Welkom bij het Fantasy-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings, Game of Thrones, Eragon, De Grijze Jager, Marvel, DC Comics en natuurlijk alle andere fantasyboeken/films/series. De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over fantasy en alles daar omheen gaat.
Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de verhalen
dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.
De videoclip van mijn favoriete band is uitgelekt, hihi. Ik heb hem al heel vaak gezien terwijl hij eigenlijk pas officieel vanavond om 22:00 uitkomt ;p
"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]
xPeredhil schreef:
^Ik vind de gevechtstenues echt geweldig. Net als die van de elfen.
was ik ook juist aan het denken en met die trailer kan ik nu nog minder lang wachten dus heb ik hem ondertussen misschien een beetje overdreven veel opnieuw gekeken...
Ik ga het niet doen, ik krijg dan sowieso huisarrest tot ik dood ben xd
Mijn vader heeft me nog gewaarschuwd aangezien een vriendin van me wel haar haar heeft geverfd, in lila xp
Ashtonator schreef:
Ik ga het niet doen, ik krijg dan sowieso huisarrest tot ik dood ben xd
Mijn vader heeft me nog gewaarschuwd aangezien een vriendin van me wel haar haar heeft geverfd, in lila xp
ah wie weet als je ouder ben
bij mij zeggen ze altijd je moet het zelf maar weten jij bent de gene die er mee moet lopen
Kauwgomjunky schreef:
(...)
ah wie weet als je ouder ben
bij mij zeggen ze altijd je moet het zelf maar weten jij bent de gene die er mee moet lopen
Ik wil sowieso rond mijn 16e, knalroze dipdye ofzo
Misschien mag ik het als ik over ga naar de vierde klas met mega goede cijfers.... OEHHH.... IK GA ZO HARD LEREN KOMEND JAAR.
Dan mag ik vast wel mijn haar verven
Misschien mag ik het als ik over ga naar de vierde klas met mega goede cijfers.... OEHHH.... IK GA ZO HARD LEREN KOMEND JAAR.
door quizlet ben ik net niet gezakt dus moet ik volgend jaar extra veel oefenen om alles een beetje in te halen