• Na lange afwezigheid ben ik weer terug gekeerd op Quizlet. Heb ondertussen al mijn topics laten verwaarlozen en moet nog veel in halen, dus daar ga ik nog wel even druk mee zijn denk ik. (cat)

    Ik hoop dat er nog mensen zijn die me kennen lolol. Heb ik nog wat interessants gemist? Alien invasies of iets dergelijks?

    Disnerd schreef:
    Welcome back! Ik ken je nog! :') Of je iets gemist hebt? Ik ben ook een tijdje nogal veel offline geweest, so Idk. Iets van twee maanden terug zijn er wel nieuwe Moderators aangesteld. :')


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Dat is wat ik gemist heb op het forum :O
    Welkom back :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zo lang was je toch niet weg, of ligt dat aan mij?
    Maar welkom terug (:

    Pacifique schreef:
    Zo lang was je toch niet weg, of ligt dat aan mij?
    Maar welkom terug (:

    Neuh, ligt niet aan jou. Maar mijn gevoel dacht dat ik überlang weg was van Q. :'D
    In ieder geval bedankt, de rest ook. ^^

    Welcome back!*O*
    Ja, ik kan me je nog wel herinneren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik herken je zeker nog. Welkom terug! ^^
    Volgens mij heb je niet heel veel gemist. Als Q is overgenomen door aliens, hebben ze dat in ieder geval stilletjes gedaan, dus zullen we er toch niets van merken tot de tragische dag dat ze tot de aanval overgaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Laura, you're baaaaaack! :Y)
    Fijn je hier weer te zien, vroeg me al af waar je gebleven was :')


    Stenenlikker

    Jaaa :3
    Ondanks dat ik je persoonlijk niet echt ken, vond ik je altijd een leuke user hier :p. Welkom terug!


    i put the fun in funeral

    Welkom terug! Volgens mij ken ik je wel van profielfoto... Ik ben helaas niet zo goed met usernames omdat die steeds weer veranderen :P


    Life is hard and then we die

    Hé, Laura, jou ken ik zeker nog. Ontzettend leuk dat je terug bent! Jij was een van de eerste mensen die ik leerde herkennen op het forum, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Overkill schreef:
    Jaaa :3
    Ondanks dat ik je persoonlijk niet echt ken, vond ik je altijd een leuke user hier :p. Welkom terug!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh hé Laura, welkom terug. :Y)

    Natuurlijk herken ik je nog. Al herken je mij waarschijnlijk niet meer, want ik ben inmiddels tachtig keer van username en PF veranderd. Anyways, welcome back! ^^


    Caution first, always.

    Doge schreef:
    Ik herken jou nog ;3

    Welkom terug!


    16 - 09 - '17

    Oh, je hebt niks gemist hoor, alleen rutger is ontploft omdat zijn melk overdatum was en is nu vervangen door een kloon

    Verder niks gemist hoor :Y)


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.