Oke
Laten we beginnen hahaha
1. Maya Dana Fedes
Leeftijd:
16 (16 mei)
Testuitslag:
Amity
Oude factie:
Erudite
Nieuwe factie:
Amity
Innerlijk:
Maya is vrolijk, goedlachs en heeft een hart van goud, ze wilt voor iedereen goed doen, ze kan ook niet liegen, dat komt voornamelijk nog uit Erudite.
Maya is erg gehecht aan haar kleine Zusje Sofie, die steeds met haar neus in de boeken zit, en heeft een sterk moederinstinct over haar.
Uiterlijk:
Maya is slank gebouwd en heeft een bleke huid, je zou al snel denken dat ze ziek is als ze niet vaak rode blosjes had.
Ze heeft lange, witblonde haren en helderblauwe ogen, verscholen achter lange wimpers
Geschiedenis:
Maya heeft het nooit leuk gevonden hoe Erudite werkte, met al dat zwart wit gedoe, verder leefde ze eigenlijk een goed leven met haar zusje en haar ouders, ze heeft niet veel schokkend meegemaakt.
Extra: /
Afbeelding:
2.Jack Vecs
Leeftijd:
16 (25 April)
Testuitslag:
Dauntless
Oude factie:
Dauntless
Nieuwe factie:
Dauntless
Innerlijk: Jack wil de beste zijn, hij vind de nieuwelingen minderwaardig, zij zijn niet in Dauntless geboren en zullen er in zijn ogen ook nooit bijhoren, hij grijpt ook elke kans aan om te laten zien hoe stoer hij wel niet is.
Uiterlijk:
Jack heeft kort haar, en zijn gezicht zegt al: blijf uit mijn buurt.
Hij heeft al een paar littekens van de vele gevechten en zijn leven in Dauntless.
Geschiedenis:
Jack heeft zich jarenlang voorbereid op de keuze, hij moet en zal koste wat het kost bij Dauntless blijven, met iets anders neemt hij geen genoegen.
Zijn vader sloeg hem ook als hij vroeger geen gevecht won, dan was Jack een slappeling, een nietsnut in zijn ogen, en dit merk je aan Jack, hij heeft een enorm streversgevoel.
Extra:/
Afbeelding:
3.Tim Everland
Leeftijd: 16 (3 Maart)
Testuitslag: Abnegation
Oude factie: Abnegation
Nieuwe factie: Abnegation
Innerlijk:
Tim is erg behulpzaam, hij wilt iedereen helpen en vergeet zichzelf hierdoor wel eens , hij hoort echt in abnegation.
Hij zou ook alles doen voor zijn broer Tom, hij is erg bezorgd nu deze naar een andere factie gaat, hij wilt wel kwaad zijn, maar de bezorgdheid grijpt de overhand.
Uiterlijk: Tim heeft bruin haar en groene ogen, hij is redelijk lang ( 1.82) en een beetje slungelig als je hem ziet lopen, maar hij ziet er altijd vriendelijk uit.
Geschiedenis: Tom en zijn broer Tim deden werkelijk alles samen, de enige die af en toe in de pret mocht delen was hun buurmeisje Samantha, waar Tim misschien wel stiekem meer voor voelt dan hij zou willen toegeven.
Verder was het bij de jongens een normale thuissituatie, niets bijzonders.
Extra: tweelingbroer van Tom Everland
4.Tom Everland
Leeftijd: 16 ( 3 maart)
Testuitslag: Divergent
Oude factie: Abnegation
Nieuwe factie: Amity
Innerlijk:
Tom is misschien wel de meest avontuurlijke van de tweeling, toch zal hij nooit iets doen waar zijn broer op tegen is, hij zou bijvoorbeeld graag bij Dauntless horen, maar zijn broer is daar als de dood voor, dus bij de test zal hij zeker geen Dauntless kiezen.
Verder heeft Tom ook een hart op de juiste plek en is hij een goede vriend.
Uiterlijk:
Tom is iets langer dan zijn broer (1.85m) en ook net iets magerder, waardoor hij echt als een slungel overkomt, zijn bruine haren liggen altijd warrig en zijn groengrijzige ogen zijn altijd nieuwsgierig ingesteld.
Geschiedenis: ( zie Tim)
Tom heeft een vermoeden dat Tim op Samantha valt
Extra:
Tweelingbroer van Tim Everland, divergent
Tim& Tom
-omg ik heb zoiets raar gehad tijdens het typen, ik ben effe weggeweest, alsof ik flauwviel, maar ik zat gewoon nog op mijn knieen voor de pc toen ik weer beeld kreeg-
You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing