• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Dinozzo • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • zestien.•
    Vandinha • Mirte • Bier & Tequilla • 21 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Astris • Cheryl • Passoa en Coebergh • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •



    Song of the night: Armin van Buuren > Save my night

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 19:28 ]


    16 - 09 - '17

    Pretty_angel schreef:
    Hey wie wil chocolade?


    Ikkeeeeee! Heb je wit, of melk met nootjes? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Check deze persoonlijkheidstest
    Ik ben de ISTP, en het klopt HELEMAAL!

    ISTP'ers zijn realistisch. Ze regelen hun zaken met voortvarendheid en verstand, en passen zich aan aan de omstandigheden. Ze beschouwen en analyseren het leven met een afstandelijke nieuwsgierigheid. Ze zijn alleen onder de indruk van goed onderbouwde argumenten.
    Ze vinden het niet prettig om ergens op vastgepind te worden en raken gefrustreerd als ze moeten werken binnen strakke structuren en schema's. Ze kunnen goed anticiperen op directe, praktische behoeftes en komen dan met een logisch plan om in die behoeftes te voorzien. Ze zijn op hun best in situaties die directe aandacht vereisen.
    Valkuilen
    ISTP'ers doen er goed aan soms wat meer oog te hebben voor autoriteit en iets minder opstandig te zijn. Ook zouden ze wat meer open moeten staan voor de gevoelens van anderen.


    En dit plaatje geeft ook wat duidelijkheid over je uitkomst. Wat hebben/zijn jullie?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ISFJ'ers zijn sympathiek, trouw, voorkomend en consciëntieus. Ze werken het prettigst in situaties waarin de regels duidelijk zijn en waar tradities in ere worden gehouden. Ze zijn op hun best als ze stilletjes hulp kunnen bieden en ervoor kunnen zorgen dat alles goed geregeld is.
    Ze gaan geduldig en grondig te werk en hebben oog voor details. Ze zijn toegewijd en houden rekening met de gevoelens van anderen. Ze houden van een kalme, ordelijke omgeving die voldoende privacy biedt om efficiënt te kunnen werken. Ze zijn ondersteunend, attent en voelen zch aangetrokken tot bescheiden, rustige mensen.
    Valkuilen
    ISFJ'ers zouden iets directer en assertiever kunnen zijn in hun contacten met de buitenwereld, en iets optimistischer. Sommigen moeten leren delegeren om niet bedolven te raken onder het werk.

    Ja, dat klopt wel.


    26 - 02 - '16

    ESFJ'ers zijn behulpzame mensen die niet graag ruzie maken. Ze zijn warm, spraakzaam, geliefd en consciëntieus. Ze bereiken de beste resultaten als ze regelmatig complimentjes krijgen. Ze zijn praktisch, realistisch en nuchter en genieten van wat ze hebben.
    Ze hebben een groot verantwoordelijkheidgevoel, zijn attent, loyaal en werken grondig en hard. Ze interesseren zich weinig voor abstracte of technische zaken, maar des te meer voor dingen die een directe en zichtbare invloed hebben op het leven van mensen. Als ze iets beloven, dan houden ze woord.
    Valkuilen
    ESFJ'ers doen er goed aan meer aandacht te besteden aan gedetailleerde en ingewikkelde analyses van een probleem. Verder moeten ze leren dat conflicten soms ook nuttig kunnen zijn


    Ik vind zo'n tests altijd zo leuk om te doen hè.


    @Mirte
    Jaaaa, zijn ze ook! :3

    @Beiden
    Hahaha alleen wij 3 al verschillen eigenlijk best wel heel veel. Toch leuk om te zien, en ook omdat we juist zo goed met elkaar overweg kunnen! (Of naja, ik kan met jullie wel goed overweg, geen flauw idee of jullie samen goed overweg kunnen, lol) c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Laat ik die test ook eens maken (:


    16 - 09 - '17

    Ik krijg drie boekenboxen voor m'n verjaaaaaardag. *O*


    ISFP'ers zijn aardig, meelevend, open en flexibel. Ze houden rekening met anderen en dringen hun mening niet op. Ze zijn rustig en bescheiden, gaan onenigheid uit de weg en proberen in harmonie te leven met mens en natuur. Ze streven naar eenvoud en vrijheid. Ze nemen ervaringen zeer bewust in zich op. Ze zijn betrokken, realistisch en geduldig, maar nemen liever geen leidende rol op zich.
    Valkuilen
    ISFP'ers mogen best iets kritischer worden in plaats van dingen zonder meer te accepteren. Ze mogen trotser zijn op hun eigen prestaties. Ze doen er goed aan te leren feedback te accepteren zonder zich persoonlijk aangevallen te voelen.


    16 - 09 - '17

    Je maakt me jaloeeeeers
    Maar vet leeeeeuuuuk! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ISTJ'ers zijn systematisch, ijverig en grondig. Het zijn serieuze en oprechte mensen. Ze volbrengen hun taak en nog op tijd ook! Ze houden van werken in een vaste structuur, zijn praktisch en logisch ingesteld, betrouwbaar, ordelijk en goed georganiseerd. Ze laten zich niet makkelijk afleiden.
    Ze hebben duidelijke ideeën over hoe werk gedaan moet worden, zonder zich veel aan te trekken van protesten van buitenaf. Ze hebben een goed oog voor details en functioneren goed in een stabiele omgeving. Ze houden niet van onverwachte of lichtzinnige dingen. Ze zijn geduldig en redelijk.
    Valkuilen
    Voor ISTJ'ers kan het nuttig zijn zich wat meer voor anderen open te stellen. En door af en toe nieuwe benaderingen uit te proberen, kunnen ze voorkomen dat ze blijven steken in routine.


    True (bloos)


    -

    Vandinha schreef:
    Ik krijg drie boekenboxen voor m'n verjaaaaaardag. *O*

    OMG :9~
    -jaloers-


    -

    Vandinha schreef:
    Ik krijg drie boekenboxen voor m'n verjaaaaaardag. *O*


    Leukieleuk, van welke boeken?


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Leukieleuk, van welke boeken?


    Van Divergent, The Hungergames en The Game of Thrones :3


    Vandinha schreef:
    (...)

    Van Divergent, The Hungergames en The Game of Thrones :3

    Oh. Leuk! Heb je John Green mss al in de kast liggen? Want die wil ik kopen (no_chears)


    -

    Kings schreef:
    (...)
    Oh. Leuk! Heb je John Green mss al in de kast liggen? Want die wil ik kopen (no_chears)


    Nein –– van hem heb ik alleen TFIOS gelezen!