Heey
Voor school moesten we boodschappen doen voor een poject, dus dat hebben ik en 3 vriendinnen gedaan.
Alleen hadden we geen geld gekregen dus had een vriendin met haar bankpas betaalt.
Eenmaal aangekomen op school hebben we omgerekend wat ze van school terug kreeg maar omdat ze geen los geld had, heb ik met de lerares omgerekend.
Toen ik haar een 2 euro muntstuk wou geven, zag ik al dat er iets niet klopte. Het muntstuk had 2 koppen en geen munt. Het eerste wat er al in me op kwam was dat het een nep muntstuk was en de lerares wou het daarom ook niet aannemen. Uiteindelijk is het toch omgerekend, maar ik zit nog steeds met dat muntstuk.
Ik heb het thuis nagevraagd aan mijn moeder die 28 jaar bij de bank heeft gewerkt en die zei dat ie inderdaad nep was. Daarna ging ik naar mijn stiefvader en die bevestigde het.
Dit is de munt in kwestie:
Ik denk ook bijna zeker te weten waar ik de munt vandaan heb, maar aangezien deze dus niks waard is, weet ik ook niet wat ik ermee moet,
Het enige wat ik kan bedenken is een automaat, tenzij er iets bestaat waar je vals geld naartoe moet/kan brengen.
Mijn tip dus:
Kijk altijd goed of je niet genept word.
There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face