Welkom bij het Fantasy-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings, Game of Thrones, Eragon, De Grijze Jager, Marvel, DC Comics en natuurlijk alle andere fantasyboeken/films/series. De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over fantasy en alles daar omheen gaat.
Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de verhalen
dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.
Wat voor fossiel? Ik spaar fossielen. ^^
en ik heb ook een hagedis magneet uit Spanje meegenomen hehe.
ik spaar ze ook... en ook nog mineralen... heb al een hele vitrine kast vol en begin aan een tweede...
het was een fossiel van varens en een of ander vliegbeestding ertussen...
hier thuis heb ik ook nog een spin in amber, nog meer varens en schelpen en nog meer fossieltjes...
If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.
LokiLaufeyson schreef:
(...)
ik spaar ze ook... en ook nog mineralen... heb al een hele vitrine kast vol en begin aan een tweede...
het was een fossiel van varens en een of ander vliegbeestding ertussen...
hier thuis heb ik ook nog een spin in amber, nog meer varens en schelpen en nog meer fossieltjes...
Gaaf zeg! Mijn ouders hebben vier vitrinekasten en een hele schuur vol met mineralen, het is een heel museum haha. Een spin in amber is echt leuk. (:
Ik heb een aantal haaientanden, ammonieten, schelpjes en een schorpioen. C:
Gaaf zeg! Mijn ouders hebben vier vitrinekasten en een hele schuur vol met mineralen, het is een heel museum haha. Een spin in amber is echt leuk. (:
Ik heb een aantal haaientanden, ammonieten, schelpjes en een schorpioen. C:
kun je een foto maken van die schorpioen?
If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.
Okey mijn dingen:
lord of the rings: Merry en Pippin gewoon dat duo geniaal
the hobbit: Fili en Bofur kan niet kiezen
Harry potter: Bellatrix lestrange en Snape jah blijft moeilijk
the hunger games: Peeta Mellark
star wars: obi-wan kenobi
Being Human: Mitchell
Mortal Instruments: Clary
Twilight: Jasper
weet trouwens niet of twilight er al tussen stond?
maar goed mij kan je dus onder deze zetten