• Ga ik de sportschool in!

Vanmorgen heb ik mezelf ingeschreven bij Anytime Fitness. Omdat ik al jaren een jojo effect heb met mijn gewicht en lichtelijk overgewicht hebt, wil ik eens strak in een bikini te lopen met vertrouwen. Dit doel staat voor volgend jaar in de zomer periode zodat ik het rustig kan opbouwen.

Dus wie heeft ook besloten om iets om te gooien in zijn of haar leven?

Sorry als dit fout staat

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Je topic staat goed, hoor. ^^
    Momenteel ben ik niets aan het omgooien, maar ik ben wel aan het leren hoe ik moet koken. Thuis wordt veel te vaak een bakje friet of een pizza gegeten, terwijl ik vind dat -dat ook anders kan. Nu kook ik om de dag bij ons thuis en heb ik al twee keer vis met groenten gemaakt, waar ik stiekem best wel trots op ben.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Leuk! Eigenlijk zou ik ook iets meer moeten bewegen, want heb een bedroefde conditie. In ieder geval goed dat je het gaat doen!

Medb - Pronouced as [me-èv]

Wat goed van je! Daar heb ik respect voor. (:
    Ik heb laatst besloten dat ik mensen sneller wil vergeven als ze iets negatiefs tegenover me gedaan hebben omdat ik er niet mee wil blijven zitten en dat ik ook meer aan mezelf moet denken. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar de verandering in gedachtegang is de eerste stap. :Y)

"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

Ik wil eigenlijk ook heel graag gaan sporten. Niet in de sportschool maar gewoon thuis aan cardio doen. Helaas eten wij niet echt zo super gezond thuis. Bij mij thuis worden er ook vaak hamburgers, pizza en dat soort dingen op tafel gezet. Dus ik denk dat ik maar gewoon zelf gezond eten moet gaan kopen, en dat voor mezelf gaan koken als ik überhaupt verschil wil zien, en zo'n strak zomer lichaam wil krijgen. Dus ik hoop maar dat, dat lukt!
    En veel succes met het sporten! You can do it :p

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Wat goed van je! en ik wil nu niet bepaald iets omgooien. Ik heb mezelf wel voorgenomen in september weer te beginnen met lopen. In het begin van de vakantie heb ik vier kilometer kunnen doen in een soort wedstrijd en daar was ik best trots op. c: Mijn goal is volgend jaar tien kilometer kunnen lopen in de zomer, en dan ook in die afstand meedoen aan diezelfde wedstrijd c:

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Awesome!
    Ik heb ook eens bij een sportschool gelopen, maar toen kreeg ik pfeiffer en ik kreeg het niet voor elkaar om het weer op te bouwen. Ik hoop dat ik, zodra ik op mezelf woon vanaf einde augustus, de discipline ga weten op te brengen om van die challenges te doen in mijn kamer...eigenlijk meer een trainingschema te maken....

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Tigresse schreef:
    Je topic staat goed, hoor. ^^
    Momenteel ben ik niets aan het omgooien, maar ik ben wel aan het leren hoe ik moet koken. Thuis wordt veel te vaak een bakje friet of een pizza gegeten, terwijl ik vind dat -dat ook anders kan. Nu kook ik om de dag bij ons thuis en heb ik al twee keer vis met groenten gemaakt, waar ik stiekem best wel trots op ben.

Dat is ook al positief. Koken is leuk^^ als je wilt kan ik wat lekkere recepten of gerechten geven?

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Goed van je, veel succes en plezier. C:
    Ik ben sinds een aantal weken vegetarisch en ik probeer zo min mogelijk zuivel te consumeren. Daarbij ben ik ook erg bezig met vegetarische recepten, terwijl ik voorheen nooit erg geinteresseerd was in koken of voeding in het algemeen. (:

Caution first, always.

Dankjewel iedereen voor de positieve reacties! Werkt heel motiverend :D

Ik wilde dat ook doen, maar het is te duur voor ons, helaas. D: Nu ga ik maar verder met fietsen en hardlopen, haha. Ik ben wat aangekomen door mijn medicijnen en wil dat er graag af hebben.

Heel goed van je!

Your make-up is terrible

Handles schreef:
    Ik wilde dat ook doen, maar het is te duur voor ons, helaas. D: Nu ga ik maar verder met fietsen en hardlopen, haha. Ik ben wat aangekomen door mijn medicijnen en wil dat er graag af hebben.

Heel goed van je!

Tja, ik ben student dus goedkoop is het ook niet. Helaas kan ik niet zomaar de sportschool in en als een kip zonder kop te gaan sporten, ben ik dadelijk een vrouwelijk Swarzenegger xD. Ik moet heel eerlijk zeggen voor de begeleiding, toegang tot vanalles en de privacy vind ik het qua prijs best meevallen.

onder de spoiler de info ( als het niet hier mag staan mag het verwijderd worden.)

Je betaalt 20 euro inschrijfgeld.

30 euro voor een "sleutel". Met deze sleutel heb je 24/7 toegang tot de sportschool.

Je betaal 30 euro per maand voor te sporten. Hierbij krijg je niet alleen toegang tot de sportschool maar ook persoonlijke begeleiding en groeplessen. Inbegrepen in de prijs.

Ik zit nog steeds thuis op de bank en te denken dat ik echt eens moet gaan sporten sinds hockey gestopt is. (krul)

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik ben te lui om te sporten. :W

Heel veel succes tho!

26 - 02 - '16

Diancie schreef:
    Ik ben te lui om te sporten. :W

Heel veel succes tho!

thanks!

net mijn eerste keer gehad

Dat is the spirit. De eerste stap is al gezet!

"Ignite, my love. Ignite."