• Nou ik maak dus logo's en banners voor andermans Quizlet profiel en ook voor facebook enzovoort voor de lol. Maar ik ga hier mijn werk van maken en nu heeft een hele goeie vriend van mijn ouders (ook een goeie vriend van mij). Mijn logo's gezien en die heeft dus gevraagd of ik een Logo wil Ontwerpen in de naam van zijn zoontje en hij gaat dat als Tattoo zetten. Dus ik ben echt heel trots.


    Dit is de foto die hij laat zetten als tattoo:




    Het ziet er simpel uit maar ik heb ook enkele andere voorbeelden hier:






    Dit is een van de vele posts op mijn tumblr met bepaalde logo's:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 22:17 ]

    Hoe harteloos mensen kunnen zijn tho --' echt. Laat die meid in haar waarde zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quart schreef:
    (...)

    Welcome to the internet.

    Serieus? Je kan toch wel een beetje normaal doen tegen mensen, ook al is dit het internet? Ffs.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Serieus? Je kan toch wel een beetje normaal doen tegen mensen, ook al is dit het internet? Ffs.


    Ik ben het helemaal met je eens


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jeetjemina, mensen ongesteld ofseu vandaag?

    Maar eventjes OT:
    Het is inderdaad nog niet perfect. Sowieso heb ik die Fred Weasley zelf ook een keertje gemaakt maar dan met de tekst ''Pandaheid'' (sorry, ik weet het programma niet meer, aangezien het zo lang geleden is). Maar als jij dit echt voor je beroep wilt doen, dan ga ik je echt niet tegen houden.
    En als je een opleiding kunt doen waar je zult leren professionele banners te maken, dan denk ik dat het helemaal goed met jou komt!
    Je kunt niet alles in één keer perfect doen. En als jij op deze banners trots bent, dan is jou dat goed recht. Sowieso is het ook heel leuk dat die goede vriend van jou een van jouw banners wilt laten tatoeëren

    Je komt er heus wel! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Macabre schreef:
    (...)
    Serieus? Je kan toch wel een beetje normaal doen tegen mensen, ook al is dit het internet? Ffs.


    Ik ben iemand die zegt wat ze denkt en ja ik ben misschien niet een heel aardig persoon.
    En eerlijk gezegd gedraag ik me niet heel anders op het internet dan ergens anders. Ook las ik dat ze geen kritiek wou en daar ergerde ik mij aan, ik ben verschrikkelijk in het correct lezen van informatie.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Wat is het toch vanavond, alle topics gaan off-topic :') Ik ben wel van mening dat als je iemand kritiek wil geven je beter constructieve en opbouwende kritiek kan geven dan dat je iemand's prestaties afkraakt, mais bon. Ik hoop dat ik mijn bijdrage op die manier geleverd heb.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 23:00 ]

    -nvm.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 22:53 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    We kunnen ook allemaal gezellig gewoon onze mening (met onderbouwing) geven over wat zij maakt vervolgens gewoon iedereen in zijn waarde laten.
    En dit topic niet vol spammen (ik ben bang dat ik het zelf nu ook doe) met onzin discussies


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Quart schreef:
    (...)

    Welcome to the internet.


    Al mag dit op internet zijn, Dit is nog altijd Quizlet. Een hele andere omgeving.


    En fouten maken is menselijk ( algemeen)

    Dus grow up guys.

    En nu hou ik mijn mond want ik ben echt pissed off


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    guys ff serieus ik denk dat als je een eigen bedrijf wilt beginnen (waar dan ook in) dat je gewoon tegen kritiek moet kunnen. mensen vinden nu eenmaal dingen niet altijd mooi en sommige zijn erg goed in dat duidelijk laten merken, daar moet je dan ook maar tegen kunnen. Overigens zou ze meer aan opgebouwde kritiek hebben, waarin je ook daadwerkelijk advies geeft over wat jij denkt dat verbeterd kan worden weetjwel. daar leren mensen van. Persoonlijk denk ik dat er in ieder geval een begin is. Blijven oefenen, veel oefenen natuurlijk en misschien eens geld apart leggen voor aanschaffing van een goed programma. of in plaats van een heel eigen bedrijf oprichten misschien eens kijken of je ditsoort werk voor een bepaald bedrijf kan gaan doen? In ieder geval oefenen, tutorials, workshops, tips van mensen die er ook mee werken, etc.? Ik denk dat je daarvan iets zou kunnen leren maar je hebt al iets en ik vind het niet slecht.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    guys ff serieus ik denk dat als je een eigen bedrijf wilt beginnen (waar dan ook in) dat je gewoon tegen kritiek moet kunnen. mensen vinden nu eenmaal dingen niet altijd mooi en sommige zijn erg goed in dat duidelijk laten merken, daar moet je dan ook maar tegen kunnen. Overigens zou ze meer aan opgebouwde kritiek hebben, waarin je ook daadwerkelijk advies geeft over wat jij denkt dat verbeterd kan worden weetjwel. daar leren mensen van. Persoonlijk denk ik dat er in ieder geval een begin is. Blijven oefenen, veel oefenen natuurlijk en misschien eens geld apart leggen voor aanschaffing van een goed programma. of in plaats van een heel eigen bedrijf oprichten misschien eens kijken of je ditsoort werk voor een bepaald bedrijf kan gaan doen? In ieder geval oefenen, tutorials, workshops, tips van mensen die er ook mee werken, etc.? Ik denk dat je daarvan iets zou kunnen leren maar je hebt al iets en ik vind het niet slecht.


    Beter zou ik het niet kunnen verwoorden.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb net dit gemaakt, uit verveling.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Ik heb net dit gemaakt, uit verveling.



    Ik vind jou designs wel iets hebben simpel maar dat werkt juist en ook een goed font gebruikt


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ben, na de vakantie, een tweedejaars mediavormgever, maar weet nog lang niet alles van Photoshop, voornamelijk omdat die onderdelen nog niet zijn behandeld. Ik kan bijvoorbeeld nog geen gifs maken in Photoshop of foto's omzetten naar tekeningen.
    Demy weet ook nog niet alles om de meest geweldige creaties te maken waarvan iedereen jaloers is dat zij ze heeft gemaakt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."