• Nou ik maak dus logo's en banners voor andermans Quizlet profiel en ook voor facebook enzovoort voor de lol. Maar ik ga hier mijn werk van maken en nu heeft een hele goeie vriend van mijn ouders (ook een goeie vriend van mij). Mijn logo's gezien en die heeft dus gevraagd of ik een Logo wil Ontwerpen in de naam van zijn zoontje en hij gaat dat als Tattoo zetten. Dus ik ben echt heel trots.


    Dit is de foto die hij laat zetten als tattoo:




    Het ziet er simpel uit maar ik heb ook enkele andere voorbeelden hier:






    Dit is een van de vele posts op mijn tumblr met bepaalde logo's:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 22:17 ]

    MrsSheen schreef:
    (...) Ik ben hier voor kritiek dat is het juist en ik gebruik meestal twee verschillende progamma's voor dit. En toen ik negen was had ik nog geen laptop, maarja daar gaat het niet over.


    -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 22:39 ]


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Quart schreef:
    (...)

    Als je geen kritiek wilt hoef je het niet op internet te zetten op alles dat je op internet zet kan je kritiek verwachten.
    En twee programma's 0.o geef me 5 minuutjes in photoshop of voor mijn part Gimp en ik maak iets beters.
    Ik zeg niet dat ik géén kritiek wil. Ik probeer alleen maar te zeggen dat ik het juist fijn vind om dit stoort kritiek te krijgen.

    Quart schreef:
    (...)

    Als je geen kritiek wilt hoef je het niet op internet te zetten op alles dat je op internet zet kan je kritiek verwachten.
    En twee programma's 0.o geef me 5 minuutjes in photoshop of voor mijn part Gimp en ik maak iets beters.


    Ze zegt toch dat ze hier juist voor kritiek is of ben ik nou gek?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kahuna schreef:
    (...)

    Ze zegt toch dat ze hier juist voor kritiek is of ben ik nou gek?


    Dat dacht ik nou ook net.


    ''When i realised what he was doing , i instantly got the feeling that i wanted to change him''

    MrsSheen schreef:
    (...) Ik zeg niet dat ik géén kritiek wil. Ik probeer alleen maar te zeggen dat ik het juist fijn vind om dit stoort kritiek te krijgen.


    O, sorry ik las het verkeerd mijn fout het spijt me ^^.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    HoranManiak schreef:
    (...)

    Dat dacht ik nou ook net.


    Ik ben menselijk ik maak fouten


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Deze heb ik net gemaakt voor een rpg van me



    Dit is handig ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quart schreef:
    (...)

    Ik ben menselijk ik maak fouten


    Ik zag net pas dat je het verkeerd had gelezen , my bad ; S


    ''When i realised what he was doing , i instantly got the feeling that i wanted to change him''

    Dit ist laatste dat ik net gemaakt heb.



    Gewoon uit verveling.


    ''When i realised what he was doing , i instantly got the feeling that i wanted to change him''

    Jongens, waar slaat dit op? ik begrijp dat je iets niet goed kan vinden. Ze wilt het professioneel maken, tuurlijk is ze dan niet perfect maar ze is nog steeds aan het leren. Ipv dat jullie het afkraken, kunnen jullie ook wat milder zijn met kritiek. Ik dacht dat mensen hier op Q anderen deden aanmoedigen voor hun ideeën en dromen? Ik zie hier weinig van terug, mensen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MrsSheen schreef:
    (...) Ik gebruik het alleen maar op tumblr als zegmaar om de links ervan te krijgen. Ik gebruik mijn tumblr niet persee kwa bedrijf. En ik heb ook een tijdje geleden andere foto's en covers gemaakt. Alleen die website was opgeheven en ik had toen net niet genoeg geld.


    Eh, I don't wanna be blunt of gemeen of arrogant of whatever maar dit is lange na niet goed genoeg om aan een bedrijf te presenteren. Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar wat dat betreft is het relatief makkelijk om dit te maken. :3

    TheBadWolf schreef:
    Jongens, waar slaat dit op? ik begrijp dat je iets niet goed kan vinden. Ze wilt het professioneel maken, tuurlijk is ze dan niet perfect maar ze is nog steeds aan het leren. Ipv dat jullie het afkraken, kunnen jullie ook wat milder zijn met kritiek. Ik dacht dat mensen hier op Q anderen deden aanmoedigen voor hun ideeën en dromen? Ik zie hier weinig van terug, mensen

    Amen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Unwritable schreef:
    (...)

    Eh, I don't wanna be blunt of gemeen of arrogant of whatever maar dit is lange na niet goed genoeg om aan een bedrijf te presenteren. Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar wat dat betreft is het relatief makkelijk om dit te maken. :3
    Ik had hiervoor een website en visitekaartjes maar vanwege geldnood en onzekerheden kwam het er ook niet van, en ik ben ook nu echt er net mee begonnen ik deed eerder dingen met photoshop van een tijdje terug, maar wat ik wilde zeggen dat ik dit nu als fun doe en dat het me leuk lijkt om er later wat mee te doen.

    Jesus, guys, don't be so fucking rude. 'geef me 5 minuutjes in photoshop of voor mijn part Gimp en ik maak iets beters.' - grow up.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 22:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Jesus, guys, don't be so fucking rude. 'geef me 5 minuutjes in photoshop of voor mijn part Gimp en ik maak iets beters.' - grow up.


    Welcome to the internet.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''