• Ik las ergens of heb een tijdje geleden gehoord dat er waarschijnlijk nog een nieuw boek of film word gemaakt waarin Harry 34 is. Natuurlijk heb ik dit even na gezocht en het staat er toch werkelijk.

    Op de site moviescene :
    Nu blijkt dat we nog niet het laatste hebben gezien van Harry Potter. Momenteel wordt er in Hertfordshire gewerkt aan een negende film. Deze film zal echter nooit verschijnen in de bioscoop. De mini-film zal namelijk te zijn in attractieparken die gewijd zijn aan de tovenaar. Het lijkt erop dat de film moet verschijnen in het The Wizarding World of Harry Potter attractiepark. Daarnaast worden er momenteel Harry Potter attractieparken in Californië en Japan gebouwd.

    Het is nog niet duidelijk welke acteurs allemaal terugkeren in de mini-film. Het lijkt veilig om aan te nemen dat Daniel Radcliffe, Rupert Grint en Emma Watson wederom te zien zullen zijn als Harry Potter, Ron Wemel en Hermelien Griffel. Verder melden media dat ook Helena Bonham Carter gezien is op het terrein van de studios.

    Op de site van de telegraaf:
    Daniel Radcliffe die groot is geworden door zijn Harry Potter-rol is er klaar mee. Tijdens een persconferentie gaf de aceur aan niet geneigd te zijn om de oudere Harry Potter uit J.K. Rowlings nieuwste verhaal te spelen, meldt The New York Daily News.
    'Mijn eerste reactie is nee. Momenteel is het niet eens aan de orde. Ik heb nog niet gelezen wat ze heeft geschreven, dat ga ik nog doen. Maar ik heb begrepen dat het erg kort is, dus ik weet niet zeker of er een film van gemaakt kan worden', aldus Radcliffe volgens de site toen werd gevraagd naar de mogelijke nieuwe Potter rol.
    De 24-jarige acteur voelt zich te jong voor de rol. 'Hij is tenminste 12 jaar ouder dan ik nu ben, dus ik geloof niet dat ik me er voorlopig zorgen over hoef te maken.'

    J.K. Rowling vertelt het nieuwe verhaal, in de vorm van een krantenartikel van 1500 woorden, vanuit het oogpunt van roddeljournaliste Rita Pulpers.
    Harry is inmiddels 34-jaar en bezoekt een zwerkbalwedstrijd. Verteld wordt dat de volwassen tovenaarsleerling "grijze lokken in zijn haren heeft" en een mysterieus "litteken boven zijn wang". Ook Harry's vrienden Hermelien Griffel en Ron Wemel maken hun opwachting.

    Natuurlijk weet ik dit niet helemaal zeker, maar weet één van jullie hier misschien meer over?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Geen film, ik denk eerder gewoon extra informatie, misschien een soort van "one shot". En dat allemaal op Pottermore.


    Alleen maar tranen van geluk

    I wish.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:
    I wish.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ladris schreef:
    I wish.


    16 - 09 - '17

    I have no clue.


    † Love? I want to sleep.

    Kit schreef:
    I wish.


    they come, they go

    Kit schreef:
    I wish.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Kit schreef:
    I wish.


    Queer zijn is gewoon alles

    Van mij hoeft het eigenlijk niet de serie is toch wel een beetje klaar voor mij.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Kit schreef:
    I wish.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Kit schreef:
    I wish.