• De Test gaat over Amerika in de toekomst, net als Divergent en The Hungergames.
    Het land waar het over gaat, het Verenigde Gemenebest, bestaat uit een grote stad, Tosu City, en veel kolonies.
    In de toekomst zijn er zeven oorlogsfasen geweest.
    Bij de eerste vier vernietigden mensen elkaar en de aarde.
    Bij de laatste drie sloeg de aarde terug, tot je bijna nergens meer kon leven.
    In Tosu City leefden nog wel mensen, een redelijk grote groep.
    Zij bedachten dat er sterke leiders moesten komen die nergens voor terug deinsden.
    Daarom werd de Test bedacht.
    Na 50 jaar werd de Test gruwelijker.
    Eerst was de Test er alleen om de slimheid van de kinderen die klaar waren met hun school te testen.
    Daarna werd het drastisch veranderd.
    Vanaf dat moment was het zo, dat als je faalde, je weg gehaald zou worden.
    Degene die aan de Test meedoen, weten dit niet.

    De Test zelf bestaat na 50 jaar uit vier Fases;
    1. Slimheid testen
    2. Werken in een groep
    3. Problemen oplossen
    4. Overleven

    Alleen in de eerste twee fases blijf je zoieso leven.
    Je mag personages hebben die bezwijken aan de druk van de test.
    Aan het einde gaan 20 personages door naar de Universiteit, wie van de mensjes die fase 4 hebben overleefd dat worden, worden random gekozen.
    Geen limiet op het aantal personages die je kunt hebben.
    Minimaal 200 woorden.
    De kandidaten van de Test komen uit de kolonies, niet uit Tosu City.
    De kandidaten zijn 16 jaar.

    Rol:
    Naam:
    Kolonie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Bij uiterlijk graag ook een foto:)
    Één van de kolonies is Vijf Meren, over de kolonies wordt niet heel veel gezegd in de boeken, dus mag je zelf ook een naam bedenken.

    Rollen:


    Meisjes:
    - Delia Meren~ Drietal Regen ~ CharmedPiper
    - Annabeth Kane ~ De Bergen ~ CharmedPaige
    - Calene Naria Hyde ~ De Zeven Vuren ~ Mashtonx
    Jongens:
    - Jensen Lance Kieron Jakeson ~ De Zeven Vuren ~ GuardianDevil
    - Zack Maarsman ~ De Bergen ~ CharmedPaige
    - Matt Campbell ~ De Splitsing ~ AsshiexIrwin
    - Caleb Thomas Prayer ~ Ames ~ Mashtonx


    Verhaal wat uitgebreider:

    De beste, slimste zestienjarigen worden uitgekozen om mee te doen aan de Test.
    Voor degenen die uitgekozen worden, is het een hele grote eer.
    Ze worden opgehaald in het gemeentehuis van hun kolonie, die geleid wordt door een magistraat, en vertrekken dan naar Tosu City.
    Ze reizen met een Skimmer
    In Tosu City worden ze meteen naar de eetzaal begeleid, waar de kandidaten een uitlegpraatje krijgen over hoe fantastisch het is dat ze allemaal gekomen zijn.
    (Als je niet komt word je dood geschoten).
    Na het eten worden de kamerindelingen bekend. Je slaapt met een ander mensje op de kamer.
    De volgende ochtend wordt je wakker gemaakt en moet je naar de eetzaal.
    Voordat je de eetzaal binnengaat, krijg je een armband. In die armband zit een microfoontje, de kandidaten weten dat niet.
    Op die armband staan twee symbolen. Onder het symbool van je groep en daarboven je persoonlijke symbool.
    De armband van de hoofdpersoon uit het boek ziet er zo uit.
    Als je de armband omhebt kan hij maar op één manier los, die manier is geheim.
    Dan moet je de eetzaal binnen, ga je eten, ontmoet je mensen uit andere kolonies.
    Als iedereen heeft gegeten wordt iedereen opgeroepen naar de hal.
    Daar wordt de hele grote groep in 10 groepen van ongeveer 20 verdeeld.
    Die groepen worden één voor éen opgeroepen om naar een zaal te gaan.
    Daar krijg je de eerste Test. Één examen dat 4 uur duurt.
    Je krijgt een week lang examens en daarna heb je twee dagen vrij.
    Daarna begint de tweede test. Bij de tweede test worden er random 5 namen opgenoemd, dat zijn je teamgenoten waarmee je samen moet werken.
    Jullie moeten dan omstebeurt een kleine toets maken. Als een toets is gemaakt, en jij probeert de deur te openen, krijg je een schok en lig je eruit.
    Dit is één dag.

