• Here it is! We beginnen op een vrijdagochtend(random dag gekozen) ^^


    Een nieuw meespeel verhaal over een rijke famillie met veel kinderen. In deze RPG kun je één van die kinderen spelen. Jong of oud maakt niet uit. De ouders werken meestal, ze hebben een schoonmaakster, ieder een eigen luxe kamer met eigen badkamer

    Rollen:
    -Gaby
    -Nicole
    - Annabeth ''Beth''
    -Allison

    -Toby
    -Amara
    -Aden
    -Nathan
    -Delainy

    Regels
    - Je mag zoveel karakters als je wilt, maar houd ze dan actief.
    - Volg de regels van MSV (Derde persoon, verleden tijd, Niet hele stukken herhalen, etc.)
    - Geen OOC ruzie, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - De ouders worden door iedereen gespeeld, maar meestal zijn ze aan't werk.
    - Have fun!

    Lijstje, hoeft niet erg lang ingevuld te worden.
    Naam:
    Uiterlijk:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Kamer(foto het liefst):
    Huisdier(maximaal drie per personage, anders word het teveel):

    Het huis:
    Achtertuin:


    Woonkamer


    Keuken:


    Eetkamer:


    De rest zijn slaapkamers. Mijn lijst komt er nu aan.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 0:03 ]


    May StarClan light your path.

    MT


    El Diablo.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik schrijf alvast wat, straks vergeet ik het morgen -.-]
    Gaby sloeg haar wekker uit. Zeven uur. Als het niet vrijdag was geweest zou ze misschien wel door hebben gebleven slapen, zo moe voelde ze zich. Maar vrijdag was haar lievelings dag, dus stond ze op. Haar kamer was rommelig aangezien de werkster er nog niet was geweest. Ze liep door naar de badkamer. Gaby had zelf een van de kleinste badkamers, maar ze deed niet veel in de badkamer dus hoefde ze ook geen grote. Ze liep naar de kast met lades waar haar spiegel bovenhing. Ze deed een zwart shirt aan en daarover een vest met de tekst ''Hakuna Matata'', en verder deed ze een spijkerbroer en zwarte vans aan. Tot slot deed ze haar haar in een staart en liep naar beneden.


    May StarClan light your path.

    Mt ( mijn personage maak ik vanmiddag af ).


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mijn Topics


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MT


    I bet people don't understand that I'm joking 800% of the time.

    [MT]


    Everyone is good as it is, do not change people

    (MT)

    Denys schreef:
    MT.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Annabeth.
    Ze stond op uit haar bed en haar voeten raakten de koude vloer. Een rilling trok over haar rug. Snel liep Beth naar haar badkamertje en greep wat kleding uit haar kast. Een spijkerbroek, wit hemd en een geblokte blouse. Beth kleedde zich om en kamde haar vuilblonde haren. Ze had niet veel zin in school, logisch. En had ze een wiskunde proefwerk, wat ze een rot vak vond.
    Ze deed een laagje mascara op en liep haar kamer uit, naar beneden. Met een gaap ging ze aan de gedekte tafel zitten. Haar kat, Padfoot, lag waarschijnlijk nog lui te slapen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nathan
    Het geluid van zijn wekker galmde door zijn kamer. Meteen schrok hij wakker en stopte de wekker door er een klap op te geven. Langzaam stapte hij uit zijn bed. De kou sloeg om zijn half blote lichaam heen. Hij haastte zich naar zijn kledingkast en trok er zomaar wat uit. Hij trok het aan en liep zijn wastafel. Eenmaal daar aangekomen, greep hij naar zijn gel, waarmee hij het kapsel maakte dat hij bijna altijd had. Dit was niet de 'net uit bed' look, dus moest hij het nu eenmaal even goed doen. Terwijl hij zijn tanden poetste liep hij naar beneden. Hij had weliswaar nog niet ontbeten, maar toch poetste hij zijn tanden. Hij deed het daarna gewoon nog een keer. Het was gewoon een gewoonte geworden en hij kon niet meer zonder. Beneden aangekomen, zag hij zijn tweelingzus al aan de tafel zitten. Nathan liep naar de dichtstbijzijnde stoel en ging zitten.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Aden.
    Hij lag nog halfdood in zijn bed en schrok op van zijn wekker. "Ugh, nee." Kreunde hij nog half in slaap en sloeg zijn wekker uit. Hij gleed met zijn benen uit bed en zette zijn naast zijn bed op het tapijt neer. Hij wreef in zijn ogen en rekte zich rustig uit, waarna hij opstond en naar zijn badkamer liep. Eerst alleen om naar het toilet te gaan, waarna hij er even over dacht om weer naar bed te gaan, maar toen besloot dat hij beter zo vast kon gaan douchen. Hij liep naar zijn kast en pakte een simpel t-shirt en een simpele spijkerbroek waarna hij toch onder de douche stapte.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 18:37 ]


    I bet people don't understand that I'm joking 800% of the time.

    Gaby
    Gaby zat beneden aan tafel en zag hoe Annabeth en Nathan binnenkwamen en aan tafel gingen zitten.
    ''Goedemorgen,'' zei ze vrolijk.


    May StarClan light your path.

    Annabeth.
    Ondertussen was haar tweeling broer ook aan de tafel komen zitten en zat Gaby er ook al, die hun vrolijk begroette. Nog een gaap verliet Beths mond. Ze was totaal geen ochtend mens. Ze mompelde wat. Na tien korte seconden bedacht ze dat Gaby haar waarschijnlijk niet eens verstond. ''Morgen,'' Beth pakte een broodje, want ze had geen zin om door de rest te laat te komen. Of nja, Matt en zijn broer Dave laten wachten. Beth reed altijd met haar vriend en zijn broer mee. Meestal zat de vriendin van Dave, Courtney, ook nog bij hun in de auto. Zij en Beth konden het goed vinden. ''Goed geslapen?'' vroeg ze beiden en ze smeerde wat boter op haar brood en ook wat jam. Kort wierp ze een blik op de klok. Mooi, ze zou nog op tijd klaar zijn. ''Voordat je het vraagt; ik niet. Blijkbaar kun je niet tot elven leren en daarna slapen. Want dan lig je de hele nacht wakker. En na het avond eten leren lukt me ook nooit..'' Ze haalde haar schouders op en nam een hap van haar brood. Normaal praatte Beth niet erg veel. Maar thuis nog wel eens. Al het verder dan bijna niet was.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [MT post zo]


    A horse of course