• Here it is! We beginnen op een vrijdagochtend(random dag gekozen) ^^


    Een nieuw meespeel verhaal over een rijke famillie met veel kinderen. In deze RPG kun je één van die kinderen spelen. Jong of oud maakt niet uit. De ouders werken meestal, ze hebben een schoonmaakster, ieder een eigen luxe kamer met eigen badkamer

    Rollen:
    -Gaby
    -Nicole
    - Annabeth ''Beth''
    -Allison

    -Toby
    -Amara
    -Aden
    -Nathan
    -Delainy

    Regels
    - Je mag zoveel karakters als je wilt, maar houd ze dan actief.
    - Volg de regels van MSV (Derde persoon, verleden tijd, Niet hele stukken herhalen, etc.)
    - Geen OOC ruzie, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - De ouders worden door iedereen gespeeld, maar meestal zijn ze aan't werk.
    - Have fun!

    Lijstje, hoeft niet erg lang ingevuld te worden.
    Naam:
    Uiterlijk:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Kamer(foto het liefst):
    Huisdier(maximaal drie per personage, anders word het teveel):

    Het huis:
    Achtertuin:


    Woonkamer


    Keuken:


    Eetkamer:


    De rest zijn slaapkamers. Mijn lijst komt er nu aan.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 0:03 ]


    May StarClan light your path.

    Toby
    Toby werd uit zichzelf wakker, net zoals altijd. Na even gapen slaat hij de deken van zich af en klimt hij nog half slapend zijn bed uit. Even wrijft hij in zijn ogen en knipperd hij een paar keer. Als hij zijn kleding aanheeft loopt hij naar beneden, aangezien het feit dat hij trek heeft. Zijn haren zijn nog niet geborsteld, dus zien ze er nogal warrig uit en staan de plukken haar alle kanten op. Hij ziet dat er al een aantal zussen en zijn broer aan de tafel zitten. Vrolijk neemt Toby ook plaats, waar hij een boterham met chocoladepasta voor zichzelf maakt.

    Thomas

    Hij stapte vermoeid over de rommel heen die verspreid in zijn kamer lag, het zou hem niks verbazen als de helft al wakker was en er al iemand in de douche stond. Hij pakte snel een shirt en trok hem aan terwijl hij in zijn boxer de eetkamer binnenkwam en plaats nam naast zijn zus; Beth. ''Morgen,'' mompelde hij.
    Thomas was alles behalve een ochtendmens en vond het vroege opstaan vreselijk, hij pakte een broodje en voelde de koude windvlaag langs zijn benen gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Alison

    Het geluid van de dromenbreker maakte haar wakker. Alison wou haar ogen nog niet open doen en zocht naar de knop om die wekker te laten stoppen. Na enkele seconden kreeg ze hem eindelijk te voelen en kon ze rustig verder slapen. Opeens hoorde ze iets trillen. Haar mobieltje ! Snel kwam ze overeind en nam haar mobiel in haar handen. Ze had een berichtje van een ene Jonah uit haar klas. Ze had nog nooit tegen hem gesproken volgens haar.
    'Hoi, ik ben nu ook op Facebook !', schreef hij. Ook stond er een glimlachende smiley bij. Alison zuchtte. Waarom had hij haar rust gewoon voor niets verstoord. Ze had dus echt geen zin om te antwoorden en liep vermoeid uit bed. Ze zocht in haar kast naar iets leuks om aan te doen. Ze zuchtte en besloot een wit kleedje aan te doen. Hier over deed ze een schattig jeansvestje aan. Na een tijdje liep ze helemaal fit naar beneden. Er stonden al enkele van haar broers en zussen. Zuchtend ging ze op één van de vele stoelen zitten. Ze gaf niet eens een blik aan haar familie. Ze had geen zin om aan hun te praten en hoopte ook dat zij dat ook niet gingen doen.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Sem

    Sem werd gewekt door zijn moeder hij moest zich omkleden en gaan ontbijten. Rustig liep hij het trapetje af om naar zijn stoel te lopen waar zijn kleren van gisteren op lagen, hij trok ze aan en liep naar beneden waar bijna al zijn broers en zussen al zaten te ontbijten. Snel ging Sem zitten en pakte twee broodjes en probeerde ze te smeren het lukte hem om de pasta er op te krijgen, daarna vouwde hij zijn broodje dubbel en nam een hap. Hij kijk de tafel rond het was erg stil, toen hij klaar was met zijn hal zei hij "Hallo" Daarna nam hij weer een hap.


    A horse of course

    Gaby
    Gaby keek toe hoe haar broers en zussen ook binnenkwamen. Het was redelijk stil dus was ze wel blij toen Annabeth een vraag stelde.
    ''Ik ook niet echt, ik kon niet in slaap komen,'' zei Gaby. ''Dus het was moeilijk wakker worden maar nu ik toch wakker ben zit ik vol energie!'' voegde ze er vrolijk aan toe. Ze nam een hap van haar broodje en zag hoe haar jonge broertje ook de kamer binnen kwam en aan tafel ging zitten. Hij nam een hap van zijn brood en begroette hun.
    ''Hallo Sem,'' zei Gaby met een glimlach. ''Goed geslapen?'' vroeg ze daarna, waarna ze weer een hap van haar broodje nam.


    May StarClan light your path.

    Makayla
    Makayla stond langzaam op en kleedde zich aan, waarna ze naar haar badkamer liep en ervoor zorgde dat ze er een beetje uitzag. Normaal besteedde Makayla nooit zoveel aandacht aan haar uiterlijk, zo vond alles wel prima. Toen Makayla klaar was liep ze naar beneden, waar al redelijk wat broers en zussen zaten. Als eerst viel haar Gaby op. Ze pakte een broodje en ging naast Gaby zitten. 'Gab, nog wat nieuwe games gevonden die ik echt moet uit proberen?'

