• Ja, ik zoek een aantal mensen die mij kunnen helpen bij het schrijven van een brief aan een vriendin van mij. Kort gezegd:
    Zij is vorige zomer verhuisd en sindsdien praten we nog wel via whatsapp, maar ik heb het gevoel dat het contact verwaterd. Daarbij heb ik deze winter de eerste "move" gezet om met haar af te spreken (we hadden het allebei heel druk en daardoor ging het voor mij niet eerder), en verder heeft zij nooit echt meer moeite gedaan om af te spreken. Ik vind, zelf gezegd, dat ze meer moeite had kunnen doen voor onze vriendschap.
    Omdat ze aan de andere kant van het land woont en ik geen zin heb om drie uur te reizen om vervolgens in een kwartiertje/halfuur te vertellen wat ik heb gezegd en vervolgens weer terug te gaan, wil ik een brief schrijven. Handgeschreven, postzegel en alles. Je zou kunnen zeggen, waarom bel je niet? Ook al heb ik haar allang niet meer gesproken, ik ken haar en ik wil op eigenlijk gewoon rustig mijn zegje doen zonder dat ik onderbroken wordt. Ook wil ik zorgvuldig mijn woorden kiezen en haar niet kwetsen, en ik weet dat ik dat niet kan via een telefoon.
    Daarbij: ik ga de vriendschap niet verbreken, ik wil haar alleen duidelijk maken dat ze meer moeite had mogen doen, wilde ze mijn beste vriendin blijven.

    Ik zoek dus mensen die mij kunnen helpen met het beoordelen van deze brief. Je zult dan ook het complete verhaal te horen krijgen, want dan begrijp je het ook beter. Alvast bedankt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Die situatie komt me echt heel bekend voor. Ik heb dat ook gehad en ik wil je wel helpen. Bij mij is het toen mis gegaan en nu heb ik geen contact meer met haar, wat ik vaak jammer vind, maar weet ook dat vriendschap van twee kanten moet komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik herken dit ergens, alleen is het wat anders gelopen bij mijn toen beste vriendin, ik denk niet dat je veel nood zal hebben aan mijn lange verhaal daarover. Ik wil je best wel helpen als je nog iemand zoekt?


    16 - 09 - '17

    Ik herken de situatie, en ik wil je best helpen, als dat nog nodig is? Het is altijd vervelend als je in zo'n soort situatie zit.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hmpf, waarom moet ik het nou net zo druk hebben? :/
    Ik zie sowieso al dat je al een paar mensen hebt die je wel willen helpen, en toch ga ik me er bij aan sluiten. :Y)

    Ik heb vandaag verre van tijd, maar mocht je toch nog iemand erbij willen die je erbij helpt, en je kunt wachten tot morgen, dan wil ik je met alle plezier helpen. Dus dat je dat in ieder geval weet, ondanks dat ik erop gok dat je mijn hulp dan niet per se wil. Aangezien er al meerderen zijn die hun hulp aanbieden die waarschijnlijk vandaag wél tijd hebben, hahaha.

    Succes anyways! ^^
    En onwijs jammer dat je vriendin niet zoveel doet aan jullie vriendschap. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil je best wel helpen en tips geven. Vanavond na elf/12 uur heb ik tijd en morgenvroeg voor twaalf uur. Meestal ben ik rond acht uur op. Dus dan heb ik genoeg tijd voor je. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dankjewel voor de reacties, het heeft alleen helemaal geen haast. Ik stuur jullie morgen een mailtje, ik kom vanavond helaas niet meer aan de computer ^^
    Ik doe hoe trouwens meteen een slotje op, want met mensen heb ik niet nodig ^^


    Deep inside, I've never felt alive