• Ja, want deze serie komt eindelijk op de Nederlandse tv. Tenminste, ik heb al drie keer de reclame op tv gezien. Dus ik ben wel heel enthousiast dat hij nu eindelijk ook op de Nederlandse tv komt. Alleen ben ik vergeten op welke zender hij precies komt en ik kan het zo snel niet vinden.



    Dus heeft iemand de serie al gezien? Zo ja, wat vond je ervan(geen spoilers alstublieft)? Zo nee, ga je deze serie kijken?


    Physics is awesome

    Ik had t gezien, volgens mij sbs. Als ik donderdags niet 's avonds hoef te werken ga ik t zeker volgen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik had t gezien, volgens mij sbs. Als ik donderdags niet 's avonds hoef te werken ga ik t zeker volgen.


    Ik heb het weer proberen op te zoeken en nu zei google dat het op rtl 5 komt. Dan hoop ik dat je donderdag s'avonds niet hoeft te werken.


    Physics is awesome

    Ik zag het voorstukje en hij lijkt me heel erg tof :3 maar ik kijk eigenlijk bijna geen series, dus het zal met deze ook wel niks worden. De enige die ik op het moment volg is Under the Dome haha.

    Haha, op de Belgische tv is het eerste seizoen al lang afgelopen xD
    Ik vond het eigenlijk een geweldige serie! Keek iedere week al uit naar het vervolg en het eind was echt... Verrassend!
    Zeker een aanrader!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Unwritable schreef:
    Ik zag het voorstukje en hij lijkt me heel erg tof :3 maar ik kijk eigenlijk bijna geen series, dus het zal met deze ook wel niks worden. De enige die ik op het moment volg is Under the Dome haha.


    Sleepy Hollow vind ik echt gaaf, het voorstukje in ieder geval. Zelf ben ik ook niet zo snel van de series behalve series zoals Castle enzo.

    Under the Dome kijk je dan op internet? Hij is niet meer op tv, volgens mij.


    Physics is awesome

    MayLynn schreef:
    Haha, op de Belgische tv is het eerste seizoen al lang afgelopen xD
    Ik vond het eigenlijk een geweldige serie! Keek iedere week al uit naar het vervolg en het eind was echt... Verrassend!
    Zeker een aanrader!


    Nu wil ik hem echt kijken! Het is weer wat anders dan wat je normaal op tv ziet qua series, dat beeld heb ik ervan. En er komt gewoon geschiedenis in voor en actie, perfecte combinatie voor mij.

    Als het goed is, komen er donderdag twee afleveringen dus ik hoop dat het zo is. Ik hoop dat ze het hele seizoen uit zenden en dan ook het tweede seizoen gaan uit zenden.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Sleepy Hollow vind ik echt gaaf, het voorstukje in ieder geval. Zelf ben ik ook niet zo snel van de series behalve series zoals Castle enzo.

    Under the Dome kijk je dan op internet? Hij is niet meer op tv, volgens mij.

    Seizoen 2 van Under the Dome begint 25 Augustus weer! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zag 't ja. Not sure yet of ik het ook echt ga volgen.


    26 - 02 - '16

    Heb 't tijdje gevolgd, maar vond het eigenlijk tegenvallen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scribe schreef:
    (...)
    Seizoen 2 van Under the Dome begint 25 Augustus weer! (:


    Die serie vind ik niet zo, ik heb hem af en toe mee gekeken zeg maar. En als ik kijk is het voor het grootste gedeelte voor de knappe jongens/mannen.


    Physics is awesome

    Maegi schreef:
    Heb 't tijdje gevolgd, maar vond het eigenlijk tegenvallen.


    Wat vond je dan tegenvallen, als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Wat vond je dan tegenvallen, als ik vragen mag?

    Mmh, vond het ietwat oppervlakkig en gehaast. Maar heb alleen eerste paar afleveringen gezien.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scribe schreef:
    (...)
    Seizoen 2 van Under the Dome begint 25 Augustus weer! (:


    Jaa, yay! Ik kijk nooit echt op internet omdat ik echt de slechtste serie-kijker ben je die je ooit gaat ontmoeten :x dan lees ik liever of zo haha

    Ik heb het ook al een paar keer voorbij zien komen. Ik had er al eerder van gehoord en ben zeker van plan het te gaan kijken!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Ik heb het ook al een paar keer voorbij zien komen. Ik had er al eerder van gehoord en ben zeker van plan het te gaan kijken!


    Yeah, nog iemand die gaat kijken!

    Laat je hier of ergens anders dan weten wat jij ervan vind?


    Physics is awesome