• Hey ik ben nieuw hier en ik zie op gb's dat mense vrienden heben maar ik wil vraagen hoe maak je vrienden is er hier en chat ofzo?


    Life's a bitch so am i

    Gewoon sociaal zijn lijkt me, ga naar het offtopic gedeelte en kijk in één van de praattopics, daar maak je heel snel nieuwe vrienden.
    Er is geen chat, maar wel een shoutbox.(:

    Welkom op Q btw!


    Queer zijn is gewoon alles

    Klik op een willekeurig profiel, en als de persoon je aardig lijkt, begin je een gesprekje. En reageren op topics (offtopic gedeelte is inderdaad ook een aanrader) kan ook voor contacten zorgen. (:

    Anyways, welkom op Quizlet! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welkom op Quizlet in ieder geval! (:

    En zoals gezegt word, gewoon hoi zeggen tegen mensen. Vaak word er heel positief op gereageerd, wat ook logisch is met al die leuke mensen hier. ^^


    wat was dit ookalweer

    Welkom! Ik denk dat alle tips wel al gegeven zijn (: Door mee te doen aan (goede) RPG's, leg je trouwens ook gemakkelijk en fijn contacten.


    ars moriendi

    DiNozzo schreef:
    Klik op een willekeurig profiel, en als de persoon je aardig lijkt, begin je een gesprekje. En reageren op topics (offtopic gedeelte is inderdaad ook een aanrader) kan ook voor contacten zorgen. (:

    Anyways, welkom op Quizlet! ^^


    16 - 09 - '17

    Welkom op Quizlet!

    Nou ja, ik heb al mijn vrienden hier leren kennen op t offtopic gedeelte, sommige doordat ze een abo hadden op mijn story. En ook een paar in de RPG's. Maar offtopic is een aanrader!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb mijn vrienden door RPG ontmoet, maar ook door gewoon een complimentje in een gastenboek te plaatsen en een gesprek te beginnen. Vrienden maken op Quizlet is best makkelijk, als je het aan mij vraagt. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik leer de meeste kennen door het off-topic. Maar het werkt ook door gewoon een berichtje in gb's te plaatsen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    Ik leer de meeste kennen door het off-topic. Maar het werkt ook door gewoon een berichtje in gb's te plaatsen. (:


    This ;3

    En welkom!


    26 - 02 - '16

    DAWSONS schreef:
    Welkom op Quizlet in ieder geval! (:

    En zoals gezegt word, gewoon hoi zeggen tegen mensen. Vaak word er heel positief op gereageerd, wat ook logisch is met al die leuke mensen hier. ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Thanks eidereen voor het welkome. :)


    Life's a bitch so am i

    Welkom op quizlet!
    Ik denk dat, zoals iedereen hier al zegt, je gewoon op het forum je een beetje moet mengen en reageren of gewoon tegen iemand die je vriendelijk en leuk lijkt beginnen te praten. Maar ik heb vrienden hier op quizlet leren kennen door op stories te reageren of door reclame te maken voor mijn eigen story (wat eigenlijk niet mag, als je het wel doet word je geband) en dan zo tegen iemand blijven praten. Nu moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd niet echt meer kan zeggen dat ik nog vrienden heb op quizlet doordat het contact echt wel snel verminderd en verwaterd, haha!
    Maar heel veel plezier alleszins en mijn gb staat trouwens.ook altijd open hoor voor vragen of een babbeltje! (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 23:26 ]


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    DiNozzo schreef:
    Klik op een willekeurig profiel, en als de persoon je aardig lijkt, begin je een gesprekje. En reageren op topics (offtopic gedeelte is inderdaad ook een aanrader) kan ook voor contacten zorgen. (:

    Anyways, welkom op Quizlet! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ok thanks :3


    Life's a bitch so am i

    Wees vooral niet bang om contact te zoeken, als ze je aardig vinden of met je willen praten reageren ze heus op je berichtjes.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 17:26 ]


    Not all those who wander are lost.