Zaterdag heb ik mijn vriend gedag moeten zeggen na drie weken samen te zijn geweest. We hebben het heel gezellig gehad. Niets te zeuren. Tot mijn ouders zondag thuiskwamen van vakantie. Meteen begon het gezeur om niets. Ik probeerde heel normaal en vrolijk te doen, maar blijkbaar schoot dit mijn moeder al in het verkeerde keelgat. Ik heb mezelf proberen te veranderen in de vakantie en had mezelf precies voorgenomen hoe ik zou doen tegen mijn ouders. Maar dat blijkt niet eens goed genoeg te zijn. Mijn vader let teveel op me, want als ik ook maar één dingetje verkeerd zeg zit hij er alweer bovenop, en mijn moeder vat dingen té letterlijk op.
Zelfs net bij mijn opa en oma hebben we drie keer een conflict gehad en blikken uitgewisseld. Ik snap het niet meer. Ik ben daar maar weg gegaan en naar huis gegaan. Wat moet ik hiermee?
Ik heb serieus al vanaf zondag na lopen denken om weg te lopen naar mijn vriend, maar mijn school is net begonnen en mijn vriend woont aan de andere kant van Nederland.
Weet iemand alsjeblieft wat ik kan doen? Familiehulp word het sowieso niet, want daar staat de man van het huis weer niet achter en zo. --'
Ik voel me op dit moment heel erg down en voel me heel huilerig.
[ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 17:19 ]
Ich liebe dich 27.12.23