• Rollentopic

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topic.


    26 - 02 - '16

    Jeej, mijn topics!
    Als er iemand is die een familielid of iets dergelijks van Wyatt wilt zijn, roep maar.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Jeej, mijn topics!
    Als er iemand is die een familielid of iets dergelijks van Wyatt wilt zijn, roep maar.


    Wyatt is :9~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Wyatt is :9~


    I knoooow. (wbw)


    Your make-up is terrible

    Hell Yeah. Mijn topics.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Handles schreef:
    Jeej, mijn topics!
    Als er iemand is die een familielid of iets dergelijks van Wyatt wilt zijn, roep maar.


    Wyatt is very hot.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Handles schreef:
    (...)

    I knoooow. (wbw)


    Hahah, dat wordt wat


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HALLOOOOOOO.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wil er nog iemand kennis/iets van mijn personage zijn?


    26 - 02 - '16

    Ik zoek een ouder familie lid voor Abbygail. Iemand?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar ik vind alle mannen tot nu toe behoorlijk yum.


    Your make-up is terrible

    Omg vandaag afl 1, 2 & 3 gekeken van seizoen twee van UtD. Zo verwarrend ;'D

    Ik ben wel fan geworden van dit lied;




    Ik was ook al fan geworden van een andere die in UtD werd gebruikt, in seizoen 1 afl 7. Dat lied heet Wait van M83 hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Handles schreef:
    Maar ik vind alle mannen tot nu toe behoorlijk yum.


    Hahaah (wbw)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Please_Charon schreef:
    Ik zoek een ouder familie lid voor Abbygail. Iemand?


    Ik ben nu bezig met een man te maken van 41. Wil je daar familie mee zijn?

    Nuevo schreef:
    (...)

    Ik ben nu bezig met een man te maken van 41. Wil je daar familie mee zijn?


    Is goed. Vader, oom of iets in die richting?


    "Ignite, my love. Ignite."