• Ik ben verliefd op een jongen die ik op een reis heb ontmoet. Het was een reis dat 2 scholen elk jaar weer organiseren. Ik heb hem nog niet zo vaak gesproken maar ik val op de ene manier of de andere op hem. Hij is grappig, sociaal en niet bang om zichzelf te zijn. Ik heb raad nodig want ik wil hem beter leren kennen maar ik ben zeer verlegen, ik weet niet of het er toe doet of dat ik zo met hem in contact kan komen maar ik ben morgen jarig. Ik zou hem echt beter leren kennen maar ik weet niet goed hoe. ajb help mij!

    Just go for it girl! stuur m een berichtje, heb je z'n whatsapp, skype, iets in die trant? verzin iets leuks, chat met elkaar, als je eenmaal in gesprek raakt gaat het meestal wel vanzelf!
    alvast gefeliciteerd btw! :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Gewoon vragen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zeg gewoon; hey. je haar is vet cool.

    en dan gaan jullie trouwen en krijgen jullie kindjes.

    +1


    I long for this feeling to not feel at all.

    Penta schreef:
    Zeg gewoon; hey. je haar is vet cool.

    en dan gaan jullie trouwen en krijgen jullie kindjes.

    +1


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Penta schreef:
    Zeg gewoon; hey. je haar is vet cool.

    en dan gaan jullie trouwen en krijgen jullie kindjes.

    +1


    Dit maakte me aan het lachen :')

    Ik zou gewoon een berichtje sturen op social media, skype, whatsapp of wat dan ook. Gewoon beginnen met 'hey' of iets leuks zeggen (zoals Penta al zei haha) en wie weet begint er wel een leuk gesprek :3


    --