• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Dinozzo • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • zestien.•
    Vandinha • Mirte • Bier & Tequilla • 21 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Astris • Cheryl • Passoa en Coebergh • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •



    Song of the night: Armin van Buuren > Save my night

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 19:28 ]


    16 - 09 - '17

    Kings schreef:
    (...)
    Trots vertellen? HAHAHA.


    Beetje maar. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    (...)

    Als je echt zat bent wel! En ik kan de vergunning van deze club intrekken waardoor dit moet sluiten!

    OMG, Politie! Verberg alles, ga schuilen en vooral: REN VOOR JULLIE LEVEN!


    -

    Philocalist schreef:
    Tsss stoere jeugd hierzo, vind er niks stoer aan, solly...

    Ik proef meestal gewoon sangria of zo als m'n ouders er niet zijn, gewoon om te kijken hoe het smaakt, is best wel lekker trouwens.Nogmaals, ik word misselijk van alcohol. xp

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:54 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Beetje maar. :'D

    Hhahaha. De mijne gelukkig ook niet. Ze vertrouwt me :Y)


    -

    Oh my god hahaha, ik kijk naar Hotel M, zo'n Belgische talkshow, en daar is een hypnotiseur die een man van in de vijftig aan het hypnotiseren is, zegt die man heel serieus: "Hey, ik ben Els, ik ben 28." ;o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik proef meestal gewoon sangria of zo als m'n ouders er niet zijn, gewoon om te kijken hoe het smaakt, is best wel lekker trouwens.Nogmaals, ik word misselijk van alcohol. xp

    Sangria smaakt inderdaad ook heerlijk. Als mijn moeder een beker Sangria bij de pizza hut koop. neem ik altijd een paar kleine grote slokjes. NomNom

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:57 ]


    -

    Kings schreef:
    (...)
    Hhahaha. De mijne gelukkig ook niet. Ze vertrouwt me :Y)


    Maar vooral vertel ik het ze ook als ik alcohol heb gehad, zodat ze weten dat ik niet direct dronken wordt na 2 glaasjes. Schijnen ze (en vooral mijn moeder) soms nog wel een te denken namelijk. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    Oh my god hahaha, ik kijk naar Hotel M, zo'n Belgische talkshow, en daar is een hypnotiseur die een man van in de vijftig aan het hypnotiseren is, zegt die man heel serieus: "Hey, ik ben Els, ik ben 28." ;o


    Op één zeker?
    Oh, een straffe tiet? xp


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Op één zeker?
    Oh, een straffe tiet? xp

    Jep. Oh god, ik heb de slappe lach nu, nu gelooft die man dat hij hoogzwanger en aan het bevallen is. En hij noemt z'n zoontje Dirk. O_0

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Maar vooral vertel ik het ze ook als ik alcohol heb gehad, zodat ze weten dat ik niet direct dronken wordt na 2 glaasjes. Schijnen ze (en vooral mijn moeder) soms nog wel een te denken namelijk. -.-'

    Mijn ogen worden rood als ik gedronken heb, dus dat verraad het al. Ach, wat is mijn moeder lucky dat ze alles over me lijkt te weten (cat)
    Hhaha, echt niet leuk eh?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:58 ]


    -

    Novoselic schreef:
    Oh my god hahaha, ik kijk naar Hotel M, zo'n Belgische talkshow, en daar is een hypnotiseur die een man van in de vijftig aan het hypnotiseren is, zegt die man heel serieus: "Hey, ik ben Els, ik ben 28." ;o

    hahaha wtf xp


    -

    Novoselic schreef:
    (...)
    Jep. Oh god, ik heb de slappe lach nu, nu gelooft die man dat hij hoogzwanger en aan het bevallen is. O_0


    HAHAHAHAHAH omg xD


    16 - 09 - '17

    Hhahah, mijn moeder net: "Ik raad je aan om de was nu te doen, want het stinkt in hier. "
    Eigenlijk bedoelt ze: Doe het nu! Alsof ik dat niet doorheb. Hmm (cat)


    -

    Kings schreef:
    Hhahah, mijn moeder net: "Ik raad je aan om de was nu te doen, want het stinkt in hier. "
    Eigenlijk bedoelt ze: Doe het nu! Alsof ik dat niet doorheb. Hmm (cat)


    Ja Gail, ga de was eens doen!


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Ja Gail, ga de was eens doen!

    Hmm (cat)


    -