Handles schreef:
Ik heb besloten dat er ook een gedeelte voor MSV komt, maar vinden jullie het handiger als er een apart subforum voor komt, of het aangegeven kan worden in de titel?
Ik zou zeker gaan voor een subforum!
En oké, ik moet even omschakelen van de fora die ik ken naar het concept dat je nu in je hoofd hebt. Je maakt dus feitelijk netzoals op Q een account aan en dan kun je voor alle rpg's een nieuw personage maken of mag je maar 1 personage maken? Dat lijkt me namelijk best heel ingewikkeld om te coderen, haha.
Dingen die je nog kan overwegen:
Bekend als 'thread tracker' - een individueel topic waar iedereen bij kan houden met wie ze posten in welke rpg en met welk personage/welke tegenspeler - misschien ook op het profiel?
Bekend als 'wanted ads' - een gedeelte waar je kan vragen naar personages die bij jouw personage zouden passen, heel specifiek een relatie of een broer/zus/moeder/vader. Een soort vacature voor chars dus :Y
Een vrij verhalengedeelte voor wanneer men niet aan het rpg'en is (als subforum) om het schrijven te stimuleren, maar ook om schrijftips neer te zetten en eventueel een soort database voor vragenlijsten voor plots/personages/weetikhet (snap je me? ik bedoel zo'n standaard lijstje dat je op ideeën kan brengen, een soort karakterschets)