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Gaby
    ''Call of duty, Minecraft, Skyrim..'' begon ze op te noemen en stopte om een hap van haar broodje te nemen. ''Eigenlijks speel ik er te veel om op te noemen. Heb jij toevallig ook nog nieuwe leuke games gevonden?''


    May StarClan light your path.

    Thomas

    Hij keek toe hoe zijn jongere broertje binnenkwam en zo ook Gaby en Makayla, hij vroeg zich af of ze nog wat anders deden dan gamen in hun vrije tijd. Zelfs in de ochtend ging het gesprek erover. ''Zoek een andere hobby asjeblieft,'' zei hij dan ook tegen beide zussen en schudde zijn hoofd terwijl hij op stond en zijn brood liet staan. Hij had geen honger en zeker niet nu hij zo zenuwachtig en gestrest was voor zijn wiskunde SE.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Gaby
    ''Wat ben jij weer vrolijk vandaag,'' reageerde Gaby op Thomas, en rolde met haar ogen. Ze nam een hap van haar brood, die al bijna op was. Gaby vond het juist leuk om met iemand te kunnen praten over games. Wat er met Thomas was vandaag wist ze ook niet.


    May StarClan light your path.


    Makayla
    'Als jij vandaag vroeg uit bent kom ik wel even op je kamer kijken,' zei Makayla toen lachend toen Gaby allerlei games opnoemde. Makayla knikte op Gaby's tweede vraag. 'PlayStation games. Beyond: Two Souls, The Last of Us, dat soort spellen,' zei Makayla toen. Ze keek geërgerd naar Thomas toen hij zonodig er wat van moest zeggen. 'Wij hebben tenminste hobbies,' zei Makayla tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Thomas

    Soms kon hij die twee gewoon echt niet uit staan, hij haalde een hand door zijn haren en schonk toen wat drinken voor zichzelf in waar hij voor naar de andere kant van de tafel moest lopen. ''Je kunt het geen eens een hobby noemen,'' zei hij beledigd door de felle reacties die hij kreeg en hij stak kort zijn tong uit. Zijn blik ging naar Alison die ook geen woord zei. ''Ook goedemorgen.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Gaby
    ''Alles beter dan zo slechtgehumeurd als jou zijn,'' antwoordde Gaby beledigd naar Thomas. Daarna richtte ze zich weer op Makayla.
    ''Playstation games, hmm,'' zei ze. ''Daar heb ik meer van nodig, dus misschien probeer ik één van die games. Na school tenminste.'' Ze wierp een blik op de klok, en schonk daarna wat drinken in.


    May StarClan light your path.

    Makayla

    Makayla luisterde niet meer naar het gezeur van haar broertje en richtte zich volledig op Gaby. 'Na school ja, hoelaat ben je uit vandaag? Ik heb een korte dag. Vele lessen vallen uit,' zei Makayla toen. Niet veel later kwam hun jongste zusje de kamer binnenwandelen. Ze kwam bij Makayla op schoot zitten en legde haar benen op Gaby. Makayla schoot even in de lach. 'Ook goede morgen Delainy. Je weet dat er nog heel veel andere stoelen vrij zijn?' Delainy knikte wild met haar hoofd. 'Ja dat weet ik, maar dit zit zachter,' zei ze vrolijk en ze lachte even. Daarna sprong ze weer van Makayla's schoot af en rende ze weg. Makayla vroeg zich echt af hoe zij zo energiek en blij kon zijn op een doordeweekse dag wanneer er school was.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 1:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    "Één uur," antwoordde Gaby. "Ik heb ook veel uitval, gelukkig. Veel zin in school heb ik niet vandaag."
    Gaby glimlachte en keek toe hoe Delainy binnenkwam en op Makayla's schoot zat. Het duurde niet lang of ze sprintte vol energie weer de kamer uit. Gaby rekte zich uit en dronk de rest van haar drinken op. "Maar goed, ik ga alvast onderweg naar school anders kom ik laat," zei ze, en keek op de klok die half acht aangaf. Gaby ging altijd rennend naar school. Ze had veel conditie en vond rennen leuk om te doen, en bovendien was school dichtbij. Maar daar voor moest ze ook eerder weg. Ze rende naar boven, naar haar kamer. Daar aangekomen pakte ze haar tas in. Ze dumpte haar schoolboeken er in en haar mobieltje, en verder wat geld zodat ze in de kantine eten kon kopen. Daarna liep ze naar de voordeur.
    "Doei!" riep ze nog terwijl ze haar tas over haar schouder slingerde. Toen Gaby buiten kwam voelde ze een windvlaag langs haar gezicht en door haar haren. Ze streek een rode lok uit haar ogen en begon over de straat te rennen richting school.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 2:27 ]


    May StarClan light your path.


    Amara - outfit

    'Ugh.' Amara draaide zich om in haar bed en keek op haar wekker. 'Ugh,' kreunde ze weer toen ze zag dat ze tien minuten geleden haar bed al uit gemoeten had. Ze pakte haar telefoon en zag dat ze een sms'je van Yason had.
    Kom je bed uit en ga naar school. En niet zeggen dat je je bed al uit bent ik ken je beter dan dat!! Xx je lieve geweldige vriendje
    'Ugh!' Ze gooide haar telefoon naar het voeten einde en kwam dan toch haar bed uit. Beneden vond ze zo'n beetje al haar broertjes en zusjes.
    'Niks,' gromde ze terwijl ze een hand haalde door haar geklitte haar. 'Ze helemaal niets.' Ze liep langs hen heen en greep een pak koekjes uit de kast. 'Ik haat ochtends.'


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.