    De derde Test wordt iedereen naar een grote zaal gebracht en krijg je een doos met een probleem erin.
    Jij moet dat probleem oplossen.
    Het kan zijn dat er een ander, klein doosje bij zit.
    Als je dat doosje opent, ga je dood.
    Als je bij 1 van die problemen een giftige plant eet(1 van de onderdelen, giftige& eetbare planten scheiden), ga je ook dood.
    Als je na die Test aangeeft dat je hulp wilt, lig je eruit!

    Vlak voor de Vierde test wordt je naar een magazijn gebracht.
    Je mag dan drie dingen kiezen, die jij denkt nodig te hebben om te overleven.
    Die neem je dan mee, naast de 2 dingen die je mee mocht nemen van huis.
    Wat je kunt kiezen:
    - atlas
    - EHBO tasje
    - een wapen
    - kompas
    - vuurmaker set
    - water+ chemicaliën om het water schoon te maken
    - wandelschoenen
    - alles wat je verder ook maar nodig kan hebben
    Je krijgt 5 minuten om 3 dingen uit te kiezen.
    Als je binnen die tijd niks gekozen hebt, heb je pech.
    Na doe 5 minuten wordt je meegenomen naar een Skimmer.
    Je wordt gedropt in wat ooit Chicago was en moet zelf de weg terug naar Tosu City vinden.
    Onderweg kom je allemaal gemuteerde beesten tegen.
    Ook vind je soms felblauwe oases. Als je daarheen gaat ontploft de oase en kun je sterven.
    Je kunt bondgenootschappen sluiten, maar je hebt een kans dat je bondgenoten jou vermoorden.


    Topics:
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 15:06 ]


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Ik wil beginnen bij ongeveer 20 personen, misschien iets meer.
    Jeej! Leuk dat je mee doet:)
    Je mag ook meerdere personen:)
    Ik ben ook echt bagger met jongens, maar doe er ook toch maar een, anders heb je straks bijna alleen meisjes...


    Haha, ik ben nu toch al bezig met nieuwe dingen! Doe mij dan ook maar een jongen (ik ga er mijn best op doen om hem niet te verpesten xD), dan ga ik ze zometeen allebei invullen en daarna snel beginnen met lezen ;)
    Ik ga morgen trouwens wel op vakantie naar Frankrijk en kom dan volgende week zondag weer thuis. Mocht ik hiermee het rpg hinderen wil ik altijd later nog inspringen als dat mogelijk is.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 22:59 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Haha, ik ben nu toch al bezig met nieuwe dingen! Doe mij dan ook maar een jongen (ik ga er mijn best op doen om hem niet te verpesten xD), dan ga ik ze zometeen allebei invullen en daarna snel beginnen met lezen ;)
    Ik ga morgen trouwens wel op vakantie naar Frankrijk en kom dan volgende week zondag weer thuis. Mocht ik hiermee het rpg hinderen wil ik altijd later nog inspringen als dat mogelijk is.


    Je hindert het RPG niet hoor!
    Ik denk dat het wel nog ff duurt voor er 20 mensen zijn...
    Veel plezier in Frankrijk!


    be gay do crimes

    Kunnen ze eigenlijk uit dezelfde koloniën komen? Anders moet ik dat even snel aanpassen

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 22:59 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    "It’s good to be strong, but it sucks too when people know you’re strong and they think it is okay to hurt you."



