• [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:39 ]

Wat beschrijft mij het best?

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Sprayberry schreef:
    Ik heb geen rooster nog. :c

Oh, dat is ook kut. Maar bekijk het positief: je weet nog niet bij welke "leuke" mensen je in de klas komt :/

Ik word gek.

Ashtonished schreef:
    (...)

Oh, dat is ook kut. Maar bekijk het positief: je weet nog niet bij welke "leuke" mensen je in de klas komt :/

Ik word gek.

Ik ken sowieso niemand, aangezien ik eerste jaars vervolgopleiding doe. Ik ben bang. :'D

[ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:27 ]

Danmarks Dynamite.

2 schoolvakanties zijn al bekend tot het schooljaar 2018 - 2019 wow.

That is a perfect copy of reality.

30 augustus gaat mijn rooster online, wil het nu ook nog niet weten tbh. Doet me dan teveel aan school denken. :/

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Ik krijg mijn rooster op mijn eerste schooldag. Onze klas gaat misschien splitsen, maar zelfs dat weten we nog niet. Wij hebben ook geen Magister of zo'n applicatie. :')

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Sprayberry schreef:
    (...)

Ik ken sowieso niemand, aangezien ik eerste jaars vervolgopleiding doe. Ik ben bang. :'D

Ik ken bijna iedereen en dat is voor mij juist het probleem :c Ik weet bij wie ik liever wel in de klas zit en bij wie liever niet :/

:c

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Ashtonished > Juanita

: D

Klop klop, is hier iemand? (:

Maar het maakt niet echt uit hoe mijn rooster is. We zitten toch automatisch van 8:30 tot 16:15 op school.

•*• Lululu •*•

Hargrave schreef:
    Maar het maakt niet echt uit hoe mijn rooster is. We zitten toch automatisch van 8:30 tot 16:15 op school.

Dat is aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant niet :/ Idk, haha :3

Ik verveel me, mweeeeeh :3

Het regent heel hard. :c

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Mishton schreef:
    Het regende heel hard. :c

That is a perfect copy of reality.

Hier regent het zonder heel hard. 8)