• Ik was op vakantie, en toen ik terug kwam had ik heel wat pb's, 129. Ik heb niet echt zin om alles stuk voor stuk te verwijderen, dus wat me handig zou lijken is dat je een aantal pb's kan aanvinken en dat je dan op een knop moet drukken. 'Aangevinkte pb's verwijderen' of zoiets.

    Is het al eens/vaak voorgesteld, afgewezen, of kan het al maar weet ik er weer eens niks van? Laat het me even weten!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dat is er al? :)

    EDIT:


    Bij deze even een printscreen. Je gaat naar je inbox en vinkt eerst het vakje aan bij de linker pijl en drukt dan op de knop bij de rechter pijl ;)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:17 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als je klikt op het vierkantje voor: "Verwijder [0] items", dan verwijder je ze allemaal tegelijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bij je instellingen staat ergens 'verwijderen en opzeggen'. Daar staat ergens 'Inbox leeg maken' (of iets in die aard... Je vindt het wel^^)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dat kan allang. :'D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Huh, dat is toch allang mogelijk?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wow, 129?!
    + Dat kan indd al, ja.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vinception schreef:
    Huh, dat is toch allang mogelijk?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Bedankt, ik wist er weer eens niks van xD


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Madden schreef:
    Wow, 129?!
    + Dat kan indd al, ja.


    Ik heb er driehonderd open staan. :'D Moet ze nodig eens opruimen, haha. Maar dat was inderdaad al lang mogelijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    Als je klikt op het vierkantje voor: "Verwijder [0] items", dan verwijder je ze allemaal tegelijk.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Dat kan allang, maar goed - dit lijkt me opgelost. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik heb er driehonderd open staan. :'D Moet ze nodig eens opruimen, haha. Maar dat was inderdaad al lang mogelijk.


    Ik denk dat ik het record heb. 1502. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dit bestaat al -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."