• Wat doe je wanneer iemand beweert dat hij verantwoordelijk is voor de misdaad die jij hebt gepleegd? Ga je naar de politie om jezelf aan te geven of trek je je terug en hoop je nooit meer iets over het voorgeval te horen? Is het eigenlijk niet terecht dat degene die jou heeft gered nu achter de tralies zit?

    Thomas droomt over een schietpartij, over tralies en over ondervragingen bij de politie. Niet alleen ’s nachts, maar ook wanneer hij ontbijt of met zijn vrienden afspreekt. Af en toe flitst het gezicht van een meisje langs, de foto die in alle kranten heeft gestaan, de foto met een balkje voor haar ogen. Hij weet dat hij van haar houdt. Hij weet dat hij haar haat. En hij weet dat hij zichzelf ooit aan moet geven.

    - drama
    - romantiek
    - misdaad
    - onbekende personen
    - Nederlands geschreven
    - regelmatige update
    - comments zijn leuk!


    Ik zou het leuk vinden als je deze story wilt lezen. Dat kan door op het plaatje te klikken. Natuurlijk ga ik ook verder met Familiedrama, maar ik schrijf graag meerdere dingen tegelijk, dan blijven alle verhalen een beetje fris. Kritiek mag je altijd uiten, graag zelfs, ik ben gek op comments. De proloog staat er al op. Alvast veel leesplezier!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 23:50 ]

    I think everybody with a decent taste in stories should read this :3

    Wat lief van je! (:

    Het eerste hoofdstukje staat er!

    Aangezien ik zo'n fan was - en nog steeds ben - van je andere story, heb ik ook een abo genomen.


    26 - 02 - '16

    Wat lief van je! (:

    Ik lees je andere verhaal ook met veel plezier, dus op deze heb ik ook net een abo genomen! Vind het nu al spannend haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Wat leuk, dankjewel!

    Tweede hoofdstukje staat erop. (:

    En er staat weer een nieuw hoofdstukje. (:

    Dit lijkt me erg interessant!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat een leuk idee!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bedankt voor jullie reacties! Hopelijk stelt het verhaal jullie niet teleur. (:

    En er is weer een nieuw hoofdstukje. (:

    Weer een nieuw hoofdstuk!

    Dit is de laatste keer dat ik in dit topic waarschuw, dus als je alleen dit topic volgt voor updates: neem een abo, dan komt het in je inbox. (:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 18:56 ]

    Oké, de enige uitzondering. Het gaat niet zo goed met de story en ik zou het heel fijn vinden als je als lezer je mening geeft: http://www.quizlet.nl/chapters/1254782/belangrijk-vraag/

    Dan weet ik wat ik kan verbeteren en of ik er beter mee kan stoppen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 20:49 ]