• Hoi ^^

    het is weer muggen-tijd.
    ik hoor ze, ik zie ze en soms dood ik er 1.
    maar dat is bij lange na niet genoeg...
    heb spray met DEET erin (daar zijn ze niet zo dol op)
    houdt ze ook op een veilige afstand (bij mij dan)
    ik ben als de dood voor deze bloed-zuigende krengen !!

    heeft iemand nog (meer) tips voor mij ??



    (huil) bange ik


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    ik heb een citroengeranium naast mijn bed staan en die houdt ze op afstand =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Asmodom schreef:
    (...)

    Beste oplossing van het hele topic :Y)


    Note: het heeft geen zin als je vriendje/vriendin op een andere kamer slaapt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Diaval schreef:
    Doe geen moeite om de muggen van je af te slaan, dit werkt toch niet.
    Maar voor mezelf heb ik wel een wondermiddeltje om ervoor te zorgen dat de beten bijna meteen stoppen met jeuken en snel weggaan.
    Heel makkelijk: tandpasta.
    Gebruik een tandpasta met munt (dus bijna alle merken zijn wel goed) en smeer een laag op de muggenbeet (je moet het niet uitsmeren, leg er gewoon een dik laagje op) en laat het 5min inwerken.
    Daarna ken je de smurrie eraf vegen en je zal merken dat de jeuk weg is.
    Het klinkt stom, maar het werkt dus écht. Ik gebruik het zelf altijd.

    Of Dampo. Da's echt hemels op een hevig jeukende bult. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Asmodom schreef:
    horren voor de ramen? Ik heb daardoor eigenlijk nooit muggen in mijn kamer ^^


    Wij hebben voor alle ramen in het huis horren, maar ik word ook gewoon lekgestoken door die kutmuggen als ik aan het slapen ben.

    Mja, ik had vroeger altijd zo'n sticker in de vorm van een smiley die ik dan op de rand van mijn bed plakte. Hij was neongeel en er zat een soort van antimuggenspul ofzo in. Dat werkte dan voor een week. Maar ik heb geen idee waar je die dingen kan kopen. En of ze uberhaupt nog te koop zijn. Ze waren in een setje van 6. Het werkte echt goed.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Anti muggen stekkers doen ook wonderen


    26 - 02 - '16

    Vinception schreef:
    (...)

    Wij hebben voor alle ramen in het huis horren, maar ik word ook gewoon lekgestoken door die kutmuggen als ik aan het slapen ben.

    Mja, ik had vroeger altijd zo'n sticker in de vorm van een smiley die ik dan op de rand van mijn bed plakte. Hij was neongeel en er zat een soort van antimuggenspul ofzo in. Dat werkte dan voor een week. Maar ik heb geen idee waar je die dingen kan kopen. En of ze uberhaupt nog te koop zijn. Ze waren in een setje van 6. Het werkte echt goed.


    Vreemd...


    Happy Birthday my Potter!

    Verhuizen naar de zuidpool. (cat)
    Ik heb er ook enorm veel last van, ik sta serieus helemaal vol met muggenbeten en mijn ouders hebben geen enkele bult.
    Zo hatelijk...
    Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niets lijkt te helpen.
    Het rotte is dat muggenbeten bij mij altijd littekens worden, zelfs als ik er niet aankom.
    Verschrikkelijk gewoon.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.