    - Naam:
    Calene Naria Hyde, maar iedereen noemt haar Cal of een variatie daarop.
    - Kolonie:
    De Zeven Vuren
    - Innerlijk:
    Cal is een meisje die zeker niet op haar mondje gevallen is en dus ook niet bang is om haar mening te uiten. Hoewel het haar niet kan schelen wat andere van haar vinden, zal ze als iemand een opmerking over haar maakt die haar niet aan staat zich zeker met een grote mond terug verdedigen.
    Als je Cal goed kent zal ze er alles aan doen om je te beschermen. Sarcasme is haar zeker ook niet onbekend en andere vormen van humor bezit ze ook nog wel. In haar vriendenkring laat ze deze humoristische kant van haar vaker zien dan tegen andere mensen die verder van haar af staan.
    Als je haar ziet zou je niet direct verwachten dat dit meisje ontiegelijk slim is, maar niets is minder waar. Ze verbergt dit echter altijd onder de laag van haar brutale gedrag.
    Cal is dan wel brutaal, maar zeker niet arrogant of zelfingenomen. Bang om vies te worden is ze ook niet, ze is eerder stoer brutaal dan op een tuttige manier. Van binnen is ze lief en zorgzaam, je moet alleen door haar harde buitenkant heen kunnen breken voor je dat te zien krijgt. Iets wat je niet gemakkelijk voor elkaar krijgt bij iemand als Calene.
    Fysiek is Cal niet bepaald een uitblinker, ze heeft dan wel een goede conditie maar veel speciaals kan ze niet, maar mentaal is ze zeker wel speciaal. Dit is niet alleen omdat ze zo slim is, ze is tegelijkertijd ook heel erg goed met woorden en weet mensen al heel snel over te halen. Bij dit soort gevallen helpen haar helderblauwe doordringende amandelvormige ogen waar je maar zelden nee tegen kan zeggen meestal ook een handje. Vaak heeft ze mensen snel door en weet dan ook in te spelen op hun gedrag. Ze weet van zichzelf al een tijdje dat ze hierin toch wel speciaal is, en maakt er soms dan ook maar al te graag misbruik van om te krijgen wat ze wilt.

    - Uiterlijk:
    [FC= Avril Lavigne] Calene is een meisje waar je niet zomaar omheen kan, en dit komt niet alleen door haar karakter. Haar uiterlijk is ook op zijn zachtst gezegd opvallen, en deze keer niet op een slechte manier. Wat direct opvalt aan haar zijn haar felblauwe ogen die omringt zijn met haar lang wimpers welke ze meestal omringt met een laagje mascara. Ze heeft lange blonde haren die van zichzelf compleet stijl zijn en ze vaak gewoon langs haar gezicht heen laat vallen, waardoor haar ogen extra opvallen. Haar -haar heeft ze vrijwel altijd los, hoewel het niet altijd stijl is. Soms neemt ze ’s ochtends de moeite om het te krullen, maar dit komt ook maar zelden voor. Ze heeft van zichzelf dunne lippen en een kleine neus. Iets wat haar karakter wel afspiegelt in haar uiterlijk, is haar kledingstijl. Haar kleding is aan de edgy kant en ze kan dan ook niet zonder haar geliefde jeans waarbij bij allebei haar knieën een gat zit. Calene is ook in het bezit van een aantal verschillende tattoos, waaronder een op haar pols, haar schouderblad en bij haar vinger. Ook van wat make-up is Cal niet vies. Ze gaat niet naar buiten zonder dat ze mascara op heeft maar draagt ook regelmatig zwarte oogschaduw wat haar blauwe ogen alleen maar meer en meer laat opvallen.
    - Extra:
    ~ Calene heeft al meerdere vriendjes gehad, maar die gaven alleen maar om haar pittige gedrag en uiterlijk waardoor ze vanaf nu afstand houdt van jongens op de relatie manier. Cal is geen meisje die van al dat soort aandacht houdt en zoekt dat dan dus ook niet op, hoewel sommige van hen dat haar wel geven, tot haat ongenoegen. Over het algemeen kan ze beter opschieten met jongens dan met meisjes al vanaf dat ze klein was.
    ~ Cal zegt dan misschien wel dat ze voor niets of niemand bang maar eigenlijk ligt dat heel erg anders. De kleinste dingen kunnen haar al de stuipen op het lijf jagen, alleen dit laat ze nooit merken. Haar grootste angst is haar claustrofobie die een redelijk erge vorm heeft aangenomen.


    Is ze goed?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 16:09 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik wil wel een jongen ^^

    @Mashtonx

    Ze kunnen idd uit dezelfde kolonie komen:)
    Ik zet haar erbij

    @AsshiexIrwin:
    Is goed:)


    be gay do crimes

    Sorry ik schrijf me toch uit :/ ik heb niet zoveel tijd.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    Sorry ik schrijf me toch uit :/ ik heb niet zoveel tijd.


    Jammer!


    be gay do crimes

    Naam: Zack Maarsman
    Kolonie: De Bergen
    Innerlijk: Zack is heel zachtaardig, maar dit kan zomaar omslaan. Hij is of je vriend, of je vijand.
    Uiterlijk:


    Extra: hij is al heel lang verliefd op Annabeth, maar wil hun vriendschap niet verpesten


    be gay do crimes


    Naam: Matt Campbell.
    Kolonie: De Splitsing.
    Innerlijk: komt
    Uiterlijk: [FC: Ashton Irwin] komt
    Extra: komt

    AsshiexIrwin schreef:


    Naam: Matt Campbell.
    Kolonie: De Splitsing.
    Innerlijk: komt
    Uiterlijk: [FC: Ashton Irwin] komt
    Extra: komt


    Ik zet hem erbij:)


    be gay do crimes

    Haiii! Ik ben terug van Frankrijk en heb daar mijn rol afgeschreven, ik denk dat ik er ook nog een meisje bij neem om de balans tussen de jongens en meisjes weer te krijgen, als dat mag! Ik ben echt verslaafd aan het boek, nog maar een aantal bladzijdes en dan heb ik hem uit! Ik zal zometeen mijn rolbeschrijving activeren. X

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 22:58 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    ”Take every chance, drop every fear."



    - Naam:
    Caleb Thomas Prayer
    - Kolonie:
    Caleb is geboren en getogen in de kolonie van de hoge met klimop en andere onbekende planten begroeide gebouwen en altijd groene bomen met meer dan 3000 inwoners, Ames
    - Innerlijk:
    Caleb is een sterke jongen, zowel lichamelijke als geestelijk. Zijn wil is meestal ook wet en als hij een besluit genomen heeft dan wijkt hij daar zelden nog maar van af. Door zijn sterke eigen wil en eigenwijsheid kan het redelijk lastig zijn om met deze jongen samen te moeten werken.
    Er gingen al eerder geruchten dat er gesjoemeld wordt met de Testkandidaten en de uitslagen. Veel mensen denken dan ook dat Caleb hier een voorbeeld van is. Dom is hij zeker niet, maar er zaten slimmere kinderen dan hem in zijn klas die niet uit zijn gekozen voor de Test. Dit is dan ook een van de redenen dat mensen de Test soms niet geheel vertrouwen.
    Ook is Caleb nogal snel op zijn teentjes getrapt en op sommige momenten ook redelijk opstandig. Hij heeft een kort lontje en kan van zichzelf dus niet veel hebben. Hoewel hij dan wel een eigen wil heeft, is hij meestal wel eerlijk en kan niet goed tegen mensen die liegen. Vanaf kleins af aan heeft hij geleerd dat hij beloftes niet mag breken en andere moet respecteren. Dit is iets waar hij gedeeltelijk nog wel aan vast houdt, hoewel soms zijn respect ver te zoeken is. Hij vindt het belangrijker dat je gewoon de waarheid zegt, dan dat je op iemands gevoelens let. Dit is dan ook de reden waardoor veel mensen hem bot of gemeen vinden. Sommige van zijn opmerkingen zijn redelijk kwetsend, hoewel hij dit niet altijd zo bedoeld. Op sommige momenten kan hij echt gemeen zijn, maar vaker is dit niet opzettelijk.
    Caleb heeft echter bij zijn vrienden ook zijn gezellige kanten en kan daar dan ook mee lachen, hoewel je hem vaker serieus zal zien dan dat je hem oprecht zal zien lachen.
    Op zijn tijd is hij ook een redelijke flirt. Zijn door alles heen dringende ogen helpen daarbij zeker. En zo ook zijn wat rebelse gedrag.
    - Uiterlijk:
    [FC=Luke Hemmings] Caleb's ogen zijn iets wat direct opvalt als je naar deze jongen kijkt. Deze helder blauwe ogen lijken door iedereen heen te kunnen kijken en zijn makkelijk leesbaar. De kleur steekt af tegen zijn lichte huid wat ervoor zorgt dat ze alleen maar meer opvallen.
    Iets wat de aandacht enigszins van zijn ogen afleidt zijn -zijn haren. Ze zijn blond van kleur en staan meestal door het gebruik van flink gel en met behulp van zijn föhn rechtovereind. Op zijn redelijk volle roze gekleurde lippen staat meestal een lichte grijns als je hem ziet.
    Caleb is toch wel redelijk gespierd gebouwd en heeft brede schouders. Dit heeft dat vooral te danken aan de situatie bij hem thuis. Hij is opgegroeid in een boerderij waar zijn vader op het land waardoor hij daar redelijk vaak mee heeft geholpen. Hij heeft dus weldegelijk verstand van het verbouwen van eten en welk voedsel wel en niet goed is voor het menselijk lichaam.
    Caleb is rond de 1,93 meter groot, wat redelijk lang is voor de mensen die in zijn kolonie leven. Hierdoor is het dus bijna onmogelijk dat je deze jongen mist of over het hoofd ziet. Zijn kledingstijl bestaat meestal uit een comfortabel shirt, met of zonder mouwen ligt aan het seizoen. Soms kun je hem ook met een sweater aan zien rondlopen. Daaronder heeft hij vaak een zwarte skinny jeans aan. Schoenen verschillen van zwarten leren laarzen tot sneakers.
    Inktplaatjes heeft deze jongen niet over zijn lichaam verspreidt. Maar iets wat hij wel heeft is een lip piercing. Deze ring draagt hij vrijwel altijd. Het enige moment van de dag dat hij deze niet in heeft, is ’s nachts als hij slaapt.
    - Extra:
    ~ Caleb is opgegroeid in een gezin waar voor hem nog geen kinderen in waren. Na hem zijn er nog 2 meisjes die beide twee jaar jonger zijn dan hem en 1 jongen die 1 jaar jonger is geboren. De meisjes zijn May en Ryley genoemd en hun jongste zoon heet Connor.


    Is hij goed? (Hopelijk verpest ik hem niet totaal in het RPG xD)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 16:09 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik heb mijn laatste karakter ook grotendeels af, deze zal ik morgen online zetten als het me lukt!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:


    - Naam:
    Caleb Thomas Prayer
    - Kolonie:
    Caleb is geboren en getogen in de kolonie van de hoge met klimop en andere onbekende planten begroeide gebouwen en altijd groene bomen met meer dan 3000 inwoners, Ames
    - Innerlijk:
    Caleb is een sterke jongen, zowel lichamelijke als geestelijk. Zijn wil is meestal ook wet en als hij een besluit genomen heeft dan wijkt hij daar zelden nog maar van af. Door zijn sterke eigen wil en eigenwijsheid kan het redelijk lastig zijn om met deze jongen samen te moeten werken.
    Er gingen al eerder geruchten dat er gesjoemeld wordt met de Testkandidaten en de uitslagen. Veel mensen denken dan ook dat Caleb hier een voorbeeld van is. Dom is hij zeker niet, maar er zaten slimmere kinderen dan hem in zijn klas die niet uit zijn gekozen voor de Test. Dit is dan ook een van de redenen dat mensen de Test soms niet geheel vertrouwen.
    Ook is Caleb nogal snel op zijn teentjes getrapt en op sommige momenten ook redelijk opstandig. Hij heeft een kort lontje en kan van zichzelf dus niet veel hebben. Hoewel hij dan wel een eigen wil heeft, is hij meestal wel eerlijk en kan niet goed tegen mensen die liegen. Vanaf kleins af aan heeft hij geleerd dat hij beloftes niet mag breken en andere moet respecteren. Dit is iets waar hij gedeeltelijk nog wel aan vast houdt, hoewel soms zijn respect ver te zoeken is. Hij vindt het belangrijker dat je gewoon de waarheid zegt, dan dat je op iemands gevoelens let. Dit is dan ook de reden waardoor veel mensen hem bot of gemeen vinden. Sommige van zijn opmerkingen zijn redelijk kwetsend, hoewel hij dit niet altijd zo bedoeld. Op sommige momenten kan hij echt gemeen zijn, maar vaker is dit niet opzettelijk.
    Caleb heeft echter bij zijn vrienden ook zijn gezellige kanten en kan daar dan ook mee lachen, hoewel je hem vaker serieus zal zien dan dat je hem oprecht zal zien lachen.
    Op zijn tijd is hij ook een redelijke flirt. Zijn door alles heen dringende ogen helpen daarbij zeker. En zo ook zijn wat rebelse gedrag.
    - Uiterlijk:
    [FC=Luke Hemmings] Caleb's ogen zijn iets wat direct opvalt als je naar deze jongen kijkt. Deze helder blauwe ogen lijken door iedereen heen te kunnen kijken en zijn makkelijk leesbaar. De kleur steekt af tegen zijn lichte huid wat ervoor zorgt dat ze alleen maar meer opvallen.
    Iets wat de aandacht enigszins van zijn ogen afleidt zijn -zijn haren. Ze zijn blond van kleur en staan meestal door het gebruik van flink gel en met behulp van zijn föhn rechtovereind. Op zijn redelijk volle roze gekleurde lippen staat meestal een lichte grijns als je hem ziet.
    Caleb is toch wel redelijk gespierd gebouwd en heeft brede schouders. Dit heeft dat vooral te danken aan de situatie bij hem thuis. Hij is opgegroeid in een boerderij waar zijn vader op het land waardoor hij daar redelijk vaak mee heeft geholpen. Hij heeft dus weldegelijk verstand van het verbouwen van eten en welk voedsel wel en niet goed is voor het menselijk lichaam.
    Caleb is rond de 1,93 meter groot, wat redelijk lang is voor de mensen die in zijn kolonie leven. Hierdoor is het dus bijna onmogelijk dat je deze jongen mist of over het hoofd ziet. Zijn kledingstijl bestaat meestal uit een comfortabel shirt, met of zonder mouwen ligt aan het seizoen. Soms kun je hem ook met een sweater aan zien rondlopen. Daaronder heeft hij vaak een zwarte skinny jeans aan. Schoenen verschillen van zwarten leren laarzen tot sneakers.
    Inktplaatjes heeft deze jongen niet over zijn lichaam verspreidt. Maar iets wat hij wel heeft is een lip piercing. Deze ring draagt hij vrijwel altijd. Het enige moment van de dag dat hij deze niet in heeft, is ’s nachts als hij slaapt.
    - Extra:
    ~ Caleb is opgegroeid in een gezin waar voor hem nog geen kinderen in waren. Na hem zijn er nog 2 meisjes die beide twee jaar jonger zijn dan hem en 1 jongen die 1 jaar jonger is geboren. De meisjes zijn May en Ryley genoemd en hun jongste zoon heet Connor.


    Is hij goed? (Hopelijk verpest ik hem niet totaal in het RPG xD)


    Hij is goed hoor:)


    be gay do crimes