ja ,dat was dus mijn&&Cynthia's ideetje
Hoe het werkt
de mensen die meedoen wisselen msn uit en dan gaan we op de besloten dag (Datum nog onbekend ,word wel op een zaterdag) op msn in zon gesprek mt sn allen. en dan gaan we griezelfilms kijken , bijv Gotica, dan zet iedereen gotica op en via msn kun je dan gwn praten,net of je bij elkaar bent
Ik heb die films niet..
Geen probleem ^^
Ik ken een site , daarop kun je films zoeken en gratis afspelen. Je hbt duss geen schijfje of tv of dvdspeler fseu nodig ^^ Je moet wel engels kunnen ,want alle films op die site zijn engels zonder ondertiteling ^^
horrors/thrillers alleen kijken vind ik eng..
Nodig een vriendin uit voor een slaapfeestje.
Dan doenn jullie dus samen mee, en zit je ook niet alleen thuis te griezelen ^^
inschrijven
Stuur mij een pb met je naam en waarom je graag mee wilt doen. Inschrijven kan tot Woensdag 5 november ^^
Vragen??
Vragen kunnen gestelt worden in dit topic
Datum
Hebben we nog niet, we weten alleen zeker dat het op een zaterdag is. Datum bespreken we nog met iedereen die meedoet
de mensen die meedoen wisselen msn uit en dan gaan we op de besloten dag (Datum nog onbekend ,word wel op een zaterdag) op msn in zon gesprek mt sn allen. en dan gaan we griezelfilms kijken , bijv Gotica, dan zet iedereen gotica op en via msn kun je dan gwn praten,net of je bij elkaar bent
Ik heb die films niet..
Geen probleem ^^
Ik ken een site , daarop kun je films zoeken en gratis afspelen. Je hbt duss geen schijfje of tv of dvdspeler fseu nodig ^^ Je moet wel engels kunnen ,want alle films op die site zijn engels zonder ondertiteling ^^
horrors/thrillers alleen kijken vind ik eng..
Nodig een vriendin uit voor een slaapfeestje.
Dan doenn jullie dus samen mee, en zit je ook niet alleen thuis te griezelen ^^
inschrijven
Stuur mij een pb met je naam en waarom je graag mee wilt doen. Inschrijven kan tot Woensdag 5 november ^^
Vragen??
Vragen kunnen gestelt worden in dit topic
Datum
Hebben we nog niet, we weten alleen zeker dat het op een zaterdag is. Datum bespreken we nog met iedereen die meedoet
Mensen die meedoen:
cynthia
ik
Selina
Michelle
Ymke
Mariëlle
Patricia
Lisa
Bo
Tanyaa
Noël
Claraa
NOUK
BUBBLE
IEDEREEN DIE MEEDOET:
Mij toevoegen : chaniiii@live.nl
en vanafond (5 nov.) om 8 uur online komen en Qmsn VOOR je msnnaam zetten ^^ wel doen haor!
Crack a bottle