• Wanneer worden eindelijk die credits eens gefixed?

    Misschien moet je Rutger ff een PB sturen?

    Goede dingen hebben tijd nodig, dit geld ook voor oplossingen vinden en dingen repareren denk ik dan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik denk dat langere usernames met underscores voorrang hebben.


    Your make-up is terrible

    Ik heb Rutger op 1-6-2014 een mailtje gestuurd met de vraag hoe het ermee gaat, maar heb er nooit een reactie op gekregen. Dit mailtje is door mij verstuurd, omdat ik heb hem een hele tijd terug een nieuwe payment provider aangeraden heb (13-2-2014 om precies te zijn) en waar hij ook mee bezig was (account aanmaken, vragen stellen, etc). Op 26-3-2014 zei hij tegen mij dat hij eraan zou gaan werken zodra de mobile versie online stond. Dus ja, geen idee wat er verder gebeurd is. Ik gok dat het zo lang duurt doordat hij nu een kind heeft. Dat is natuurlijk een heel stuk belangrijker dan een website.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 17:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Handles schreef:
    Ik denk dat langere usernames met underscores voorrang hebben.


    Haha, +1.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    In België? Komt er niet. In Nederland, dat weet ik niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    wat is het probleem met de credits..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    C0BAIN schreef:
    In België? Komt er niet. In Nederland, dat weet ik niet.
    Met de payment provider die ik had aangeraden zou Belgie er ook gebruik van kunnen maken. Het ondersteunt namelijk:
    - iDeal
    - Mister Cash
    - Automatische Incasso's
    - 0900 nummers
    - Betalen via SMS
    - Paysafecard
    - Overboekingen

    Heel veel dingen dus (en ook voor Belgen) :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ChetUbetcha schreef:
    wat is het probleem met de credits..?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    ChetUbetcha schreef:
    wat is het probleem met de credits..?
    SMS werkt heel vaak niet. Heb het laatst nog geprobeerd en het werkte niet voor mij.
    Verder zijn er bij SMS minder mogelijkheden (eerst had je er, volgens mij, 3 met iets betere prijzen) en kun je nu niet meer bellen voor credits (iets wat eerst altijd kon).

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 18:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Met de payment provider die ik had aangeraden zou Belgie er ook gebruik van kunnen maken. Het ondersteunt namelijk:
    - iDeal
    - Mister Cash
    - Automatische Incasso's
    - 0900 nummers
    - Betalen via SMS
    - Paysafecard
    - Overboekingen

    Heel veel dingen dus (en ook voor Belgen) :Y)

    Nou als Rutger dat zou instellen dan zou in je echt eeuwig dankbaar zijn, want dat is voor mij de enige mogelijkheid om aan credits te komen. :'D

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 18:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Nou als Rutger dat zou instellen dan zou in je echt eeuwig dankbaar zijn, want dat is voor mij de enige mogelijkheid om aan credits te komen. :'D
    Ik heb er toen expres opgelet dat Belgen het ook kunnen gebruiken en ik hoop echt dat het wordt geimplementeerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik heb Rutger op 1-6-2014 een mailtje gestuurd met de vraag hoe het ermee gaat, maar heb er nooit een reactie op gekregen. Dit mailtje is door mij verstuurd, omdat ik heb hem een hele tijd terug een nieuwe payment provider aangeraden heb (13-2-2014 om precies te zijn) en waar hij ook mee bezig was (account aanmaken, vragen stellen, etc). Op 26-3-2014 zei hij tegen mij dat hij eraan zou gaan werken zodra de mobile versie online stond. Dus ja, geen idee wat er verder gebeurd is. Ik gok dat het zo lang duurt doordat hij nu een kind heeft. Dat is natuurlijk een heel stuk belangrijker dan een website.

    Feit, maar dan kan hij ook wel iemand daar verantwoordelijk voor stellen .... Ik snap niet waarom het zolang duurt echt het is vervelend want wij Belgen worden weer eens benadeelt .....

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Feit, maar dan kan hij ook wel iemand daar verantwoordelijk voor stellen .... Ik snap niet waarom het zolang duurt echt het is vervelend want wij Belgen worden weer eens benadeelt .....


    Of je probeert geduldig te zijn? Een goede website heeft lange tijd nodig voordat alles op rolletjes loopt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Of je probeert geduldig te zijn? Een goede website heeft lange tijd nodig voordat alles op rolletjes loopt.
    Sorry, maar meer dan 5 maanden ergens mee bezig zijn is niet acceptabel in mijn ogen. Zeker niet als het mensen benadeeld (en je aan de website verdiend). Dit zeg ik als iemand die zelf ook meerdere websites online heeft staan en niet als iemand die op Quizlet zit of iemand die Rutger/het wachten zat is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.