• Hi!

    Ik verveel me de laatste tijd en heb ontdekt dat ik even geen geduld heb om te lezen of schrijven. Dus, denkt Ilana dan, wat moet ik dan doen? Geen videogames, want de enige die ik momenteel wil spelen komt pas in oktober uit. Wat dan? O ja! Film kijke! Probleem: Ik weet niet welke.

    Dus, als jullie me zouden willen helpen? Hieronder een lijst met wat ik kijk (dikgedrukt is voorkeur), een tv serie met iets van dit mag ook:

    -Zombies: Zowel de enge soort als de grappige soort.
    -Vampieren: De enge soort.
    -Weerwolven.
    -Geesten/demonen (en alles wat onder horror valt wat ons brengt op)
    -Horror.
    -Drama/Romantiek (niet het zoetsappige soort. De realistische soort of heel misschien iets in de trant van 'the curious case of Benjamin Button')

    Als je iets weet zet er dan even bij waar het over gaat a.u.b, s.v.p. Dank.

    Wat ik in ieder geval ga kijken (ik wil in ieder geval vijf films want ik moet nog ff door tot het eind van de zomervakantie, meer is welkom):
    -The woman in Black.
    -Silent Hill

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 13:44 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Warm Bodies, gaat over zombies, en het hoofdpersonage, R, raakt geïnteresseert in de mensenwereld. Zoiets, ongeveer :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Horror: The Purge, Mirrors, The Conjuring, en eventueel Orphan.
    Geesten/demonen: The Woman In Black, The Others.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Reno schreef:
    Warm Bodies, gaat over zombies, en het hoofdpersonage, R, raakt geïnteresseert in de mensenwereld. Zoiets, ongeveer :')


    al gezien, maar toch bedankt. :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Poltergeist
    Dracula

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 17:45 ]


    16 - 09 - '17

    Zombieland? :p


    Happy Birthday my Potter!

    Sleepy Hollow
    Under world
    Van helsing
    Als ik nog meer weet stuur ik ze wel!


    "There he is! It's my favorite superhero, The Retractor." Barry Kripke

    Silent Hill 1 & 2.
    I seriously love those movies.


    Quiet the mind, and the soul will speak.