Hallo iedereen, er is iets op Quizlet waar denk ik wel meer mensen zich hier aan ergeren. Nou weet ik niet wat je er aan zou kunnen veranderen, maar toch blijft het irritant.
Iedereen kent het wel - 16+-stories. Negen op de tien keer zijn dat gewone stories waar ook seksscènes in voorkomen. En nou moet ik eerlijk zijn, ik lees ook stories waar het label "16+" op staat, omdat ik als ik een goed verhaal op Q zie ik daar gewoon een abo op neem. Tenslotte komt in een gewoon boek ook weleens een seksscène voor.
Nou gaat het daar niet echt om in dit topic, want het is gewoon een advies en niet verboden om als -16-jarige zo'n story te lezen, maar om de schrijvers van zulke stories. Die stories zijn namelijk verdomd vaak door mensen geschreven die zélf nog lang geen zestien zijn. Is dat dan niet wat raar? Kan er niet beter een soort "sexual content"-label komen, bijvoorbeeld? Ik erger me er een beetje aan en ik vind het misschien een ietsiepietsie hypocriet dat je als schrijver mensen van jouw leeftijd afkeurt voor je verhaal.
Nou, dat is dus mijn mening, nu jullie. Vinden jullie het ook een beetje vreemd of kan het jullie geen bal schelen welke leeftijdskeuring zulke stories hebben? Bedankt voor jullie aandacht.
[ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 13:12 ]
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it