• Dit gaat dan vooral om posts in 'ik zoek stories' topics. Als mensen specifiek om een genre vragen (of juist niet om een bepaald genre) en anderen gaan totaal afwijkende dingen posten, dat je deze posts kan melden als spam en er iets aan gedaan kan worden, zoals het systeem voor reclame (waarschuwing, ban van 1 uur, 2 uur, 4 uur, etc).

Your make-up is terrible

VOOR!

Dat zou echt handig zijn.

26 - 02 - '16

Ik ben ook voor. Dan gaan mensen een stuk beter nadenken over wat ze neerzetten als reclame.

Nuevo schreef:
    Ik ben ook voor. Dan gaan mensen een stuk beter nadenken over wat ze neerzetten als reclame.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik denk dat dat heel handig zou zijn.

"Ignite, my love. Ignite."

Absoluut voor.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Nuevo schreef:

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Nou niemand is tot nu toe tegen. Mods?

Your make-up is terrible

Nuevo schreef:

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Voor. c:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Voor!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

In principe valt dit onder off-topic gaan, in mijn ogen, dus ik ben van mening dat dit een goede suggestie is. Ik zou dan wel zeggen dat dit alleen geldt voor totaal afwijkende posts, zoals Nikki al in haar beginpost heeft geschreven. x)

[ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 13:07 ]

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Tigresse schreef:
    In principe valt dit onder off-topic gaan, in mijn ogen, dus ik ben van mening dat dit een goede suggestie is. Ik zou dan wel zeggen dat dit alleen geldt voor totaal afwijkende posts, zoals Nikki al in haar beginpost heeft geschreven. x)

Is het misschien een goed idee om er een regel over te maken?

Your make-up is terrible

Hier ben ik zeker voor *O*

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Nuevo schreef:

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

We hebben meegekregen dat er de laatste tijd meer irritaties zijn rond dit onderwerp. Daarom hebben wij de suggestie in behandeling genomen en zullen wij zoeken naar de beste oplossing voor dit probleem.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain