Welkom bij het Fantasy-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings, Game of Thrones, Eragon, De Grijze Jager, Marvel, DC Comics en natuurlijk alle andere fantasyboeken/films/series. De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over fantasy en alles daar omheen gaat.
Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de verhalen
dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.
Fans (+favoriet personage)
LokiLaufeyson (Thorin, Kíli & Fíli and Thranduil)
Estel (Thranduil)
Naharis (Megaloceros)
PrinceLegolas (Bard)
Rumplestiltskin (Thorin)
Kauwgomjunkie (Fili and Bofur)
ExpectoPatronum (Kili)
Barlliams (Smaug, Bilbo and Kili)
Arqueiro (Kili)
NymeriaDorne (Kíli, Tauriel and Radagast) Stories Your Betrayal • The Hobbit Ithil Snow comes after Fire Courage Mission Impossible So Far Away
Harry Potter
Fans (+favoriet personage)
LokiLaufeyson (Severus Snape and Hermione Granger)
Estel (Sirius Black)
Naharis (Pigwidgeon)
PrinceLegolas (Remus Lupos)
Rumplestiltskin (Fred and George Weasley)
Kauwgomjunkie (Bellatrix Lestrange and Sneep)
ExpectoPatronum (James Potter)
DiNozzo (Harry Potter)
Arqueiro (Sirius Black)
NymeriaDorne (Hermione and Ronald)
ik moest vandaag werken!
(ik ging mijn moeder helpen in de kribbe want ze waren maar met drie)
daardoor ben ik maar een kwart van mijn boek opgeschoten
mijn kleine broertje wilt alleen lezen als er prentjes bijzijn en laatst kwam ik een boekje tegen in de bib
noorse mythen en sagen (thor en loki!) hij heeft het in een keer uitgelezen en loki vernietigd op het einde de wereld en gaat daar zelf bij dood want uiteindelijk word zijn leger verslagen maar aan de andere kant zijn er ook maar weinig overlevenden
vanaf morgen tot zondag mis ook maandag(ligt aan hoe moe ik ben na het weekend ) zal ik niet actief zijn..
ga namelijk lekker dit hele weekend feesten op lowlands!!!! ^^
ik zeg alvast fijn weekend iedereen Xx
Kauwgomjunky schreef:
vanaf morgen tot zondag mis ook maandag(ligt aan hoe moe ik ben na het weekend ) zal ik niet actief zijn..
ga namelijk lekker dit hele weekend feesten op lowlands!!!! ^^
ik zeg alvast fijn weekend iedereen Xx
hé spijtig want ik vertrek dinsdagavond op kazoukamp
PrinceLegolas schreef:
(...)
hé spijtig want ik vertrek dinsdagavond op kazoukamp
ook leuk ^^
voor hoelang ga je??
en ja ik kom maandag wel wee terug maarja word waarshijnlijk hele weekend geen slaap of weinig dus geen idee hoe gesloopt ik dan ben
ja dan alvast veel plezier op kamp
Kauwgomjunky schreef:
(...)
ook leuk ^^
voor hoelang ga je??
en ja ik kom maandag wel wee terug maarja word waarshijnlijk hele weekend geen slaap of weinig dus geen idee hoe gesloopt ik dan ben
ja dan alvast veel plezier op kamp
tot de 29ste
Je moet je ook niet aanpassen omwille van mij het is gewoon stom toeval
PrinceLegolas schreef:
(...)
oké! maar ik ga wel "vroeg" (1:00) slapen want ik wil morgen op tijd mijn bed uit voor een heerlijk ontbijtje in de vorm van spek met eieren te maken
ja ik maak het ook niet te laat moet morgen ook vroeg op half 8