• Oke, ik begin mezelf een beetje creepy te vinden x3
    Ik heb de laatste week echt vreemde dromen.
    Wat natuurlijk niet raar is, iedereen droomt wel eens iets vreemd of leuk of wat dan ook^^
    Maar de laatste weken, ik denk intussen al een week of 5, droom ik echt iedere nacht over hetzelfde.
    Ik droom namelijk steeds weer dat ik de lotto win. Niet gek natuurlijk, wie droomt daar nu nooit eens van?
    Maar het vreemde is dus dat die dromen echt IEDERE nacht terug komen, zelfs al denk ik totaal niet aan dat soort dingen voordat ik ga slapen.
    Nu is het zo dat ik zelf dus nog nooit meegedaan heb met de lotto en zelfs nog nooit een krasbiljetje heb gekocht.
    Mar nu begin ik stiekem toch eens te denken om er wél eens aan mee te doen.
    Wie weet voorspellen mijn dromen wel de toekomst (En dat zou pas echt gestoord zijn)
    Wat denken jullie ervan? En hebben jullie dit ook ooit meegemaakt?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ga voor de gein een lot kopen dan. :Y) Dan weet je direct of je in je droom moet geloven of niet. Hahaha.

    Maar neen, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Wel dat iedere keer wanneer ik een droom onthoudt, dat het er eentje is waarin iedereen wordt afgeslacht. -.-' Gelukkig heb ik zulke dromen niet vaak.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou een lot kopen, gewoon voor de zekerheid. Zelf heb ik wel eens terugkerende dromen, maar dat is dan eens in het jaar en als ik ziek ben droom ik altijd hetzelfde.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wel een leuke droom, als ik je verhaal lees. Je kan het altijd proberen.

    Ik heb wel dromen die terug komen, maar altijd verschillen ze iets van elkaar. Want ik droom meestal dat ik in een auto zit die ik moet stoppen omdat hij heel hard rijd.


    Physics is awesome

    Haha. Ik heb eens een week lang gedroomd dat ik ging kamperen en dat er een beer in de caravan kwam. :'D
    Maar dat is gelukkig nooit uitgekomen. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan mijn dromen eigenlijk maar 10 keer in het hele jaar herinneren :x dus ik weet het niet haha

    Als ik droom over iemand, zie ik diegene meestal in die week toevallig ergens xd Ik had een keer over mijn ex gedroomd dat hij langs me fietste en dat kwam ook echt uit lol(dezelfde week)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 1:56 ]

    Lot kopen dan c:

    Ik heb al weken dezelfde droom over dat ik in een kleine kamer zit opgesloten, geen idee waarom.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    DiNozzo schreef:
    Ga voor de gein een lot kopen dan. :Y) Dan weet je direct of je in je droom moet geloven of niet. Hahaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo? Wat doe je dan als je de lotto wint?

    Ik heb pas rare dromen. Vorige week droomde ik dat ik proclameerde, maar dat heel ons jaar dood was (dus we waren ondood geproclameerd). Gisteren droomde ik weer een soort verhaal, met monsters waar de twee personages uiteindelijk kusten en in elkaars armen stierven. En vannacht droomde ik dat ik achterna werd gezeten om opgenomen te worden in een commune (eerder het soort waar je hersenloos rondloopt - zombies?) en we waren met een klein groepje vluchtelingen/opstandelingen. Mijn droom zijn telkens kleine gruwelverhaaltjes. Aangenaam. Ik loop nu overdag ook als een zombie rond.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik jou was zou ik toch eens een lotje kopen, je weet maar nooit, haha.
    Zelf heb ik nooit terugkerende dromen, toch niet dat ik me kan herinneren.


    16 - 09 - '17

    Ik heb als kind echt maanden dezelfde droom gehad.
    Toch maar eens lotje kopen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou een lotje kopen als ik jou was, je weet maar nooit.

    En er is een droom die ik al droom sinds ik een klein meisje was.
    Geen idee over wat het zou moeten gaan of wat het symboliseert, maar het is echt gek.
    Ik droom dat ik word afgeschoten uit een kanon, in een wei met bloemen die allemaal synchronisch heen en weer wiegen en dan opzwellen.
    Het is echt vreemd en vroeger was ik ook bang van die droom, al weet ik niet waarom.
    Nu heb ik die droom nog steeds, al komt hij wel minder vaak voor.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lagertha schreef:
    Ik zou een lotje kopen als ik jou was, je weet maar nooit.

    En er is een droom die ik al droom sinds ik een klein meisje was.
    Geen idee over wat het zou moeten gaan of wat het symboliseert, maar het is echt gek.
    Ik droom dat ik word afgeschoten uit een kanon, in een wei met bloemen die allemaal synchronisch heen en weer wiegen en dan opzwellen.
    Het is echt vreemd en vroeger was ik ook bang van die droom, al weet ik niet waarom.
    Nu heb ik die droom nog steeds, al komt hij wel minder vaak voor.


    Hé, die lijkt een beetje op de droom die ik als kind lange tijd heb gehad! Maar ik moest ook nog door een doolhof van planten. Ik was er ook echt bang van. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha de volgende keer als ik in de krantenwinkel sta koop ik er gewoon een :D


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    324B21 schreef:
    Zo? Wat doe je dan als je de lotto wint?

    Ik heb pas rare dromen. Vorige week droomde ik dat ik proclameerde, maar dat heel ons jaar dood was (dus we waren ondood geproclameerd). Gisteren droomde ik weer een soort verhaal, met monsters waar de twee personages uiteindelijk kusten en in elkaars armen stierven. En vannacht droomde ik dat ik achterna werd gezeten om opgenomen te worden in een commune (eerder het soort waar je hersenloos rondloopt - zombies?) en we waren met een klein groepje vluchtelingen/opstandelingen. Mijn droom zijn telkens kleine gruwelverhaaltjes. Aangenaam. Ik loop nu overdag ook als een zombie rond.


    Ik droom altijd dat ik dan ga rondreizen door Amerika (iets dat ik echt graag zou willen) en een huis koop voor mijn ouders, die het niet zo heel breed hebben^^

    En die dromen zijn echt creepy :p


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.