• Hallo,

    De titel zegt het al, welke schoenen zijn het prettigst bij hardlopen?
    Ik heb zelf nike air-max, alleen naar een aantal meters gelopen te hebben krijg ik last van me kleine teen ;'(

    Welke schoenen hebben jullie, en zijn die goed aan te raden?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Nike air-max zijn niet echt geschikt voor harlopen als je nike wilt moet je toch echt anderen schoenen van ze nemen.
    Zelf ren ik op Asics meestal niet de mooiste schoenen maar wie wil er mooie hardloopschoenen en allemaal blessures.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Hangt volledig van je voeten af. Ik vind zelf Asics heel fijn, maar je kunt je het beste laten adviseren door een professional.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb zelf Skechers Memory Foam en die zijn echt heerlijk. Ze passen zich ook aan naar de vorm van je voet.


    El Diablo.

    New Balance = epic. En Skechers zijn ook goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Op zich maakt het niet zo heel veel uit, eigenlijk. Het ligt aan de manier waarop je je veters strikt, zoek het maar eens op.


    Your make-up is terrible

    Ik zou die hardloopschoenen van Nike kopen, weet je wel; die schoenen die ineens iedereen draagt.. aangezien het een 'trend' is geworden.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 22:20 ]


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Kruml schreef:
    Ik zou die hardloopschoenen van Nike kopen, weet je wel; die schoenen die ineens iedereen draagt.. aangezien het een 'trend' is geworden.


    White is the new black.