Elijah Kingston
Ik had mezelf, eigenlijk iedereen, zolang met zekerheid kunnen zeggen dat ik de jongen niet meer terug hoefde, dat hem me allemaal niets meer deed toen ik de jongen eindelijk naar het donkerste plekje in mijn gedachten had verdrongen. Alleen leek ik me er nu niets meer daarvan te kunnen herinneren. Ik kon de neiging van hem knuffelen, over ons beginnen niet verdringen. Het leek of de jongen me in zijn macht had, voodoo gedrag, maar het kon me niet schelen zolang het voelde als nu. Zolang alles leek te kloppen, net als vroeger. Toch kon ik het niet laten om zachtjes het nummer Voodoo Doll te zingen, of een deel ervan teminste. Ik kon niet zingen, althans dat zeiden sommige en dacht ikzelf, maar het maakte me niet uit. Het leek alsof het nooit anders was geweest. Ik legde mijn hoofd tegen de schouder van Mitchell aan, om mijn ogen te sluiten en gewoon te genieten. Niet denkende aan hoe dit moest lopen, zou lopen, geheimhouding of vroeger. Het was nu en dat zou het ook blijven. De rest was allemaal een zorg voor later. Ik nam dan ook geen blad voor de mond, aasde gewoon op een kusje en hing me klierige zelf ondertussen ook uit. Het leek hem allemaal niet te deren en dit was dan ook de eerste relatie dienen mijn ogen klopte. Het waren hij en ik, Mitchell en Elijah. We waren nu niet coach en leerling, we waren geen onbekende van elkaar. Als ik het zo bekeek dan zou het ook alleen hier kunnen en was het voor de rest gewoon moeilijk gaan doen, dwars en keihard werken. Niet dat ik daar problemen mee. Had, want des te meer was er om naar uit te kijken en het was nog altijd beter dan helemaal niets. Een brede glimlach verscheen dan ook bij de woorden dat de jongen me had gemist. 'Je hoeft me niet meer te missen, want ik blijf aan je zijde tot je gek van me word.' Het was de waarheid want hoe je het ook wendde of keerde we bleven een team. Dat was eigenlijk de gedachten waarna ik uitsprak of ons team nog bestond. Iets wat eigenlijk wel moest gezien alle reacties. Toch was de bevestiging een goed gevoel en plaatste ik mijn andere hand weer tegen de zijne aan. Volgens mij was er weinig wat tussen ons in kon komen gezien we elkaar gewoon terug vonden, de draad op konden pakket. Het maakte ons dan ook alleen maar sterker. Alhoewel ik wel steeds meer begon ik verlangen naar een goed kusje, die ik al snel kreeg. Dat zorgde ervoor dat echt alle gevoelens, net als de lichtrode wangetjes toch terugkeerde. Het zorgde ervoor dat ik nog net niet in de jongen kroop doordat ik dichter tegen hem toe kroop. Het liet een beseffen hoeveel ik hem werkelijk Had gemist. De vraag was dan ook of ik normaal kon doen met de trainingen. En als flyer zijnde mijn gedachten er wel goed bij kon houden voor er fatale ongelukken gebeurde. 'Laat me dat dan nog eens zien,' zei ik onschuldig voor ik zijn kin pakte en zijn gezicht naar me toe draaide, om nog een kusje te stelen en daarna recht in zijn ogen te kijken. Zijn actief afwachtende, al moest ik al blij zijn, maar dit was zijn eigen schuld. 'Mitchell Lucas Derosiers, je bent gestoord, maar wel mijn gestoorde gek en heel erg leuk,' zei ik zachtjes met een grijns van hier tot ergens in Tokyo. 'Een gek die ik niet meer laat gaan,' Hij moest dan ook niet meer raar op kijken van mijn acties en alles. Ik was nu eenmaal apart en dat zou hem dan blijkbaar toch aantrekken.
[ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 18:10 ]
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer