• Ik had hier nog geen topic over gezien, geen idee of dit hier goed staat, maar goed.

Waarschijnlijk heeft iedereen al wel gehoord over de ice bucket challenge, dus dan weet iedereen al wel wat het is.
    Ik zag net het filmpje van de ice bucket challenge van Bastian Schweinsteiger, en ik vond hem zo origineel en leuk dat ik dacht "Meer mensen moeten dit zien."
    (Het is een Facebook video, dus ik kan hem hier niet plaatsen in zo'n videohokje, maar wel per link.)

Hier kun je de ice bucket challenge van Bastian Schweinsteiger zien

Hebben jullie nog meer leuke/originele icebucket challenges gezien? Deel ze hieronder :D

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Californication schreef:
    Die van Charlie Sheen is gewoon weg geweldig :')
    https://www.youtube.com/watch?v=ZXCIFV3-j_k

Dat heeft een actrice van Teen Wolf ook gedaan!

Danmarks Dynamite.

Omygosh, die van Bastian is zo awesome!

Danmarks Dynamite.

Ze schreeuwen als wijven:

Ik vind zulke challenges altijd enorm dom, het spijt me zeer, maar ik zie er de lol en dergelijke niet van in. Er is toch wel een andere manier om aandacht te vragen voor deze ziekte?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik vond die van Sergio Ramos echt leuk, vooral zijn reactie :]
    En shirtless Cristiano is een bonus ^^

El Diablo.

TessaGray schreef:

Ik vind zulke challenges altijd enorm dom, het spijt me zeer, maar ik zie er de lol en dergelijke niet van in. Er is toch wel een andere manier om aandacht te vragen voor deze ziekte?

Hm, ze hebben al veel aandacht gevraagd hier in Nederland in ieder geval en nu krijgen ze zoveel meer geld. Over een paar weekje/dagen is het weer weg, maar hebben hun wel meer geld om de ziekte te bestrijden.

Die video, ik hou er nog steeds van. :Y)

Danmarks Dynamite.

Kijk hem alsjeblieft helemaal tot het einde. En als jullie het begin niet willen zien, spoel dan door naar 2:00.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Yoda schreef:

Kijk hem alsjeblieft helemaal tot het einde. En als jullie het begin niet willen zien, spoel dan door naar 2:00.

Oké, ik reageer te veel, maar deze is inderdaad echt heel mooi!

Danmarks Dynamite.

Yoda schreef:

Dat breekt mijn hart.

"I shut my eyes in order to see.'

Ik vond die van Idina Menzel de leukste. Het is denk ik ook de enige die ik heb gezien, maar shhht.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Hahaha, die van Bastian is geniaal x'D

Moth schreef:
    (...)
    Dat breekt mijn hart.

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

TessaGray schreef:

+ Het feit dat ik denk dat die beroemdheden het meer doen om de aandacht. Maar zo ben ik dan weer.

wat was dit ookalweer

Yoda schreef:

De eerste 2 minuten dacht ik "Wtf, dit zal wel weer een of andere vage youtuber zijn die een parodie maakt"
    Maar, vanaf de tweede minuut... Wow. Ik vond het echt gewoon aangrijpend eigenlijk. Iedereen moet deze video zien eigenlijk...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik zal wel weer een zeur zijn, maar ik vind dit soort dingen altijd zo verschrikkelijk dubbel. Het is zo van 'hey, kijk mij, ik doe de challenge, goed ben ik hè?'. Gaat het nu werkelijk nog om het oorspronkelijke doel? Ik betwijfel het sterk.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Parachutes schreef:
    Ik zal wel weer een zeur zijn, maar ik vind dit soort dingen altijd zo verschrikkelijk dubbel. Het is zo van 'hey, kijk mij, ik doe de challenge, goed ben ik hè?'. Gaat het nu werkelijk nog om het oorspronkelijke doel? Ik betwijfel het sterk.

De meeste doneren daarna wel nog en er zijn er veel die vragen of wij ook wat willen doneren. Maar ik snap je punt.

Danmarks Dynamite.