• mensen zeggen dat ik niet diegene ben op de foto's in mijn fb.Like ik heb er heel lang voor moeten werek om zo'n figuur te krijgen en er zo uit te zien.En dan komt het echt hard aan als ik zoiets hoor van mensen.Ze denken namelijk dat ik fake ben,omdat ik té mooi ben in hun ogen.Ja dat zijn hun eigen woorden&ik bedoel.Waarom zou ik fake zijn?Like als ik fake zou zijn hoe kan het dan dat ik eergisteren een aantal van die foto's heb gemaakt?Maarja ik snap het ook gewoon niet.In een keer vind iedereen me fake en blabla..

    Waarom vinden mensen me nou fake?


    Lalalalalalalala.

    Jij fake? Ik denk het niet. Waarom zou je fake zijn? Omdat je een goed lichaam hebt en mooi bent? Er zijn wel meer mensen hier, die dat zijn. Ze moeten gewoon niet zeuren.:Y)

    Hallo!
    Op hyves is der bij mij ook een meisje die ziet der echt HEEL mooi uit :X
    Maar dan zegt nietmand eigenlijk dat ze fake is.
    Want ik d8 dat ze model was.
    Maar Ik vindt het very raar dat ze zeggen dat jij fake bent..
    Maar eigelijk is het een compliment ea.
    Ze vinden je der dus heel mooi uit zien.
    En als je maar zelf weet dat je niet fake bent!
    xx


    i can't pretend you're nothing special

    Jij bent niet fake.
    Jouw foto's zijn mooi.
    Die zielige kindjes zijn gewoon jaloers op je ;D
    Laat ze je niet raken...


    Sing the song of the stars for me.

    Lief lief lief kiend <3
    Daar heb ik ook last van gehad en ik vind dat echt super stom!
    Als jij maar weet dat je echt bent en dat je jezelf blijft moet je je nix van hun aantrekken.
    Ze zijn gewoon jaloers op jouwn schoonheid <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ga je foto's ff kijken ^_^

    Ik vind je wel knap, maar het is niet zo dat je ik denk dat je fake bent ofzo >.<

    *zucht* mop je gaat eerst groot & breed verkondigen dat je weggaat omdat zowat half quizlet het er mee eens is dat je niet normaal kan doen, en nu ga je een superzielig topic openen waarin zowat elke reactie zegt dat je mooi bent. Ik heb echt zwaar de neiging deze te sluiten maar aangezien deze niet tegen de regels is *yay goed zo* ... ¬¬


    BAM!

    Trek je er niets van aan . mensjes sijn gwoon jaloers .. dat laten se merken door je fake te noemen .. Jij weet wie je bent en een ander hoeft dat niet voor je te beslissen ;)

    Ik vind jou niet fake n__n
    Volgens mij ben je ook niet fake n__n
    En je moet je er gewoon niets van aantrekken..
    Als mensen je fake vinden, is dat hun probleem.
    Ze zijn gewoon jaloers op je schoonheid x3
    [Mij vinden ze niet fake, want ik ben lelijk n__n]
    en als het te erg aan je knaagt, maak dan een foto met daarop jou + een briefje met een pm [=personal message] aan Q n__n
    Als ze je dan nog fake vinden, sla dan maar tegen het beeldscherm. Dat hebben ze verdiend >.<


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik vind jou niet fake n__n
    Volgens mij ben je ook niet fake n__n
    En je moet je er gewoon niets van aantrekken..
    Als mensen je fake vinden, is dat hun probleem.
    Ze zijn gewoon jaloers op je schoonheid x3
    [Mij vinden ze niet fake, want ik ben lelijk n__n]
    en als het te erg aan je knaagt, maak dan een foto met daarop jou + een briefje met een pm [=personal message] aan Q n__n
    Als ze je dan nog fake vinden, sla dan maar tegen het beeldscherm. Dat hebben ze verdiend >.<


    dát is een goed idee Ö Alleen nu gaat dat Niet,want ik zit mn beertjes piyama.Niet erg chramant dus xD


    Lalalalalalalala.

    (...)

    dát is een goed idee Ö Alleen nu gaat dat Niet,want ik zit mn beertjes piyama.Niet erg chramant dus xD

    Waha xD
    Nee niet echt :'] Nou ja..
    Zie je nu dat heel veel mensen je niet fake vinden? n_n


    all I want for christmas is a girlfriend

    Nou, ik vind je er normaal uitzien, hoor Ö Toch helemaal niet fake. Ik bedoel, misschien vinden anderen je heel mooi, té mooi fzo, en gaan ze daarom zeggen dat je er fake uitziet fzo; i don't know. Maar ik vind je er in ieder geval niet fake uitzien : )


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Waha xD
    Nee niet echt :'] Nou ja..
    Zie je nu dat heel veel mensen je niet fake vinden? n_n


    nee daarom x]

    Nee,gelukkig deze mensen niet.Maar andere >.<


    Lalalalalalalala.

    Hoh, laat mensen toch zeggen. Jij weet wie je werkelijk bent toch? En anders ben je maar een leugen, maar dat denk ik niet. Ik vind het echt gewoon uitziende foto's en ik vind je echt een mooi meisje! Dat meen ik, dus laat die mensen zegeen, they are just jalouse! <33.


    What you see, is what you get.

    Beertjespyamas zijn cool.


    Sing the song of the stars for me.