• Yup, dat is mijn gezin nu dus. :Y) Mijn vader was zijn autosleutels kwijtgeraakt op de camping en nu kunnen we de camping niet meer af. De reservesleutel is onderweg met de post, maar daar had hij geen kopie van laten maken, dus als daar iets meer foutgaat onderweg zijn we de lul. Ergens geeft het wel een spannend tintje aan deze vakantie, maar nu is het vooral vervelend omdat we dus een beetje vastgeplakt aan onze tenten zitten. Gelukkig zijn de mensen op de camping heel erg behulpzaam en weet inmiddels iedereen dus ook dat als iemand een autosleutel vindt, die naar de blauwe tent gebracht moet worden. :')

    Zijn jullie wel eens jullie sleutels op zo'n rotmoment kwijtgeraakt?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohh shit. Lekker handig. Veel plezier en succes met overleven! :p

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 18:21 ]


    wat was dit ookalweer

    Omg dat kijkt me best creepy. Fijn sat iedereen behulpzaam is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, dat vind ik echt gewoon zielig voor jullie. Hopelijk komt het goed. Ik zal voor je duimen. ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Dat lijkt me best rot. Ik zou me echt verschrikkelijk gaan ergeren aan het feit dat ik niet naar huis kan. Hopelijk kunnen jullie weer snel vertrekken. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Shirtsleeves schreef:
    Oh, dat vind ik echt gewoon zielig voor jullie. Hopelijk komt het goed. Ik zal voor je duimen. ;3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zal meeduimen voor jullie ;3

    Wij zijn ooit zo'n 2 uur en half naar de zee gereden voor een weekend, en moesten toen terug naar huis omdat mijn papa zijn portefeuille vergeten was :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Achja, je moet het er het beste van maken, zou ik zeggen. En fijn dat iedereen zo behulpzaam is.

    Eerlijk gezegd moest ik er best om lachen aangezien mijn vader en mij ook altijd overkomt.

    Niet getreurd, je hebt Q nog:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Damn, dat lijkt me echt heel eng o_o. Ik zou gelijk helemaal flippen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    hahahah lekker handig. nouja jullie komen ooit wel weer thuis en je bent gelukkig met je hele gezin en niet ergens alleen ofzo


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    DAWSONS schreef:
    Ohh shit. Lekker handig. Veel plezier en succes met overleven! :p


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Omfg dat is echt fucking klote.

    Ahh.. yes. Op de weg naar Den Haag. Toen m'n opa en oma op vakantie waren. Vond ze net op vakantie naar Turkije terug.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aaah, dat zuigt echt heel erg hard. Is er al iets gebeurd sinds gisteren?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is echt heel rottig. Ik hoop dat er niks misgaat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dauth schreef:
    Aaah, dat zuigt echt heel erg hard. Is er al iets gebeurd sinds gisteren?

    Het wordt pijnlijk duidelijk dat de camping niet boeiend genoeg is om de hele dag op door te brengen, maar met de sleutel is er nog niets gebeurd. Volgens een soort tracker op de mobiel van mijn vader hoort hij morgen aan te komen, maar ik weet niet zeker hoe accuraat dat soort dingen zijn. Fingers crossed. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het wordt pijnlijk duidelijk dat de camping niet boeiend genoeg is om de hele dag op door te brengen, maar met de sleutel is er nog niets gebeurd. Volgens een soort tracker op de mobiel van mijn vader hoort hij morgen aan te komen, maar ik weet niet zeker hoe accuraat dat soort dingen zijn. Fingers crossed. ><
    Hmmm, dat zal vast een pakketjes tracker zijn, die zijn meestal accuraat en ik hoop dat hij morgen ook echt aan komt. Lijkt me echt vreselijk om niet weg te kunnen, maar dat komt waarschijnlijk ook door mijn hekel aan campigns. Anyway, ik wens je heel veel sterkte, succes en plezier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.