• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •



    Song of the night: The Killers > Shot at the Night

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 22:12 ]


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Dude, ik heb ook jaren achter de schoolbanken moeten zitten hoor.

    @Erieka, ignore him?


    Maar jij bent er nu van af.(no_chears)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar jij bent er nu van af.(no_chears)


    Jij binnen paar jaar ook.
    En wie weet zit ik binnenkort weer achter de boeken als ik een opleiding ga doen, dusja.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 21:37 ]


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Dude, ik heb ook jaren achter de schoolbanken moeten zitten hoor.

    @Erieka, ignore him?


    That's the only way I guess. Ik haat hem zo erg ugh. Ben ook bang dat hij me iets aan wil doen D:
    Maar hij moet een speciaal contract ondertekenen waarin staat dat hij geen contact met mij mag zoeken. Beschouw het maar als een soort straatverbod. Maar waar maak ik me nu nog druk om eigenlijk ;]


    26 - 02 - '16

    Soe schreef:
    (...)

    Jij binnen paar jaar ook.


    Da's nog minstens drie jaar + verdere studies.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Soe schreef:
    (...)

    Jij binnen paar jaar ook.
    En wie weet zit ik binnenkort weer achter de boeken als ik een opleiding ga doen, dusja.


    Dan zijn we weer min of meer gelijken.(wbw)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Doge schreef:
    (...)

    That's the only way I guess. Ik haat hem zo erg ugh. Ben ook bang dat hij me iets aan wil doen D:
    Maar hij moet een speciaal contract ondertekenen waarin staat dat hij geen contact met mij mag zoeken. Beschouw het maar als een soort straatverbod. Maar waar maak ik me nu nog druk om eigenlijk ;]


    Buiten jullie loopt er ook nog genoeg volk, dus dan zal hij zeker niks durven doen. Komt wel goed.

    @Jarne, komt goed!


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dan zijn we weer min of meer gelijken.(wbw)


    Ik heb mijn eerste leerjaar (lagere school dus he) gedubbeld en ik heb een 7de jaar gedaan (middelbaar). Dat zijn dus twee extra jaren school geweest voor mij ;)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 21:40 ]


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Buiten jullie loopt er ook nog genoeg volk, dus dan zal hij zeker niks durven doen. Komt wel goed.

    @Jarne, komt goed!


    Inderdaad (:
    En ik heb in die paar maandjes tijd enorm veel vrienden gemaakt die allemaal achter me staan.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Inderdaad (:
    En ik heb in die paar maandjes tijd enorm veel vrienden gemaakt die allemaal achter me staan.


    Wel dan, dan kan ie zeker niks doen (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb voorlopig één extra jaar. Gestegen van BSO naar TSO.
    Ik hoop het daarbij te houden en naar de politieschool te gaan. Als ik daar niet op geraak ga ik een opleiding managment volgen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Ik heb voorlopig één extra jaar. Gestegen van BSO naar TSO.
    Ik hoop het daarbij te houden en naar de politieschool te gaan. Als ik daar niet op geraak ga ik een opleiding managment volgen.

    Woohoooo onze Jarne wordt agent. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil geen beroep hebben en niet afstuderen, lol. Maar als het echt moet en ik nog niet dood ben tegen die tijd, word ik leerkracht. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Woohoooo onze Jarne wordt agent. *O*


    Op zijn minst inspecteur/rechercheur. Ik denk dat ik mijn personage Erik wat op me gz laten lijk.:'D
    Maar dan moet ik eerst nog die doorlatingsproeven halen en laten we niet vergeten het secundair af te maken.:W

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 21:49 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Ik heb voorlopig één extra jaar. Gestegen van BSO naar TSO.
    Ik hoop het daarbij te houden en naar de politieschool te gaan. Als ik daar niet op geraak ga ik een opleiding managment volgen.


    Ah, een vriendin van mij heeft ook TSO gedaan, maar gaat nu eerst Sociaal werk doen en dan pas gaat ze naar de politieschool. Ik snap niet waarom ze niet gewoon meteen naar de politieschool gaat als ze toch per se agent wil worden.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Op zijn minst inspecteur/rechercheur. Ik denk dat ik mijn personage Erik wat op me gz laten lijk.:'D
    Maar dan moet ik eerst nog die doorlatingsproeven halen en laten we niet vergeten het secundair af te maken.:W

    Rechercheur. Omg. Most awesome job ever.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it