het echt niet leuk :') Als mijn vriend bv. muziek opzet ga ik naar de winkel, of buiten met de hond om weg te zijn. Ik houd het echt niet vol om langer dan één minuut naar een stem te luisteren die 5 x het zelfde herhaald.

    Maar je hebt nog nooit een deuntje in je hoofd gehad, nooit een melodie gehoord die je leuk vond klinken? Want dat is muziek eigenlijk gewoon, een verzameling van melodieën en eventueel teksten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Asmodom schreef:
    (...)

    Hmmm, grappig, gezien muziek vaak emoties en zo oproept en bijvoorbeeld een film zonder muziek vaak heel lelijk en saai wordt gevonden. Zo merk je maar weer dat ieder type mens op deze wereld te vinden is. Maar helaas ken ik dus verder niemand die serieus alle soorten muziek vreselijk vindt op ieder moment. Mijn moeder houdt wel veel van stilte, vooral thuis, maar ook veel van muziek, gezien ze muziekdocente is. Die is dus half half. Vaak moet de muziek beneden bij ons dus wel uit als ze thuis komt :')

    Nou ja, het is een beetje raar :') Sinds ik per week ook maar een 3 tal uurtjes tv kijk.
    Nou, ik denk dat zoals bij je moeder, als je muziekdocente bent dat je wel eens blij bent met stilte.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Oh, je bent heus niet de enige! Een vriend van mij heeft ook een verschrikkelijke afkeer voor alle soorten muziek.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Maar je hebt nog nooit een deuntje in je hoofd gehad, nooit een melodie gehoord die je leuk vond klinken? Want dat is muziek eigenlijk gewoon, een verzameling van melodieën en eventueel teksten.

    Een deuntje wel, maar dat komt dan weer doordat op het werk vijf keer per dag dat irritante liedje wiggle op de radio komt.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Caraphernelia schreef:
    Oh, je bent heus niet de enige! Een vriend van mij heeft ook een verschrikkelijke afkeer voor alle soorten muziek.

    Eindelijk, iemand!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Een deuntje wel, maar dat komt dan weer doordat op het werk vijf keer per dag dat irritante liedje wiggle op de radio komt.

    Een deuntje dat je leuk vindt? Want dan is het in principe eigenlijk al muziek. Maar ik snap wel wat je bedoelt, hoor, ik ben alleen aan het muggenziften, vergeef me. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ken 1 meisje die er ook niet van houdt, maar dat is dan ook de enige :')


    wat was dit ookalweer

    Novoselic schreef:
    (...)
    Een deuntje dat je leuk vindt? Want dan is het in principe eigenlijk al muziek. Maar ik snap wel wat je bedoelt, hoor, ik ben alleen aan het muggenziften, vergeef me. :3

    Nu moet ik echt eens eventjes lang nadenken :')


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Nou ja, het is een beetje raar :') Sinds ik per week ook maar een 3 tal uurtjes tv kijk.
    Nou, ik denk dat zoals bij je moeder, als je muziekdocente bent dat je wel eens blij bent met stilte.


    Ja dat is ze zeker. Ik snap overigens wel dat je wiggle heel irritant vindt. Ik vind het ook een vreselijk nummer. Ik ben zelf dan ook meer van de Michael Jackson en Queen muziek. Plus dat ik fan ben van The Pretty Reckless en van instrumentale muziek als de muziek van Harry Potter, Lord of the Rings en soortgelijke muziek krijg ik ook echt kippenvel. Dat vind ik allemaal zo mooi en betoverend. I mean listen! Ik word dan helemaal warm vanbinnen en krijg tranen in mijn ogen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Hm, ik vind het eigenlijk best bijzonder :p. Dit is de eerste keer denk ik dat ik dat hoor. Ik kan het me zelf lastig inbeelden, maar je bent vast en zeker niet de enige.


    i put the fun in funeral

    Ik heb maar één keer eerder gehoord dat iemand oprecht niet van muziek hield en dat meisje was toondoof, dus muziek bestond voor haar überhaupt niet eens. :'D Maar goed, je hoeft natuurlijk niet van muziek te houden. Ik kan me niet helemaal inleven hoe dat zou zijn, maar ach, ik ben jou dan ook niet. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.