• ik zou graag weten wat jullie nu van hen vinden.
    wat vind je goed aan ze
    wat niet.
    en waarom?
    gewoon effe je hart luchten. (flower)

    iedereen is het er blijkbaar over eens dat ze verandert zijn, en niet altijd in de positieve zin. jammer vind ik.

    Normaal vind ik de muziek van de meeste artiesten veel te snel afgezaagd, maar naar de muziek van Tokio Hotel kan ik blijven luisteren. En dat is wel speciaal, vind ik. Om mijn mening over de jongens bekend te maken, heb ik even geen nood aan. Maar ik heb wel nood aan een nieuwe cd van hen. Al hoop ik dat de liedjes niet zo worden als 1000 Meere, want die vind ik te 'gemaakt' door te computer. Geef mij maar de 'Rette Mich' en 'Schwarz' liedjes.


    Sing the song of the stars for me.

    Ik vind de muziek nog altijd leuk. De liedjes blijf ik gewoon luisteren... Ik hoop echt dat hun nieuwe cd een beetje opschiet.
    Verder vind ik Bill een verwijfde, alcoholistische egotripper, en Tom heeft gewoon het grootste ego ooit gezien x]
    Georg en Gussie zijn lief =]


    Your make-up is terrible

    Ik vind ze echt waaw nzoo ma nii allemaal... Want eigenlijk vind ik da Tom stom! Ö Mjaa kan ik nii aan doen. Njaa ik vind 't ook stom da ze nu in Amerika zitten nzoo.. Ma gwn me al da blijf ik wel ng fan en een grote! Ben nii zo iemand dii daarom zegt vn ben gn fan meer! Ik blijf 't gwn! ^^ Kvin da Bill sexiii is en hun muziek is spr nzoo.. En da blijft ng wel zoo een tijdj! ^^


    If music be the food of love, play on!

    ja da vindt ik ook
    ma ik vindt het wel super spijtig dat ze ons een beetje links laten liggen


    One Day you'll remember me...

    Ik vind ze nog steeds super, en dat zal ook nog wel even zo blijven!
    Natuurlijk zijn ze veranderd en erger ik me er wel eens aan hoe ze opgedroogd zijn, maar ik ga het ze verder niet kwalijk nemen ofzo, ik kan het ergens wel begrijpen. ;)

    Ik vind ze super om hun muziek, en dat zal ook altijd reden nummer 1 blijven. Daarna spreekt hun uiterlijk en persoonlijkheid me ook aan, maar dat zal nooit dé reden zijn waarom ik Tokio Hotel goed vind. :)

    Like Bill&Tom hebben sinds ze in Amerika zitten zo'n groot ego gekregen dat ik van hun byna walg als ik zeo op TV ofseu zie.Enik vind het supererg voor Gustav dat hij nogsteeds meemoet want die teddybeer wilt allang terug naar Europa komen i tink^^ But ik vind hun muziek nogsteeds goed aber Don't Jump is voor mij echt schijt geworden believe me:Y)


    Helaas ik ben nog steeds een grote fan :'D.
    Ik haak niet zo slap af als de meeste fans o_O


    I recycle my thoughts.

    Niet zoveel meer aan. Eerst was ik zo'n grote fan, maar dat is zóveel minder. Laat ze maar in Amerika gaan wonen. (x
    En hun ego is ook enorm gegroeid. O_o Vreselijk gewoon. Ik haat bands met een ego. -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    tokio hotel is helemaal crazy en gek en cool en ruig
    maar uuhh, ja.. ze zijn wel verandert en dat is jammer
    alsnog vind ik ze cool, houd ik van hun muziek en wacht ik op het nieuwe album wat ik zo retegraag wil hebben

    Ick vind ze gewoon chill. n_n

    Het enige da suckt is da ze nog gene nieuwe liedje hebben.


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Ik vind ze super-vet-ontzettend GEILL <33
    && ze worden steeds lekkerder..!! *kwijl*
    V0oral Tom..<33


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Muahahahahha Niksel is die-hard fan xD Maar dan vind ik dat ik wel mag zeggen dat Bill verwijft is en Tom en enorm ego heeft ^^ Maar toch vind ik ze goed, want volgens mij zijn het gewoon die dingen dat ons naar hun toe trekt heur ^^


    Your make-up is terrible

    De muziek is goed. Gewoon helemaal mijn smaak.

    De muziek is goed. Gewoon helemaal mijn smaak.

    Helemaal mee eens.


    Sing the song of the stars for me.