• ik zou graag weten wat jullie nu van hen vinden.
    wat vind je goed aan ze
    wat niet.
    en waarom?
    gewoon effe je hart luchten. (flower)

    Ik wacht gewoon tot de nieuwe cd er is .Mss dat ik ze dan weer super vind maar op dit moment luister ik niet zo vaak meer naar hen en het succes is naar hun hoofd gestegen maar aan alle mooie verhaaltjes komt er een eind =')

    Good:
    De muziek, de looks

    Bad:
    Dat ze teveel zijn gaan zweven door het succes in Amerika

    America is America. As fast as the chew you up, they spit you out.


    One man's fun is another's hell.

    De muziek is nog altijd super. Het enige is dat het zo enorm lang duurt met het nieuwe album. De jongens zelf vindt ik tegenwoordig wat minder super. Ze worden zo anders. Oké, ik snap dat ze opgroeien en dat ze ouder worden, dat is prima. Maar een ego krijgen hoort niet bij opgroeien. En daarmee bedoel ik alleen de tweeling. :') Gustav en Georg zijn niet echt superveel veranderd, behalve dat Gus steeds stiller wordt.

    Idd ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Good:
    De muziek, de looks

    Bad:
    Dat ze teveel zijn gaan zweven door het succes in Amerika

    America is America. As fast as the chew you up, they spit you out.

    idd. nouw de look van bill is ook minder geworden hoor >.<
    en iemand moet hem even van ze wolkje aftrappen!!


    Dunno ><

    America is America. As fast as the chew you up, they spit you out.

    goed gezegd da vindt ik ook ze moeten met hun beide voetjes op de grond blijven ik bedoel Amerika is heus niet beter dan ons



    One Day you'll remember me...

    Ik haat Bill nu echt opeens. Nou, haten is een groot woord, maar ik word gek van dat arrogante gedoe van hem. Ook van Tom trouwens. En dat terwijl Bill eerst mijn favoriet was. Gek? Nee, absoluut niet. Ze laten wel heeeeeeel erg lang op zich wachten. Bovendien heb ik echt een hekel aan de muziek, ik word gek als ik een liedje hoor. Steeds dezelfde CD's, ARGH. En dat terwijl ze nu in Amerika zitten, toch?

    Bovendien worden de jongens steeds minder leuk. Er zijn veeeeeeel leukere bandjes. :}


    -

    En ik vind dat Bill steeds verwijfder wordt.


    -

    Europa gaat btw niet blijven wachten. Er zijn genoeg bands die wél om de Europese fans blijven geven.


    One man's fun is another's hell.

    En ik vind dat Bill steeds verwijfder wordt.

    Dat ook wel ja.


    One man's fun is another's hell.

    Europa gaat btw niet blijven wachten. Er zijn genoeg bands die wél om de Europese fans blijven geven.


    Inderdaad. Dat bedoel ik ook. Bovendien zijn er ook veel betere bands.


    -

    (...)
    Dat ook wel ja.


    Ja, like, leuk, een meidenkapsel, maar voor een meisje. Toch niet voor een jongen? o.o dat is echt het toppunt. o_x


    -

    Europa gaat btw niet blijven wachten. Er zijn genoeg bands die wél om de Europese fans blijven geven.


    da is wel waar
    TH moet inzien dat ze niet te hoog in de wolken moeten zitten, ze moeten terugkeren naar de aarde
    en inzien dat ze nu heel veel fans aan het verliezen zijn omdat ze niet meer omkijken naar ons


    One Day you'll remember me...

    ik liked hun.
    maar ik luister eigenlijk niet vaak meer naar hun muziek, omdat ik die liedjes gewoon te vaak heb gehoord.
    daarom wacht ik ook gewoon af tot de nieuwe cd. x'D
    maar mijn posters zijn wel van de muur verbannen. :D


    AAP

    Ik ben op dit moment geen fan meer.
    nu niet. heeel misschien later. maar i don't think so. sorry.
    maar ik heb nu misschien een tijdelijke stop, en bij de nieuwe cd word ik misschien weer fan.


    -

    En ik vind dat Bill steeds verwijfder wordt.


    Wordt hij ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'